بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

اثر رنگها دردیزاین دکوراسیون داخلی و روش های به کارگیری در منزل

اثر رنگ ها دردیزاین دکوراسیون و مدل های به کار بردن در آپارتمان 

این مقاله توسط شرکت مثلث فیروزه ای ارائه شده است .

رنگ فیروزه ای بسته به چگونگی استفاده در طراحی دکوراسیون ، می تواتد جلوه ای رمانتیک ، خیالی ،نشاط آور یا آرام و جدی داشته باشد. رنگ فیروزه ای را می توان هم در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک و هم در دکوراسیون های مدرن به زیبایی به کار برد.
فیروزه ای رنگ خوبی برای زمینه دکوراسیون است بنابراین می توانید از آن برای رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کنید.اما اگر جرات این کار را ندارید یا مردد هستید ، می توانید تنها برای رنگ آمیزی یک دیوار از این رنگ استفاده کنید .

دکوراسیون فیروزه ای


اگر به این رنگ علاقه دارید اما نمی خواهید فضا را پر از آن رنگ کنید ، مقداری از آن را در قالب عناصر و لوازم جانبی چون گلدان ها و کوسن ها وارد دکوراسیون کنید.

اگر می خواهید سراسر دکوراسیون خانه را با رنگ فیروزه ای شکل دهید ، فراموش نکنید بهتر است طرح و نقش های کمتری را وارد دکوراسیون سازید. عناصر بزرگ و وسیع چون پرده ها ،کاناپه ها و ... باید ساده باشند و طرح و نقش ها به مقدار کم به وسیله وسایل کوچکتر وارد دکوراسیون شوند .

فیروزه ای تداعی کننده آب است بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از کاشی های فیروزه ای برای دیوارپوش و کف پوش استفاده کنید . اما اگر در این حد تمایل به استفاده از فیروزه ای در سرویس بهداشتی ندارید ، توصیه می کنیم برای وسایل جانبی چون حوله ،حتماً این رنگ را در نظر داشته باشید.

طیف های تیره تر این رنگ می تواند به زیبایی همنشین رنگ طلایی شود . برای ایجاد فضایی دراماتیک توصیه می کنیم رنگ فیروزه ای را با رنگی با زمینه سبز وارد دکوراسیون کنید و از وسایل طلایی در دکوراسیون خانه بهره گیرید .

برای خلق فضایی آرام و رویایی ، فیروزه ای را با رنگ های خنک ترکیب کنید . برای نمونه یاسی، صورتی ، سبز ملایم از گزینه هایی هستند که می توانند به زیبایی و لطافت کنار فیروزه ای بنشینند .

فیروزه ای اگر در کنار رنگ های تیره تری چون ذغالی ،شکلاتی ،و سبز یشمی قرار گیرد ،جلوه ای سنگین و مردانه پیدا می کند .
برای ایجاد جلوه ای چشم گیر و خیره کننده که نه زیاد مردانه باشد و نه زیاد زنانه ،فیروزه ای را در کنار رنگ قرمز یا نارنجی قرار دهید.
برای داشتن احساس بهاری در همه سال در خانه ، فیروزه ای را در کنار سبز لیمویی در دکوراسیون قرار دهید . همچنین قرار گرفتن فیروزه ای در کنار زرد نیز می تواند احساسی پر نشاط و آفتابی به فضا ببخشد .

برای ایجاد جلوه ای مدرن یا کلاسیک بسیار جسورانه و گیرا ،می توانید رنگ فیروزه ای را با ترکیب سیاه و سفید همنشین کنید.استفاده از صنایع فیروزه کاری هم در این امر می تواند کمک بهتری در زیبایی خانه شما کند .














منبع : مثلث فیروزه ای

http://mf-co.com

کلمات کلیدی : دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی   - دکوراسیون   - دکوراسیون

مدرک فراگیری network plus در راستای بالابردن تخصص در نت ورک

مدرک یادگیری network + برای افزودن تسلط در network

نتورک پلاس : network + plus  : گواهی نامه ایست که مهارت فرد را به عنوان یک شگردگر در امور شبکه همچون آشنایی با نرم‌افزار و سخت‌افزار شبکه، نصب و راه اندازی شبکه و نگه داری، شناسایی و عیب‌زدایی شبکه مورد سنجش قرار می‌دهد.

