بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

شرایط اقامت در آلمان از طریق ثبت شرکت

عنوان: شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

در هر کشور آداب و رسومی بین مردم وجود دارد که مخصوص آن سرزمین و فرهنگ است و همین ویژگی خاص ، برای گردشگران بسیار جالب توجه می باشد و حتی انگیزه ی اصلی سفر تعداد زیادی از آن ها ، این موضوع است که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور های دیگر آشنا شوند . در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به نمونه هایی از فرهنگ و آداب معاشرت مردم استرالیا .

۱)  یکی از نکات مهم در برخورد مردم استرالیا با یکدیگر ، این است که زمانی که به شخصی را با یک نام مشخص به شما معرفی می کنند ، حتما باید از همان اسم و عنوانی که آن شخص معرفی کننده به کار می برد ، استفاده کنید . مثلا اگر شخصی را بروس معرفی کنند شما نیز میتوانید او را بروس خطاب کنید و کوچکترین تغییری در نام او از طرف شما ، بی احترامی به آن شخص محسوب می شود . در استرالیا مردان معمولا روبوسی نمی کنند و همدیگر را در آغوش نمی گیرند . استرالیایی ها رسمی نیستند و حتی افراد غریبه و حتی زنان را نیز رفیق خطاب میکنند . واژه ی رفیق یا همان mate در اصل برای مردان به کار می رود .


 
2) استرالیایی ها در مقایسه با اقوام انگلیسی خود بسیار خودمانی تر هستند و در سوال کردن و اظهار عقیده رک  و صریح هستند . در اولین برخوردتان با یک استرالیایی اگر  سوال های خصوصی زیادی از شما پرسید ، تعجب نکنید چون آنها فقط کنجکاوند و غریبه ها واقعا برایشان جالب توجه هستند . استرالیایی ها معمولا با غریبه ها برخوردی دوستانه دارند و مهمان نواز نیز هستند.

۳) این امر که همسایه ها تازه واردین رو برای صرف چای دعوت می کنند امری متداول است اگرچه در شهرها ممکن است این آشنایی و معاشرت چندان آسان نباشد. یک شیوه ی مناسب برای آشنا شدن با همسایه ها این است که یک مهمانی به صرف کباب ترتیب دهید و همه ی همسایگان را دعوت کنید.

۴) استرالیایی ها معمولا از پوشش غیر رسمی و راحت استفاده می کنند . مثلا در تابستان در اداره شلوار کوتاه می پوشند و پوشیدن کت و شلوار و کروات معمول نیست مگر اینکه سمت مهمی داشته باشید .

۵) در استرالیا معمولا به موقع به قرار ها و مهمانی ها می روند مگر در موارد خاص که دیر رسیدن نشانه شخصیت است ( به شرطی که پس از مهمان سرشناس اصلی نرسید) .  در مراسم عروسی هر کس که دیر به مهمانی شام برسد و یا اصلا نرسد از لیست آینده ی مهمان ها حذف می شود مگر اینکه اتفاق خیلی مهمی افتاده باشد .


6) استرالیایی ها کرایه تاکسی را به نزدیک ترین عدد گرد می کنند و زیاد اهل انعام دادن نیستند مگر در مواردی خاص . حتی باربران و کارمندان هتل و کارکنان دستشویی ها از شما انتظار انعام نخواهند داشت اما طبیعتا اگر بهشان انعام بدهید ناراحت نمی شوند .

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

ایجاد نقش روی بدن با خالکوبی یا تتو

عنوان: انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون بدن در حفظ رطوبت و زیبایی بدن بسیار موثر است و مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن بسیار اهمیت دارد.
اگردست‌هایتان بعد از شستن ظرف یا گردگیری خانه حساس و خشک می‌شود و گاهی اوقات می‌خارد، لوسیون‌های دست به کمک شما می‌آید. بد نیست شیشه‌ای از لوسیون مورد علاقه‌تان را در آشپزخانه نگه دارید و بلافاصله بعد از اتمام کارهای منزل سراغ آن بروید و تمام دست‌تان را به آن آغشته کنید.
استفاده از لوسیون‌های بدن یکی از ساده‌ترین راه‌های حفظ سلامت پوست بدن‌ است. لوسیون‌های حمام بدن باعث مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ می‌شود و از خشک شدن پوست‌تان جلوگیری می کند؛ در حالی که لوسیون‌های معمولی بدن به پوست‌تان حس طراوت و جوانی می‌بخشد...

افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و پوستی حساس و خشک دارند، اغلب از لوسیون‌های بدن استفاده می‌کنند. پوستی که به‌خاطر خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده است احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌ها رطوبت و مراقبت‌های ویژه را به پوست‌تان هدیه دهید. برخی از افراد به‌طور ژنتیکی پوست حساسی دارند و به شرایط آب و هوایی و اقلیمی ربطی ندارد؛ به این افراد استفاده از لوسیون‌های حمام را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از انواع روغن‌های گیاهی نیز به‌عنوان لوسیون حمام رایج است.

