بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

خرید آلبوم عروسی شیک ومنحصر به فرد عروس و داماد

عنوان: سبکهای انتخاب زیباترین حلقه عروسی 

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های انتخاب کت و شلوار دامادی از مهمترین نکاتی است که لازم است هر دامادی در برگزاری مراسم عروسی به آن توجه داشته باشد. کت و شلوار لباسی رسمی و در عین حال زیباست که اغلب آقایان، آن را برای محافل مختلف می پسندند، اما یقیناً انتخاب این نوع پوشش، نکاتی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. کت و شلوار از آن دسته لباس هایی است که گروه خاصی از آقایان آن را در هر فضایی می پسندند و همواره سعی دارند تا شکل این لباس را با محل مورد نظر خود هماهنگ کنند. یقیناً یک کت و شلوار براق برای محل کار هیچ مردی مناسب نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولاً در محل کار، مهمانی ها یا سایر محافل ترجیح می دهید. لباس رسمی بپوشید، کت و شلوار بهترین گزینه است اما بهتر است قبل از خرید چند توصیه را نیز درنظر بگیرید تا بهترین و مناسب ترین کت و شلوار را بخرید.مد کت نخستین نکته در خرید این نوع لباس آن است که باید بدانید کدام مدل کت، مورد نظر است. شاید خیلی ها به این موضوع توجه نکنند، اما به عنوان مثال باید بگوییم کت هایی که دکمه های کمتری دارند رسمی تر بوده و برای مهمانی ها و مجالس رسمی مناسب است. کت و شلوارهای رسمی معمولاً رنگ های تیره دارند و پارچه های آن ها ساده تر است. بنابراین کت هایی با رنگ روشن و طرح دار یا براق نمی توانند گزینه مناسبی برای جلسات یا مهمانی های رسمی باشند.

اقلام مورد نیاز برای یک داماد خوش تیپ حالا کمی با تاریخچه پیدایش کت ها آشنا شدیم بد نیست به طور مختصر اشاره کنیم که یک داماد خوش تیپ باید حواسش یه چه نکاتی باشد و در یک کلام برای تبدیل شدن به یک شاداماد چه چیزهایی لازم است. قبل از هر چیز یک دست کت‌و‌شلوار که دقیقا قالب بدن‌تان باشد. دکمه شلوار باید به راحتی بسته شود، وقتی ‌می‌نشینید با آن راحت باشید و پاچه شلوار یک سوم قد کفش‌تان را بپوشاند. پیراهنی که به کت مورد نظرتان بخورد، سایز مناسبی داشته باشد و در ناحیه گردن، آستین، کمر، شکم و شانه دقیقا اندازه باشد. جلیقه‌ای که دکمه‌هایش درست زیر خط دکمه‌های کت‌تان قرار بگیرد و لبه پایینی آن روی کمر شلوارتان بیافتد.

کفشی که به کت و شلوارتان بخورد و وقتی آن را می‌پوشید در آن راحت باشید. یادتان باشد بهترین زمان برای خرید کفش، شب‌هاست چرا که در این ساعت ها پاهای‌تان حداکثر ورم ممکن را کرده‌اند. اگر صبح کفش را بخرید در روز عروسی که زیاد روی پاهای‌تان می‌ایستید آخرهای .شب پای‌تان ورم می‌کند و کفش پای‌تان را می‌زند ارتباط قد و کت
افرادی که قد متوسط یا کوتاهی دارند باید به یاد داشته باشند کت های دو دکمه بهتر و برای قد بلندها کت هایی که سه دکمه دارند مناسب تر است. افراد چاق بهتر است کت هایی را که دو چاک در قسمت پشت دارند انتخاب کنند تا قدری لاغرتر به نظر بیایند.

اندازه کت
یکی دیگر از موارد مهم در خرید کت و شلوار آن است که کت باید کاملاً اندازه شما باشد. بیش از حد گشاد یا تنگ بودن کت تصویری زشت از شما نشان خواهد داد. هنگام خرید دقت داشته باشید کت مورد نظر شما در قسمت سر شانه باید کاملاً مناسب با اندازه عرض شانه های شما باشد. اصلاً هم به این موضوع فکر نکنید که با پوشیدن یک پولیور می توانید کتی را که یک سایز بزرگ تر است، اندازه تن تان کنید.

آستین کت
دقت داشته باشید که اندازه آستین هم در جلوه بیشتر لباس بسیار مهم است. آستین کت نباید خیلی بلند باشد، بهترین اندازه برای آستین این است که آستین پیراهن شما یک سانتی متر از زیر آستین کت بیرون باشد، یادتان باشد شلوارهای خیلی گشاد و بلند هم از زیبایی لباس شما کم خواهد کرد.

دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.