بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

به کار بردن رنگ فیروزه ای در چیدمان و سبک ها ی به کاربردن

استفاده از طرح فیروزه ای در دکوراسیون و راه ها ی استفاده

رنگ فیروزه ای بسته به چگونگی استفاده در رنگ فیروزه ای در کوراسیون ، می تواتد جلوه ای رمانتیک ، خیالی ،نشاط آور یا آرام و جدی داشته باشد. رنگ فیروزه ای را می توان هم در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک و هم در دکوراسیون های مدرن به زیبایی به کار برد.
فیروزه ای رنگ خوبی برای زمینه دکوراسیون است بنابراین می توانید از آن برای رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کنید.اما اگر جرات این کار را ندارید یا مردد هستید ، می توانید تنها برای رنگ آمیزی یک دیوار از این رنگ استفاده کنید .
اگر به این رنگ علاقه دارید اما نمی خواهید فضا را پر از آن رنگ کنید ، مقداری از آن را در قالب عناصر و لوازم جانبی چون گلدان ها و کوسن ها وارد دکوراسیون کنید.

اگر می خواهید سراسر دکوراسیون خانه را با رنگ فیروزه ای شکل دهید ، فراموش نکنید بهتر است طرح و نقش های کمتری را وارد دکوراسیون سازید. عناصر بزرگ و وسیع چون پرده ها ،کاناپه ها و ... باید ساده باشند و طرح و نقش ها به مقدار کم به وسیله وسایل کوچکتر وارد دکوراسیون شوند .

فیروزه ای تداعی کننده آب است بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از کاشی های فیروزه ای برای دیوارپوش و کف پوش استفاده کنید . اما اگر در این حد تمایل به استفاده از فیروزه ای در سرویس بهداشتی ندارید ، توصیه می کنیم برای وسایل جانبی چون حوله ،حتماً این رنگ را در نظر داشته باشید.

طیف های تیره تر این رنگ می تواند به زیبایی همنشین رنگ طلایی شود . برای ایجاد فضایی دراماتیک توصیه می کنیم رنگ فیروزه ای را با رنگی با زمینه سبز وارد دکوراسیون کنید و از وسایل طلایی در دکوراسیون خانه بهره گیرید .

برای خلق فضایی آرام و رویایی ، فیروزه ای را با رنگ های خنک ترکیب کنید . برای نمونه یاسی، صورتی ، سبز ملایم از گزینه هایی هستند که می توانند به زیبایی و لطافت کنار فیروزه ای بنشینند .

فیروزه ای اگر در کنار رنگ های تیره تری چون ذغالی ،شکلاتی ،و سبز یشمی قرار گیرد ،جلوه ای سنگین و مردانه پیدا می کند .
برای ایجاد جلوه ای چشم گیر و خیره کننده که نه زیاد مردانه باشد و نه زیاد زنانه ،فیروزه ای را در کنار رنگ قرمز یا نارنجی قرار دهید.
برای داشتن احساس بهاری در همه سال در خانه ، فیروزه ای را در کنار سبز لیمویی در دکوراسیون قرار دهید . همچنین قرار گرفتن فیروزه ای در کنار زرد نیز می تواند احساسی پر نشاط و آفتابی به فضا ببخشد .

برای ایجاد جلوه ای مدرن یا کلاسیک بسیار جسورانه و گیرا ،می توانید رنگ فیروزه ای را با ترکیب سیاه و سفید همنشین کنید.استفاده از صنایع فیروزه کاری هم در این امر می تواند کمک بهتری در زیبایی خانه شما کند .

برای دریافت نمایندگی طراحی سایت به مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت مراجعه کنید.

کلمات کلیدی  : طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - سئو - دکوراسیون داخلی   - دکوراسیون   - دکوراسیون


بررسی روش های چیدن وسایل در طراحی دکوراسیون کیچن روم

بررسی انواع  دکور در دیزاین دکوراسیون آشپزخانه

بررسی انواع دکوراسیون آشپزخانه :

دکوراسیون آشپزخانه می تواند قلب دکوراسیون داخلی خانه باشد، هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که بانوی خانه حق بیشتری از سایر افراد برای اعمال سلیقه در طراحی دکوراسیون خانه دارد. و نکته ی حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی خانه وجود آشپزخانه ای منحصر بفرد برای بانوی با سلیقه ی خانه است. چرا که یک خانوم ممکن است در طول روز بیشتر از هرجای دیگر وقت خود را در آشپزخانه بگذراند، و همانطور که همیشه می گویند”لبخند خانوم خانه موجب شادی خانواده می شود”، حال با ایجاد دکوراسیون آشپزخانه ای زیبا و چشم نواز می توانید لبخند را بر روی لب های تک تک اعضای خانواده نقاشی کنید.

