بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

دکور اتاقهای کوچک و نقلی برای یک کودک موفق

عنوان : خرید مبلمان که زود از مد نیفتد و مطابق متراژ آپارتمان های کوچک 

شرط اینکه شما فضای خانه و خواسته های خود از دکوراسیون داخلی منزلتان را بشناسید و بر اساس آن ها طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک خود را انجام دهید.
اگر شما نیز مانند بسیاری از ساکنین واحدهای آپارتمانی شهرهای بزرگ، دارای خانه ی کوچکی هستید و دوست دارید با استفاده از طراحی مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه کوچک خود فضایی دلنشین تر و شاداب تر طراحی نمایید . برای شروع کار باید به این مسئله توجه نمایید که شما قصد دارید دقیقا چه امکاناتی در منزلتان داشته باشید و آیا فضای کافی برای این امکانات در اختیار دارید؟  همانطور که گفته شد طراحی دکوراسیون خانه های کوچک بسیار دلنشین و دوست داشتنی است به شرط آنکه بدانید دقیقا از طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود چه انتظاراتی دارید و بر اساس آن گام های خود در طراحی را بردارید.

کنسول چوبی پله ای
یک کنسول چوبی پله ای و زیبا با کشوهای تزیین شده با طرح های خاص چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت. مخصوصا اگر این کنسول فضای زیادی را هم برای جا دادن لوازم و وسایل را در اختیارتان قرار بدهد و خودش هم به عنوان  یک المان زیبا و چشم نواز در گوشه خانه تان قرار بگیرد. حس و حال کلاسیک که با آمدن این کنسول به خانه شما می آید می تواند حسابی دکوراسیون داخلی خانه تان را تحت تاثیر قرار بدهد.

فرم و اندازه مبل در دکوراسیون یک خونه کوچیک
نکته اول که از همه مهمتره و در واقع همه چیز به ون بستگی داره مبلمانه. اگر من جای شما بودم و مبلمان بزرگی داشتم، در درجه اول بهانه ای رو جور میکردم و مبل های خونه رو عوض میکردم. چرا که بیشترین تاثیر رو در تنگتر کردن فضا داره. اول از همه مبلمان باید ریز اندام باشه. مبل ها و صندلی های بزرگتون رو با مبل های کوچک و جمع و جور عوض کنید. درسته که ممکنه خیلی بهشون علاقه داشته باشید و صندلی یا مبل دلخواهتون رو از دست بدید. ولی در عوضش فضای بازتر و دلنشینتری خواهید داشت.

میزهای بغل مبلی دکوپاژ شده

اگر برای پذیرایی از مهمانان هایتان احتیاج به میزهایی با سبک و سیاق متفاوت دارید بی شک این میزها می توانند جزو بهترین انتخاب ها باشند. سطح رویه این میزهای بغل مبلی دکوپاژ شده است و ظاهری ساده و بدون تزئینات تجملی دارند که همین مساله می تواند دلیل قانع کننده ای برای شما باشد. این میز ها حتی اگر در کنار مبل ها هم قرار نگیرند به راحتی جای خودشان را در دکوراسیون داخلی خانه پیدا می کنند و تبدیل ب یکی از المان های مهم در اتاق نشیمن و پذیرایی شما می شوند.
کوسن هایی متفاوت
این روزها بازارها پر شده اند از کوسن هایی با ابعاد اندازه و طرح های مختلف که به راحتی هر سلیقه و هر سبکی از دکوراسیون داخلی خانه را پوشش می دهند. آن قدر تنوع این عناصر کوچک اما تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی خانه زیاد است که گاهی حتی انتخاب را هم سخت می کنند.

کفپوش و فرش در دکوراسیون خانه
برای یک خانه کوچک بهتره به جای موکت و فرش از کفپوش هایی که در بازار هست استفاده بشه. که به بازتر شدن فضا کمک میکنه. استفاده از موکت و فرش در سراسر اتاق اون رو بیش از حد شلوغ میکنه و بهتره تنها به عنوان یک تزیین در وسط کار قرار بگیره. نه اینکه تماما روی کف رو بپوشونه.

ست مبلمان ها با رنگ های خاص
استفاده از رنگ های خاص و غیر متعارف برای مبلمان ها و وسائل و لوازم دکوری ویژگی خاص و بارز گالری شین است. عکس بالا ترکیبی از انواع مختلف مبلمان ها از جمله کاناپه، مبل راحتی و حتی مبلی با تم سلطنتی را نشان می دهد که با رنگ آبی تیره خود هم حس راحتی را القا می کنندو هم درعین حال برای پذیرایی از مهمان ها مناسب هستند.

صندلی راک با طراحی مینیمال
اگر فکر می کنید که صندلی های راک معمولی که در بازار وجود دارند برای خانه کوچک تان مناسب نیستند در گالری شین می تانید نمونه های مینیال تر و ساده تری از این صندلی ها را پیدا کنید و از حضور آن ها در دکوراسیون اتاق نشیمن و یا حتی اتاق کودک تان لذت ببرید.

استفاده از دکور و تزیینات در اتاق نشیمن کوچک
باید سعی بشه از تزیینات و شلوغی های بیش از حد پرهیز بشه. برای تزیین فضا از دکور های ساده و کوچک و در عین حال شیک استفاده کنید. به تناسب های رنگی و تعادل رنگی هم که در مطالب قبلی دکوراسیون و روانشناسی رنگها 1 و 2 به اونها اشاره کردیم هم توجه کنید. فضا رو بیش از حد نباید رنگی و شلوغ کرد. به عنوان مثال برای تزیین میتونیم از یک گیاه زیبا و یا یک شمع و یا یک مجسمه کوچک و زیبا استفاده کنیم. همین ها به اندازه کافی به منزل ما طعم و رنگ میدن و احتیاجی به لوازم اضافی نیست.اگر لوازم تزیینی زیادی دارید، پیشنهادم اینه که اونها رو در کمد بذارید و هر چند وقت تزیینات خونتون رو عوض کنید. اینطوری هم لوازمتون هدر نرفته و داریدشون و هم به دکوراسیون خونه تنوع دادید.
گلدان ها و آینه ها
علاوه بر اجزا و عناصر با ابعاد و اندازه بزرگ ماند صندلی ها، مبلمان ها و غیره، گالری شین توجه خاصی به وسایل کوچک تر مانند آینه ها و گلدان ها دارد و برای آن ها هم طراحی های خاص و مناسب با سلیقه همه افراد در نظر گرفته است.


نورگیر در خانه های کوچک
پنحره بسته هیچ فایده ای نداره.اگر اتاق نشیمن شما دارای پنجره اس. این رو یک خوش شانسی بدونید و نهایت استفادتون رو ازش بکنید. پرده ها رو بکشید و بذارید ور به داخل نشیمن نفوذ کنه. هم به زیبایی و طراوت و دلنشینی خانه شما کمک میکنه و هم باعث میشه نشیمن کوچک شما بزرگتر به نظر برسه. پنجره میتونه به عنوان یک تابلوی زیبا در نشیمن شما باشه.

 آتلیه عروس   دکوراسیون 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.