 این آزمون در آموزش network+ نخست در ۱۹۹۹ ارائه شد و سپس در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۵، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ ویرایش‌های به روز آن نیز ارائه شد.

 از جمله مباحث مورد سنجش در این آزمون می‌توان به سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه، ارتباطات، مدل اُ اِس آی، شبکه محلی و شبکه گسترده اشاره کرد. کامپتیا به متقاضیان پیشنهاد می‌کند که نخست دوره اِی پلاس را همراه با ۹ ماه تجربه کار در زمینه شبکه گذرانده و سپس اقدام به شرکت در این آزمون نمایند. البته این امر الزامی نمی‌باشد.

دوره نتورک پلاس در واقع یک دوره مقدماتی است برای مهندسی مایکروسافت و مهندسی سیسکو.

موسسه پارسه دوره های آموزشی نتورک پلاس را با کیفیت بالا برگزار می نماید .این دوره ها با نام های آموزش network plus و آموزش network+ نیز شناخته می شوند .

کلمات کلیدی : آموزش شبکه مایکروسافت - آموزش شبکه مایکروسافت - آموزش نتورک پلاس - آموزش network plus - آموزش network + - آموزش network plus

طرح را به چیدمان آپارتمان تان بیاورید

رنگ را به طراحی داخلی آپارتمان تان وارد نمایید 

آیا به دنبال تغییر خاص در دکوراسیون منزلتان هستین؟ آیا فضای چیدمان آشپزخانه منزلتان خسته کننده است ؟ اگر شیک بودن و جدید بودن طراحی داخلی دکوراسیون خانه تان برایتان پر اهمیت است پس قوانین زیر را در فضای خانه بکارببرید .

این مقاله توسط گروه مثلث فیروزه ای تولید شده پس با ما باشید تا کار های لازم را توضیح دهیم.

مثلث فیروزه ای

 



در نگاه ما رنگ سالن پذیرایی سفید استخوانی است و اتاق‌ها اگر آبی یا در نهایت صورتی باشند بهتر است. ما جسارت استفاده از رنگ‌ها را در همان بچگی جاگذاشته و بزرگ شده‌ایم. ما از رنگ‌ها گاهی می‌ترسیم. از قابلیت رنگ‌ها بی‌خبریم و زیبایی ذاتی شان را نمی‌شناسیم. فقط کافی است از امروز نگاه‌مان به رنگ‌ها را کمی تغییر دهیم. کافی است جسور باشیم و از رنگ‌ها نترسیم.

طراحی میز ناهار خوری

به قرمز ایمان بیاورید

شاید در استفاده از رنگ قرمز برای طراحی پذیرایی یک پزشک عمومی بیشتر بتواند نظرتان را جلب کند تا یک طراح دکوراسیون داخلی. اگر از یک پزشک درباره رنگ قرمز اتاق بپرسید حتما برای‌تان توضیح می‌دهد که چطور در و دیوار قرمزرنگ باعث بالارفتن سطح انرژی افراد و زیاد شدن متابولیسم‌شان می‌شود.

طراحی اتاق خواب

می‌گویند آدم‌هایی که در فضای قرمزرنگ قرار می‌گیرند بیشتر و تندتر از زمان‌های دیگر حرف می‌زنند. آدم‌هایی که در فضای قرمزرنگ دور هم قرار می گیرند بیشتر از آنهایی که دور و برشان کمرنگ‌تر است غذا می‌خورند و البته این آدم‌ها کالری بیشتری هم در روز از دست می‌دهند چراکه رنگ قرمز دیوارها آنها را به تکاپو و صرف انرژی بیشتری وامی‌دارد.