 

بررسی انواع طراحی دکوراسیون آشپزخانه:

دکوراسیون آشپزخانه می تواند قلب دکوراسیون داخلی خانه باشد، هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که بانوی خانه حق بیشتری از سایر افراد برای اعمال سلیقه در طراحی دکوراسیون خانه دارد. و نکته ی حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی خانه وجود آشپزخانه ای منحصر بفرد برای بانوی با سلیقه ی خانه است. چرا که یک خانوم ممکن است در طول روز بیشتر از هرجای دیگر وقت خود را در آشپزخانه بگذراند، و همانطور که همیشه می گویند”لبخند خانوم خانه موجب شادی خانواده می شود”، حال با ایجاد دکوراسیون داخلی آشپزخانه ای زیبا و چشم نواز می توانید لبخند را بر روی لب های تک تک اعضای خانواده نقاشی کنید.


برای رنگ بخشیدن به چیدمان آشپزخانه خود، تمام تلاشتان را به کار ببندید

مدل دکوراسیون آشپزخانه مدرن

چراغ و لوستر مربوط به آشپزخانه را در سطح پایین تری قرار دهید. اینکار آشپزخانه ی شما را دارای جذابیت بیشتری می کند.

مدل جدید دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از گل و گیاه در آشپزخانه روح شادابی و سرزندگی را به آشپزخانه شما می بخشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

مدل دکوراسیون آشپزخانه

ست کردن کف پوش آشپزخانه با رنگ کابینت ها می تواند ایده ذاب دیگری در چیدمان آشپزخانه شما باشد.

دکوراسیون آشپزخانه

مدل دکوراسیون آشپزخانه

اگر می خواهید آشپزخانه ای متفاوت داشته باشد برای سینک ظرف شویی خود مکانی جدید پیدا کنید.

مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید

در سایت طراحی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون رویایی خود را خواهید یافت، از جمله این دکوراسیون ها، انواع  طراحی آشپزخانه است.




























در پست بعدی با طراحی اینفوگرافیک آموزشی این موضوع را بیشتر تحلیل خواهیم کرد. ساخت اینفوگرافیک در فهم این موضوعات موثر است.

کلمات کلیدی : دکوراسیون   - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون   - طراحی سایت ارزان - آموزش شبکه - طراحی سایت


تاثیر یوزر فرندلی بودن سایت در بازاریابی اینترنتی بخش 3

ارتباط کاربرپسندی وب سایت در اینترنت مارکتینگ پارت 3

قابلیت سرچ حرفه ای در تارنما
یکی از اصلی ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در تارنما میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود دسته بندی های کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد کاربر نتواند محصول مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما پیدا کند . در این شرایط وجود بخشی برای جستجو به صورت حرفه ای در سایت شما بسیار کارایی خواهد داشت. زمانی که کاربر بتواند با جستجو در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان قابل توجهی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و آیکون های میانبر کارآمد
میتوانید با استفاده از دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با قرار دادن یک دکمه ثبت سفارش در آخر متن مربوط به هر کالا بازدیدکننده را به صفحه خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به سادگی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

ساخت سایت

مهاجرت دانشجویی به استرالیا و تصویر برای آموزش

اقامت دانشگاهی در استرالیا و اینفوگرافیک برای یادگرفتن

این ویزا برای دانشجویان از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل در استرالیا و یکی از دانشگاه ها یا مراکز آموزش عالی استرالیا طراحی شده است که برای مقطع کارشناسی

ارشد امکان پذیر است. متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حتما می بایست از درجه کارشناسی فارغ التحصیل شده باشند.

به کلیه فارغ التحصیلان از دانشگاه های استرالیا مدرکی اعطا می گردد که در صورت تمایلشان منجر به صدور ویزای 18 ماهه از طرف دولت استرالیا برای کار در استرالیا می گردد.



