بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

نکاتی درمورد جراحی دماغ گوشتی

عنوان: راه هایی برای دوبرابرشدن زیبایی  و شیک شدن با بازسازی مو

این مقاله در مورد عمل بینی می باشد.

جراحی زیبایی از جمله پر مخاطب ترین جراحی ها به شمار میروند و انواع مختلفی دارند . شاید این روزها شما نیز تصمیم به انجام جراحی زیبایی گرفته اید پس بهتر است با انواع متنوع جراحی زیبایی آشنا شوید.
تب زیبایی های تصنعی معضلی است که اپیدمی آن خانم های ایرانی به خصوص قشر مرفه تر را فرا گرفته. از این رو برآن شدیم اطلاعات مختصری درباره انواع جراحی های زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

عمل جراحی زیبایی پلک ها
از نظر زیباشناسی ، چشمها مهمترین جزء صورت هستند . چشمها نشاندهندهً سن فرد ومنعکس کننده حالت هیجانی و خلقی وی هستند و متاسفانه چشمها و پلکها زودتر از سایر اجزای بدن علائم پیری را نشان میدهند .

 عمل جراحی پلاستیک پلکها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده میشود . برای برداشتن پف پلکها ، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است هرچند که ممکن است مقداری از چین و چروکهای سطحی پلک را نیزکمتر نماید . باید توجه داشت که با این عمل سیاهی دور چشمها برطرف نمیشود و همچنین این عمل کمکی به کسانی که تورم پلکهایشان بدلیل بیماریهای متابولیکی است نمیکند ( مثل تورم پلک ناشی از پرکاری تیروئید ) . در این عمل میتوان پلکهای فوقانی و تحتانی رابطور مجزا یا همزمان مورد عمل قرار داد .

لیفت ابرو و پیشانی

با افزایش سن و در اثر استرسهای مداوم زندگی علائم پیری به تدریج در صورت ظاهر میشوند. این علائم در یک سوم فوقانی صورت که شامل پلکها ، ابروو و پیشانی است زودتر از سایر قسمت های صورت بروز پیدا میکنند . ظهور این علائم در یک سوم فوقانی صورت به شکل پیدایش چین و چروک پیشانی ، افتادگی ابروها و افتادگی پلک ها است که بیشتر از جنبه زیبایی قابل توجه است اما در مواردی که افتادگی ابرو وپلک ها زیاد باشد می تواند فیلد بینائی را نیز محدود نماید .

اعمال جراحی متعددی برای بالا بردن ابرو و پیشانی و برای برطرف کردن نگرانیهای فوق الذکر طراحی شده اند . البته با تزریق بوتوکس یا dysport میتوان بدون جراحی و به طور موقت چین و چروک های پیشانی را برطرف کرد، ضمن اینکه این کار باعث بالارفتن گوشه های ابروها نیز می شود . کشیدن پوست صورت

این روش جراحی، برای جوان‌تر شدن و نرم‌تر شدن پوست صورت استفاده می شود.با ایجاد برش در طراف گوش، پوست اضافی صورت برداشته می شود و عضلات صورت دستکاری می شوند تا سفت گردند.

به ندرت، خطراتی همچون عفونت و آسیب به بافت های زیرین ممکن است پیش آید.این روش جراحی دارای برگشت کمتری نسبت به تزریق بوتاکس و یا لیزردرمانی است.

 
لیزر پوست

لیزر پوست با استفاده از پرتوهای شدید و تبخیر سطحی، سلول های پوست را از بین می برند.همانطور که لایه های بیرونی پوست برداشته می شود، چین وچروک و لکه های پوستی ناپدید می شوند.

روش لیزر برای پوست هایی که در اثر نور آفتاب آسیب دیده اند و جای آکنه موثر است. بیشتر مردان و تعدادی از زنان دچار درجات مختلفی از کاهش مو می باشند. معمولا موهای ضخیم در اطراف و پشت سر باقی می مانند. جراح برای کاشت مو، مقدار کمی از این موها را به قسمت های طاس و کم مو، انتقال می دهد.

   در این مقاله نکاتی در مورد کاشت مو گفته شده است.











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.