طراحی اتاق خواب



از طرفی آدم‌هایی که دیوار اتاق‌شان قرمز است برای از دست دادن وزن استعداد بیشتری دارند هر چند که در خوابیدن هم دچار مشکل می‌شوند چراکه آنقدر سرحال هستند که هیچ خوابی سراغ‌شان نمی‌آید. به نظر می‌رسد همین‌ها دلایل خوبی برای پاشیدن رنگ قرمز روی یکی از دیوارهای خانه‌تان باشد. البته اگر به هیچ‌کدام از این بهانه‌های فیزیکی اهمیت نمی‌دهید بهتر است پای حرف‌های یک دکوراتور حرفه‌ای بنشینید. آن وقت او برای‌تان توضیح می‌دهد رنگ قرمز دیوارهای اتاق پذیرایی و دکوراسیون اتاق خواب در عین اینکه خانه‌تان را پر از حس زندگی و شادابی می‌کند تا چه اندازه مایه آرامش‌تان هم می‌شود به شرطی که در استفاده از آن اغراق نکنیدچون  استفاده زیاد از رنگ قرمز در دکوراسیون منزل محیط را کوچک‌تر از معمول نشان می‌دهد.

به قرون وسطی سفر کنید

طراحی دکوراسیون داخلی اسمش را گذاشته‌اند پرواز به ایتالیای قرون وسطی؛ دیوارهایی با نماهایی نمدار و آب کشیده. انگار یک سطل آب را روی رنگ غالب دیوار خالی کرده‌اید و بعد گوشه‌ای نشسته و منتظر کار هستید. نتیجه می‌شود یک دیوار شسته شده؛ نمایی عجیب که این روزها در دیوارهای خاص خانه‌های مدرن استفاده می‌شود. درست کردن آن هم کاری ندارد. فقط کافی است اول رنگ پایه دیوار را بزنید و یک شبانه‌روز صبر کنید.





طراحی پذیرایی


بعد باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که برای نمای شسته شده مناسب باشند. معمولا در طرح‌های نم‌خورده رنگ‌های خاکی مناسب‌تر هستند. فقط باید دقت داشته باشید رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید دو تا چهار درجه از رنگ اصلی پس‌زمینه‌تان تیره‌تر باشند. اسنفج بزرگی را نمدار کنید و در رنگ پایه آب بزنید. آن را روی دیوار بکشید و بعد دوباره با اسفنج نمدار روی سطح آن بکشید. هر جا رنگ‌ها تیره‌تر از معمول شدند می‌توانید با یک برس بزرگ نرم رنگ‌ها را به سمت هم محو کنید. به این ترتیب دیواری با حالتی نمدار دارید.


طراحان دکوراسیون داخلی منزل معتقدند این دیوارها برای افرادی که دنبال آرامش خاص و سکون در خانه هستند، طرح مناسبی است. بازگشت به خانه‌های گذشته‌های دور و فضاهای قدیمی و حس نوستالژی عجیب این دیوارها آرامش خاصی به محیط می‌دهد. این وسط هرچه رنگ‌ها خاکی‌تر و گرم‌تر حس نوستالژی هم قوی‌تر!

طراحی پذیرایی


سیاه را عشق است

خیلی‌ها از رنگ سیاه ترس دارند. برای آنها رنگ سیاه نشانه تاریکی، سردی، دوری و خستگی است. برای دسته‌ای دیگر هم سیاه نشانه ترس است و سوگواری. اما این رنگ عجیب آنقدرها هم که می‌گویند ترسناک نیست. درواقع می‌توان مدعی شد که مشکی سلطان رنگ‌ها در دکوراسیون خانه است. اگر مشکی به دلیل خنثی‌ بودن با هر رنگی استفاده شود، تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.




طراحی میز ناهار خوری



ژاپنی‌ها از مشکی زیاد استفاده می‌کنند به‌خصوص زمانی که بخواهند در فضا ظرافت خاصی را  نشان دهند. این روزها با الهام از معماری مدرن استفاده از ترکیب رنگ‌های مشکی و سفید در دکوراسیون آشپزخانه یا دکورهای داخلی طرفداران زیادی پیدا کرده اما داستان اینجاست که برای داشتن یک خانه مدرن باید بیشتر از اینها جسور بود. کسی که جسارت استفاده از سیاه خالص را داشته باشد باید قهرمان فضاسازی نامیده شود. رنگ مشکی در معماری نشانه قدرت، شأن و مقام، برجسته بودن، قطعیت و محصور بودن است بنابراین اگر دنبال هر کدام از این صفات هستید باید تا جایی که دوست دارید روی سیاه‌سازی فضا اغراق کنید.