معرفی ساب کلاس ها:

 Higher education Visas:

573-Higher Education Sector

574-Postgraduate Research Sector

Vocational education and training visa: 572-Vocational education and training Sector

Schools visa: 571-Schools Sector

 

آوردن اعضا خانواده

دانشجویان پس از مهاجرت به استرالیا با ویزای دانشجویی می توانند اعضای خانواده شان را با شرایط زیر به استرالیا بیاورند:

·طول دوره آموزشی شان بیش از 12 ماه بوده و یا بیش از 12 ماه در استرالیا سکونت داشته باشند.

· وابستگان فقط شامل والدین و فرزندان و همسرشان می گردد.

 

تغییر رشته دوره آموزشی:

در صورتی که دانشجو بخواهد رشته خود را به سطحی یکسان با رشته قبلی اش تغییر دهد، نیازی به تغییر ساب کلاس ویزا ندارد و تا زمانی که ویزای اولیه اش اعتبار دارد، می تواند با همان ویزا در استرالیا تحصیل نماید.

اما اگر دانشجو تمایل به تغییر رشته به سطحی متفاوت داشته باشد (مثلا از سطح کارشناسی به کاردانی تغییر دهد) باید برای یک ویزای دانشجویی جدید با ساب کلاس جدید درخواست دهد.


 شرایط تسهیلات دانشجویی دانشجویان استرالیا

کشور استرالیا با توجه به میزان مهاجرپذیری زیاد و توجه به علوم و تحقیقات اقدام به پذیرش دانشجو از اقصی نقاط دنیا می کند و برای این دانشجویان

مهاجر تسهیلاتی را نیز فراهم می نماید.

اول از همه انواع دانشجو را تعریف می نماییم:

· دانشجویان بورسیه: افرادی که از طرف وزارت علوم یا بهداشت به خارج از کشور اعزام شده و وزارتخانه ها هزینه شان را پرداخت می نمایند.

· دانشجویان آزاد: افرادی که با هزینه شخصی و اقامت ایران به خارج از کشور مهاجرت نموده اند.

· دانشجویان مقیم: افرادی که به همراه والدین در خارج از کشور با اقامت غیر از ایران، سکونت دارند.

دانشجویان برای استفاده از تسهیلات دانشجویی باید شرایط زیر را داشته باشند:

1.دوره تحصیلی تمام وقت بوده و حداقل در سطح کارشناسی باشد.

2. دانشجو باید اقامت تحصیلی داشته باشد.

3.دارا بودن کارت نظام وظیفه یا معافیت برای ذکور

4.ارائه پیشرفت تحصیلی دانشجو با ارائه گواهی دانشگاه و ریز نمرات

5.تشکیل پرونده دانشجویی

امتیازات منفی برای اخذ ویزای دانشجویی

متقاضیان ویزای دانشجویی می بایست به موارد زیر توجه داشته باشند:

·از تاریخ فارغ التحصیلی مدرک قبلی تا شروع تحصیلات جدید نباید بیش از 10 سال گذشته باشد. در صورتی که این تاریخ به 10 سال برسد، مشمول 10 امتیاز منفی می شوید.

·در صورتی که دانشجو متاهل باشد، از زمان ازدواج وی باید بیش از 2 سال گذشته باشد در غیر این صورت، مشمول 5 امتیاز منفی می شوید.

· تغییر رشته منجر به 10 امتیاز منفی برای دانشجو می شود.

·در صورتی که مجموع امتیازات منفی شما به 25 برسد، اداره مهاجرت استرالیا با صدور ویزای دانشجویی موافقت نخواهد کرد.

· مدت زمان آغاز سپرده گذاری جهت احراز شرط تمکن مالی، حداقل 3 ماه پیش از آغاز درخواست ویزای دانشجویی می باشد.




































































همچنین ما در صدد طراحی اینفوگرافیک برای آموزش مراحل تحصیل در استرالیا هستیم که بزودی در این وبلاگ درج می گردد. ساخت اینفوگرافیک آموزشی از خدمات این وبلاگ برای شماست.
 

معرفی سبک های ساختن اینفو گرافیک

آشنایی روش های طراحی اینفوگرافیک

اینفوگراف چیست؟

واژه اینفوگراف (Info graphic) خلاصه شده‌ای از Information Graphic است .امروزه اینفوگراف ها را زیاد در اطراف خود مشاهده می‌کنیم، کتاب‌های کودکان، اخبار، نقشه‌ها و ارائه اطلاعات علمی، همه به نوعی از اینفوگراف به عنوان یک ابزار کارا استفاده می‌کنند. ابزاری که دو هدف عمده را پوشش می‌دهد:

  • کمک به نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده
  • نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصری و سهل‌الوصول

 

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند .

