بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

اعلام شکل های کاندوم های میوه ای و پرداختن به فروشگاه های خرید و فروش محصولات خانواده

اعلام اقسام کاندم های میوه ای و توضیح فروشگاه های فروش کالاهای مرتبط

به همین دلیل آموزش زیر که به توصیف انواع کاندوم و مدل های کاندم می پردازد را مطالعه نمایید

کاندوم به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود اسپرم (منی) به دستگاه تناسلی زن، و تماس مستقیم ترشحات بدنی زن و مرد جلوگیری و به این طریق از بارداری و انتقال میکروارگانیسمهای بیماریزا ممانعت بعمل می آورد.درصورت پاره شدن کاندوم باید چکار کرد؟با ما در این مطلب همراه باشید.

آشنایی با کاندوم (CONDOM)

کاندوم یک پوشش پلاستیکی بسیار نازک است که پس از سخت شدن و ایستادن آلت تناسلی مرد و پیش از ورود به مهبل (آلت تناسلی زنانه) روی عضوجنسی مرد کشیده می شود. از این طریق هنگام انزال مرد مایع منی در داخل غلاف کاندوم ریخته شده و مانع ازتماس اسپرم مرد با ترشح های داخل واژن شده واز رسیدن آن به دهانه رحم جلوگیری می کند. کـانـدوم با ایـجـاد مـانع از بارداری وسرایت بیماریهای منتقله از راه جنسی(STDs) جلوگیری می کند. کاندوم را با اسامی دیگری چون (کاپوت)، (عایق پلاستیکی) و ( غلاف) هم می شناسند.

کاندوم زنان چیست؟

امروزه کاندوم های زنانه نیزعرضه شده که خانم ها قبل ازنزدیکی می توانند آن را در داخل واژن خود قرار دهند. در صورت استفاده صحیح، پزشکان کاندوم را به عنوان یک وسیله بسیار مناسب وکاملاً موثردر پیشگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی می شناسند و توصیه می کنند. کاندوم زنانه(FEMIDOMS) بلندتر از کاندوم مردانه بوده و دارای دوحلقه می باشد. قیمت آن از کاندوم مردانه گرانتر و کاربرد آن نیز دشوار تر است. کارایی کاندوم های زنانه ۷۵ درصد می باشد.

تاریخچه کاندوم

استفاده از کاندوم به ۳۰۰۰ سال پیش بازمیگردد، زمانی که مصریان باستان برای جلوگیری از انتقال بیماریها غلافی از جنس پارچه تهیه میکردند. سپس کاندوم از روده گوسفند و دیگر غشاهای حیوانی تهیه گردید، و از سال ۱۸۰۰ میلادی تولید انبوه کاندوم های لاستیکی آغاز گردید. از سال ۱۹۳۰ کاندوم های با جنس لاتکس(LATEX) در دسترس قرار گرفت.

نکته: سالانه ۵ میلیارد کاندوم در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

پس آموزش فوق که به معرفی انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.