طراحی پذیرایی



جسورانه‌ترین کار این است که تمامی چیدمان آشپزخانه را مشکی کرد. سیاه مات و رنگ پریده در طیف‌های مختلف می‌تواند به فضای آشپزخانه زیبایی خاص دهد؛  سیاهی که هیچ رگه‌ای از روشنی در آن نیست حتی خبری از دستگیره‌های استیل . سیاه سیاه فقط همین!

با رنگ‌های متضاد بازی کنید

های‌لایت بعضی قسمت‌های دیوارهای خانه با رنگ‌هایی که تضاد خاصی با هم دارند، این روزها بین معماران طراحی دکوراسیون طرفداران زیادی پیدا کرده است. آنها از خطای دید آدم‌ها استفاده می‌کنند و با استفاده از دو رنگ متفاوت در مساحت تعیین شده‌ای از دیواری که می‌خواهند تقریبا یک‌جور تصور خاص در نگاه بیننده به وجود می‌آورند؛ تصور عمق یا بعد بخشیدن به دیوار.





طراحی میز کار



در این روش ساده‌ترین راه این است که نیمه پایین دیوار را به رنگ تیره‌ای درآورد؛ مثلا اگر نیمی از دیوار سیاه و نیم دیگرش سفید باشد آن وقت در نگاه ناظر دیوار عمق پیدا می‌کند؛ یعنی با قرار دادن یک میز در حد فاصل رنگ‌ها می‌شود فضای زیر میز را عمیق‌تر از معمول به نظر آورد.

روش کار هم ساده است. فقط کافی است اول دیوار را به رنگ اصلی دلخواه‌تان درآورید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. بعد با خط‌کش روی دیوار محدوده رنگی که قرار است برجسته شود را تعیین کنید. می‌توانید با نوارچسب‌های کاغذی حد فاصل را از هم جدا کنید تا رنگ‌ها با هم قاطی نشوند. رنگ را باید دو تا سه بار تکرار کنید تا دیگر اثری از رنگ اصلی زیری باقی نماند. های‌لایت کردن دیوارها فقط مخصوص رنگ‌های سفید و سیاه نیست.







طراحی پذیرایی



شما برای هر فضایی در خانه و با هر طیف رنگی می‌توانید این کار را انجام دهید. تنها باید در انتخاب صحیح رنگ‌ها و هارمونی‌شان دقت کنید. در های‌لایت کردن دیوارها فقط ترکیب رنگ‌هاست که اهمیت دارد. معمولا از های‌لایت کردن در دکوراسیون اتاق‌ کودک زیاد استفاده می‌‌شود به‌خصوص زمانی که بچه‌ها دختر و پسر هستند و مجبورند یک اتاق داشته باشند. آن وقت نوار آبی یا سبز پایینی مال پسر خانواده است و نوار صورتی یا قرمز بالایی مال دختر خانه!

معرفی می‌کنیم: امبره

محو شدن یک رنگ اصلی در رنگ‌های دیگر را در اصطلاح اهالی طراحی خانه و دکور امبره می‌گویند. حالا فکرش را کنید که این حرکت عجیب را روی یکی از دیوارهای خانه بخواهید اعمال کنید. این روشی است که این روزها طراحی دکوراسیون در خانه‌های مدرن استفاده می‌کنند.
البته این کار بیشتر به درد خانه‌هایی با سقف‌های بلند می‌خورد اما در حجم پایین‌تری در خانه‌های معمولی هم استفاده می‌شود. برای امبره کردن دیوار هم کافی است روشن‌ترین رنگ زمینه کار را دو بار روی دیوار بزنید؛ مثلا اگر رنگ سیاه قرار است در سفید بالای دیوار محو شود اول باید رنگ دیوار را سفید ساده کنید و بعد با یک برس نرم بزرگ از پایین‌ترین قسمت دیوار شروع به زدن رنگ تیره‌تر کنید. این کار را ادامه دهید تا به جایی برسیدکه قرار است رنگ دیوار در دیگری محو شود.