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

 

قواعد ساخت اینفوگراف :

  • سازمان‌دهی ( چه میزان جزئیات نیاز است و کجاها باید تاکید بیش‌تر نمود؟)
  • نمایان سازی ( دیگران باید به سادگی بتوانند اینفوگراف را ببینند و از آن استفاده کنند)
  • زمینه و بافت ( آیا بینندگانتان تحمل دیدن اینفوگراف شما را دارند؟)
  • ساده سازی ( متون و رنگ‌ها نباید بر کلیت کار غالب باشند)
  • تعادل ( اطلاعات خیلی زیادی ارائه نکنید در عوض وضوح را بالا ببرید)
  • رابطه علت و معمولی ( نمایش علت ومعلول‌ها در رابطه‌ها نشان داده شوند )
  • نمایش تضادها و مقایسه‌ها
  • چند بعدی بودن ( این هدف اصلی اینفوگراف است)
  • یکپارچگی (انسجام در طرح موضوعات)

ساختار اینفوگراف

تهیه اینوگراف یک فن و یک مهارت است، طراح اینفوگراف در قدم نخست باید اطلاعات و اعداد و ارقام را از منابع گوناگون جمع‌آوری کند و بعد با استفاده از اشکال و نمادها آن‌ها را به شیوه‌ای جذاب ارائه کند. سه روش برای انتقال اطلاعات که در اینفوگراف‌ها زیاد استفاده می‌شود:

  • Timeline
  • Line Chart
  • Pie Chart

برخی اینفوگراف‌ها یک داستان را در یک نگاه کوتاه و خواندن مختصر بیان می‌کنند.برخی دیگر کمی پیچیده‌تر هستند و نیاز دارند که خواننده زمان بیش‌تری به همراه تفکر صرف کند

نمونه‌هایی از افراط در به کارگیری اشکال و اطلاعات نامرتبطی که کمکی به هدف اصلی نمی‌کنند

 

طراحی و ساخت اینفوگرافیک

طراحی و ساخت اینفوگرافیک

جذابیت + شکل ظاهری + کارکرد + یکپارچگی = اینفوگراف خوب

برخی ویژگی‌های اینفوگراف

  • اینفوگرافیک، حجمی متعادل از ترکیب معنادار کلمات، تصاویر و اشکال است که در کنار هم یک واحد یکپارچه از ارتباطات را می‌سازند.
  • عناصر متنی و تصویری به شدت با هم یکپارچه هستند.
  • اینفوگراف یکی دوصفحه معمولی یا یک صفحه بزرگ را شامل می‌شود.
  • اینفوگراف معمولا اطلاعاتی بیش از یک دیاگرام مفهومی را در بر می‌گیرد.
  • اینفوگرافیک معمولا چند قطعه متن دارد.

طراحی اینفوگراف نهان‌ ها را آشکار می‌سازد. پیچیدگی‌ها را توضیح می‌دهد. ابهامات را روشن می‌سازد.

ساختن یک ارائه بصری از اطلاعات تنها ترجمه‌ی آن‌چه میتوان خواند به چیزی که بتوان دید نیست.

بلکه شامل پایش اطلاعات، برقراری ارتباط بین آن‌ها، تشخیص الگوها و نمایش به روشی که به مخاطب این توانایی را بدهد که از آن اطلاعات برای خود دانش قابل فهم تولید کند.

 طراحی و ساخت اینفوگرافیک

 

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، استفاده می‌شوند.
استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.
اولین اینفوگرافیک ها را می توان در نگاره های داخل غار انسان های نخستین یافت. با گذشت زمان و پیشرفت بشر ، اینفوگرافیک ها جنبه علمی تر و کاربردی تری به خود گرفتند . به گونه ای که اواخر سال 1400 میلادی لئوناردو داوینچی برای بیان ایده ها و تشریح مسائل علمی خود از اینفوگرافیک استفاده نمود. یکی از نخستین اینفوگرافیک های مدرن و کاربردی ، در کتاب اطلس سیاسی و تجاری ویلیام سیلوستر مورد استفاده قرارگرفت. این کتاب توسط هیستوگرام‌ها و چارت‌های میله‌ای، اقتصاد انگلستان قرن 18 را توضیح داده بود.
مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی. برای مثال به سه لغت مداد، تلفن و تلویزیون فکر کنید- چه چیز اول به ذهنتان می‌آید؟ آیا به حروف تشکیل دهنده این لغات فکر می‌کنید یا به شکل فیزیکی آنها؟ پس همانطور که مشاهده می‌کنید درک و یادگیری صورت فیزیکی و بصری داده ها و اطلاعات برای مغز ما به مراتب آسانتر از فهم شکل نوشتاری آنها است.