طراحی اتاق خواب



کمی رنگ تیره دیوار را با رنگ روشن زیرلایه قاطی کنید تا درجه روشن‌تری از رنگ تیره داشته باشید. به آرامی با برس بزرگ رنگ را بین دو لایه بزنید. هرقدر که بالاتر می‌روید می‌توانید رنگ‌های لایت دیگری درست کنید و با برس روی دیوار بکشید تا جایی که دیگر رنگ تیره با رنگ روشن بالایی فقط یک درجه تفاوت داشته باشد. میزان عوض شدن رنگ‌ها هرقدر بیشتر باشد، محو شدن رنگ‌ها در هم به آرامی انجام می‌شود و ظاهر معقول‌تری به دیوار می‌‌بخشد.
اگر اهل اغراق هستید یا دنبال یک اثر هنری خاص، می‌توانید بین دو رنگی که باید در هم محو شوند تفاوت رنگ زیاد‌تری بگذارید و به جای یک درجه تغییر به دو تا سه درجه تغییر فکر کنید. دیوارهای امبره برای خانه‌هایی با دیوارهای خالی بزرگ مناسب است؛ دیوارهایی که همه جلوه بخشیدن به خانه را برعهده دارند.

با طلایی سلطان خانه باشید

در نگاه معماری طراحی داخلی طلایی رنگ رفاه، وفور، شجاعت و زرق و برق است و جسارت، گرمی و لوکس بودن را می‌رساند. این رنگ قدمتی طولانی و شاهانه دارد و شکوه و عظمت را  القا می کند. برای همین در هر خانه‌ای به‌راحتی و دست باز نمی‌توان از آن استفاده کرد. رنگ طلایی بیشتر در خانه‌هایی استفاده می‌شود که حداقل‌های لوکس بودن را دارند. تا پیش از این طراحان از رنگ طلایی بیشتر در فضای اتاق‌های پذیرایی استفاده می‌کردند.








طراحی پذیرایی



رنگ پرده‌ها یا دیوارکوب‌ها و دستگیره‌ها با دقت از رنگ طلایی انتخاب می‌شدند اما حالا زمان آوردن شکوه تجمل در آشپزخانه‌هاست. این روزها اگر به بازار فروش شیرآلات و وسایل جانبی آشپزخانه سر بزنید بین همه محصولات یکسان به رنگ خاصی می‌رسید. یک سینک ظرفشویی طلایی‌رنگ یا یک شیر آب خاص با طراحی و رنگ ویژه؛ رنگ زرد طلایی. باید گفت از این وسایل اصلی نباید صرف‌نظر کرد.
آنها آمده‌اند که فضای خانه‌تان را مجلل کنند به‌خصوص اگر در فضای آشپزخانه به تنهایی و به صورت تک‌عنصر استفاده شوند. اگر زمانی هیجان در خون‌تان بالا زد و دنبال نهایت تجمل در آشپزخانه بودید، کافی است روکش درهای کابینت‌ها را هم طلایی کنید البته بستگی دارد که کابینت آشپزخانه MDF یا فلزی باشد . آن وقت می‌توانید چشم‌های‌تان را ببندید و خودتان را به جای پادشاه قصه‌های دور بگذارید.




طراحی پذیرایی



بوم نقاشی را روی دیوار بیاورید

ساده‌ترین راه برای مدرن کردن دیوارهای خانه. طراحان داخلی برای طراحی دیوارهای خانه بازیگران سینما یا اهالی هنر بیشتر از این طرح استفاده می‌کنند. دیوارهایی که کاغذ نشده‌اند اما طرح و نقشی عجیب روی خود دارند؛ طرح‌هایی مانند آبرنگ.

طراحی اتاق خواب


این روزها دیوارهای آبرنگی فقط در خانه‌هایی دیده می‌شود که صاحبخانه زیادی اهل هنر باشد. نقش‌های آبرنگی روی دیوار در عین اینکه خانه‌ای شیک و مدرن درست می‌کند فضای خانه را هم بسیار هنری جلوه می‌دهد.
پس اگر دنبال خانه‌ای با یک اثر هنری خاص هستید اصلا به فکر کاغذدیواری‌های گران‌قیمت نباشید ( نکته زمان خرید کاغذ دیواری مناسب طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان) کافی است روی دیوار سفیدرنگی در خانه دست به کار شوید و با رنگ‌های پایه آب نقش بزنید. برای این کار در یک سطل نیمی آب بریزید و نیمی رنگ دلخواه‌تان را.

طراحی پذیرایی



بعد پارچه‌ای را در آن فروببرید و روی دیوار مورد نظرتان به صورت دایره‌ای حرکت دهید. پس از آن یک شبانه‌روز باید منتظر باشید تا رنگ آرام خشک و نتیجه کار معلوم شود. بعد از این شاید دل‌تان خواست به جای طرح پیچیده‌ای از رنگ‌های آبی ، فیروزه ای یک طرح واقعی روی دیوار با آنها داشته باشید.

طراحی پذیرایی

کلمات کلیدی : دکوراسیون - دکوراسیون   - دکوراسیون داخلی   - دکوراسیون داخلی





روش های یادگرفتن سیسکو و شناخت آموزشگاه های با اعتبار آموزش سیسکو در کشور

روش های یادگرفتن cisco و شناخت موسسات معتبر آموزش cisco در کشور

چنانچه دوره های سیسکو را در آموزشگاههای کشور بگذرانید، پس از امتحان پایان دوره، آموزشگاه، مدرک اتمام دوره ی مذکور را همراه با نمره به شما اعطاء خواهد کرد، برخی مدارک آموزشگاهی معتبر بوده و مورد تائید سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی هستند اما برخی نیز به میزان کافی اعتبار ندارند، پس در انتخاب آموزشگاه مورد نظر دقت نموده و فراموش نکنید که کیفیت آموزش مهمتر از اعتبار مدرک و میزان تلاش و همت شما در یادگیری و بکارگیری عملی آموخته ها مهمتر از هر دوی این موارد است!

امتحان بین‌المللی در Test Center هایی گرفته می شود که متأسفانه کشور ایران را تحریم نموده و هیچ پایگاهی در داخل کشور ندارند، پس برای اخذ مدرک بین‌المللی باید از کشور خارج شوید، اما مساله فقط فقدان یک Test Center در کشور نیست، در آنسوی مرزها نیز شما نمی‌توانید به صورت قانونی امتحان دهید و ناچارید با هویت ِ غیرایرانی و به صورت غیرقانونی امتحان داده و از شرکت سیسکو سیستمز مدرک بین‌المللی بگیرید!

مدرک بین‌المللی سیسکو افزون بر اینکه در ایران امتیازی بزرگ جهت یافتن شغل محسوب می شود، اعتبار علمی شما را در سرتاسر دنیا تضمین می کند.

در بین ۸ گرایش ذکر شده، Routing & Switching مانند پایه ای برای سایر گرایش ها محسوب شده و در کشورهای مختلف دنیا همچون ایران پرطرفدارترین گرایش محسوب می شود! در حال حاضر در ایران به گرایش هایی چون Voice، Security و Wireless نیز بها داده شده و دوره هایی برای این سه گرایش در آموزشگاههای مختلف برگزار می شود.

آموزش سیسکو معمولا دوره ای است که توسط موسسه ها و آموزشگاه سیسکو معتبر ارائه می گردد .پس دوره آموزشی سیسکو را در آموزشگاههای معتبر بگذرانید .

اما گذشته از سطح Entry و Architect سایر سطوح مدارک سیسکو گرایش های مختلف مهندسی شبکه را پوشش می دهند، سه سطح Associate و Professional و Expert ...

Associate یا دستیار، یعنی قرار گرفتن در ابتدای مسیر، گرایش شما هر چه که باشد می بایست پیش از اخذ هر مدرک و یا گذراندن هر دوره ای، CCNA با گرایش Routing & Switching را بگذرانید! بعد از آن چنانچه خواستار تغییر گرایش از Routing & Switching به سایر گرایش ها باشد، می بایست مدرک Associate ِ آن گرایش را نیز اخذ کنید، مثلاً چنانچه به Security علاقه‌مند هستید باید مدرک CCNA با گرایش Security را کسب کرده و سپس به سطح بالاتر یعنی Professional صعود نموده و CCSP را بگذرانید و نهایتاً مدرک سطح Expert یعنی CCIE با گرایش Security را اخذ کنید! البته اخذ این مدارک به خصوص مدارک سطح Expert کاری فوق العاده سنگین بوده و نیازمند تجربه کاری در حدود ۱۰ سال و تمرکز عمیق روی منابع مطالعاتی است!