اینفوگرافیک چیست و دلایل استفاده از آن چه می باشد؟

 

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است ، استفاده می‌شوند.  در این مطلب به تعریف اینفوگرافیک و دلایل استفاده از آن در استراتژی بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود.

استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.

امروزه تخمین زده می شود بیش از یک میلیارد محتوا در روز ایجاد می گردد که با این حجم اطلاعات ، کاربران اینترنتی برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به دنبال آن دسته از محتوایی هستند که در کمترین زمان ممکن اطلاعات کافی را در اختیار آن ها قرار دهد. کاربران اینترنتی بعضا آدرس های صفحات اینترنتی حاوی اطلاعات را در مرورگر خود بوک مارک می نمایند و یا در رایانه خود ذخیره می کنند ، از اطلاعات در ارائه ها استفاده می نمایند و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. با در نظر گیری این موارد ، بازاریابان به دنبال روش هایی هستند که بتوانند حجم وسیعی از اطلاعات را در قالب محتوای تصویری ارائه نمایند. یکی از این روش ها استفاده از اینفوگرافیک ها هستند.

 طراحی و ساخت اینفوگرافیک

همچنین اینفوگرافیک ها به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند و حجم وسیعی از بازدید کننده را برای وب سایت ها به ارمغان آورند.

۶ دلیل استفاده از اینفوگرافیک ها در استراتژی های بازاریابی به شرح زیر است:

۱) یادگیری به صورت تصویری رایج تر است.

بر اساس یافته های به دست آمده ، ۸۳ درصد یادگیری انسان ها از طریق محتوای تصویری حاصل می شود بدین ترتیب استفاده از محتوای تصویری در استراتژی بازاریابی ضروری می باشد.

۲) اطلاعات با حجم کمتر بیشتر خوانده می شوند.

کاربران به علت کمبود وقت کافی نمی توانند تعداد صفحات بیشمار اطلاعات را مطالعه نمایند و مکررا به دنبال آن دسته از محتوایی هستند که با حجم کمتر ، اطلاعات مورد نیاز آن ها را در اختیارشان قرار دهد. آن دسته از شرکت هایی که بتوانند این خواسته کاربران را جوابگو باشند در میان رقبای خود جایگاه بهتری خواهند داشت.

۳) در اینفوگرافیک ها نام برندها ذکر می گردد.

هر اینفوگرافیک ترکیبی از اطلاعات حیاتی است که در قالب محتوای تصویری ارائه می گردد. در اینفوگرافیک ها امکان انجام امور مربوط به برندینگ توسط بازاریابان فراهم می گردد.

۴) هنگامی که کلمات موثر نیستند نقش اینفوگرافیک ها پر رنگ تر می شود.

روز به روز تعداد شبکه های اجتماعی که مبتنی بر محتوای تصویری هستند افزایش می یابد و این نشان از اهمیت این نوع از محتوا است. اینفوگرافیک ها امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مبتنی بر عکس را فراهم می نمایند و بدین ترتیب توانایی جذب مخاطب بیشتری را دارا می باشند.

۵) از اینفوگرافیک ها در مباحث سئو نیز می توان استفاده نمود.

در صورت طراحی اینفوگرافیک ها ، می توان این امکان را برای صاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها فراهم نمود تا از این نوع محتوا در پایگاه اینترنتی خود استفاده نمایند و اقدام به درج لینکی به صفحه منبع به عنوان لینک بازگشتی کنند و بدین ترتیب اهداف سئو در خصوص انجام لینک بیلدینگ فراهم می گردد.

۶) اینفوگرافیک ها می توانند کاربران را تشویق به انجام کاری نمایند.

محتوای اینفوگرافیک ها به گونه ای است که می توانند کاربران را برای استفاده از خدمات یک وب سایت تشویق نمایند و یا به طور غیر مستقیم به معرفی محصولات و خدمات بپردازند .

کلمات کلیدی : آموزش تعمیرات پرینتر - اینفوگرافیک - فروش پروگرامر - فروش دستگاه تعویض چیپ - آموزش تعمیرات فتوکپی - طراحی دکوراسیون - مهاجرت به استرالیا