معمولاً مدارک سطح Associate نظیر CCNA و CCDA را معادل کارشناسی شبکه

مدارک سطح Professional نظیر CCNP،CCSP و CCDP را معادل کارشناسی ارشد شبکه

و مدارک سطح Expert نظیر CCDE و CCIE با گرایش های مختلف را معادل دکترای شبکه می دانند.

آموزش سیسکو معمولا دوره ای است که توسط موسسه ها و آموزشگاه سیسکو معتبر ارائه می گردد . پس دوره آموزشی سیسکو را در آموزشگاههای معتبر بگذرانید .

کلمات کلیدی : آموزشگاه سیسکو - آموزش سیسکو - دوره آموزشی سیسکو -
آموزش شبکه - آموزش شبکه

 

آموزش سبک های مدل های کیک و کلوچه و ارائه خط تولید کیک های صنعتی

ارائه فرمول انواع کیک های صنعتی -آموزش کیک صنعتی

ارائه فرمول انواع کیک های صنعتی - خط تولید کیک و کلوچه

ارائه سبک های انواع کیک صنعتی و خرید خط تولید کیک های صنعتی

کیک صنعتی گونه‌ای شیرینی است که خاستگاه اروپایی دارد. با ارائه فرمول انواع کیک های صنعتی توسط ما متوجه می شوید اگرچه به باور باستان‌شناسان این خوراک از زمان‌های باستان وجود داشته‌است، اما تصوری که از کیک امروزی وجود دارد و سه ویژگیِ شیرین بودن، سبکی و بافت اسفنجی را در ذهن مجسم می‌کند، نوعی شیرینی است که از میانهٔ سدهٔ هیجدهم به وجود آمده‌است.

آرد، شکر، تخم مرغ و کره چهار ماده‌ای هستند که در فرمول انواع کیک های صنعتی بیش از مواد دیگر در فرمول کیک صنعتی به کار برده می‌شوند. کیک‌ها به طورکلی به دو گروه بزرگ غیرچرب یا کیک‌های اسفنجی و چرب یا کیک‌های کره‌ای تقسیم می‌شوند. تفاوت کیک‌های کره‌ای با کیک‌های اسفنجی در اینست که برخلاف کیک‌های اسفنجی حباب داخل این نوع کیک در اثر وارد کردن هوا توسط بهم زدن شکر و تخم مرغ بوجود نیامده‌است بلکه عامل اصلی در بوجود آمدن حباب در این نوع کیک‌ها، ایجاد گاز در داخل کیک، بخاطر استفاده از یک عامل ورآورنده نظیر بیکینگ پودر است.

آموزش انواع کیک های صنعتی

همچنین کیک صنعتی کره‌ای از نظر وزنی سنگین است در صورتیکه سبک بودن، از ویژگی‌های یک کیک اسفنجی است. کیک از موادی است که در اثر تماس با هوا خشک می‌شود و به همین علت در روش‌های تزیینی معمول است که سطح کیک بطور کامل با مواد پوشانده شود. بزودی آموزش انواع کیک های صنعتی را هم در این سایت درج می کنیم.

بدین وسیله سدی در برابر عبور هوا بوجود آمده و باعث دوام بیشتر کیک خواهد شد.

کیک‌ های صنعتی ممکن است با توجه مناسبتی که برای آنها در نظر گرفته شده طبقه‌بندی شود. به عنوان مثال، کیک عروسی و کیک تولد از جمله کیک‌هایی هستند که در درجه اول با توجه به جشنی که برای آنها در نظر گرفته شده، شناخته می‌شوند.

خط تولید کیک و کلوچه در کارخانه ها به عنوان بخشی برای تولید کیک و کلوچه های صنعتی نامیده می شود . خط تولید کیک و کلوچه از خدمات وب سایت پخت برتر است .