حتی اگر پوست شما از نوع معمولی یا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌های خشکی از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌های بعد از حمام و قبل از خواب به داد این نواحی از بدن‌تان برسید. استفاده منظم از لوسیون‌ها در رفع خشکی‌های اطراف زانو و آرنج معجزه می‌کند.

کدام برای پوست ما مناسب ترهست؟

اینکه کدام یک از این محصولات مراقبت از بدن بهترند، به نوع پوست شما مربوط می شه. البته کمی هم به سلیقه، مثلا بعضی ها دوست ندارند چربی روی پوستشون بمونه، پس بهتره از لوسیون استفاده کنند که چربی کمتری داره.

اما در کل، اگر پوستتون خشکه از اون جا که لوسیون ها و کرم ها حاوی آب هستن، می تونن گزینه ی مناسبی باشند. لوسیون ها به علت چربی پایین، برای پوست های چرب عالی هستند، در حالی که کرم ها برای پوست های خشک بهترند.

از آنجا که کره بدن، بالم و روغن بدن بافت غلیظی دارند و زمان بیشتری روی پوست می مونن، برای پوست های خشک گزینه مناسبی هستند. خیلی ها دوست دارند از Body Butter روی نواحی بسیار خشک بدن مانند لب، آرنج ها، زانو ها و پاها استفاده کنند.

خلاصه، تنها ماده ای که واقعا باعث مرطوب کردن پوست می شه آبه ( یا ترکیبات و محلول هایی که میزان زیادی آب دارند)، پس اگر پوست شما واقعا خشکه محصول رو روی پوست مرطوب استفاده کنید یا محصولی رو انتخاب کنید که درصد بالایی آب داشته باشه. روغن ها و کره بدن ها باعث نرم و لطیف شدن پوست می شوند و با ایجاد یک لایه روی پوست از هدر رفتن آب پوست جلوگیری می کنند. کره و روغن بدن (برخلاف روغن معدنی) پر از انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند و پوست را تقویت می کنند.

با دانستن این تفاوتها به راحتی می تونید موقع خرید، محصول مناسب پوستتون رو بدون سردرگمی پیدا کنید.

در این مقاله درمورد عمل بینی نکاتی گفته شده است.

وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب

عنوان: طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن بسیار اهمیت دارد و بهتر است برای طراحی داخلی منزل از طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا بهره گرفت در طراحی دکوراسیون کامل خانه, ایده های متنوعی جهت طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد. فاکتورهای مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود که چیدمان وسایل, انتخاب رنگ های متناسب با یکدیگر و … از جمله آن ها می باشند. در این مطلب ایده های مدرن و شیک از دکوراسیون داخلی لوکس را بررسی می کنیم. امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی لوکس از فاکتورهای زیادی استفاده می شود. نورپردازی, هماهنگی و تناسب رنگ وسایل با رنگ منزل و نحوه چیدمان آن ها از جمله این فاکتورها می باشند. علاوه بر موارد بیان شده, طراحی دکوراسیون داخلی باید با توجه به فضای آن صورت گیرد.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی, نورپردازی است. نورپردازی علاوه بر جذاب کردن فضای منزل, سبب روشنی و جلوه بخشیدن به اشیاء می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون داخلی لوکس با استفاده از نور پردازی را نشان می دهد.
یک پالت رنگ ساده اما غنی به سادگی می تواند فضای دکواسیون شما را منحصر به فرد کند، اگر دوست دارید دکوراسیونی به سبک شاهزاده ها داشته باشید پیشنهاد من به شما انتخاب رنگ های اعیانی است که به خوبی می توانید با آنها دکوراسیون لوکس و کم هزینه داشته باشید.

برای داشتن یک دکوراسیون لوکس نیازی به خرید یک چلچراغ اعیانی ندارید! کافی است یک نورپردازی ایده آل داشته باشید و آن را با یک آباژور و لوستر خاص ترکیب کنید تا ظاهری محسور کننده به فضای شما ببخشد!

از دیگر فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن, تناسب رنگ ها می باشد. تناسب رنگ سطوح و دیوارها با وسایل می تواند جلوه زیبایی به فضای داخلی خانه ببخشد. دیوارها و سطوح با رنگ ها و شکل های مختلفی طراحی می شوند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

درباره مفنامیک اسید چه می دانید؟؟

عنوان: درباره مفنامیک اسید چه می دانید؟؟

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

بهترین روش برای داشتن موهای بلند استفاده از مواد طبیعی و در دسترس است بیشتر مردم می خواهند بدون صرف هزینه زیاد و یا استفاده از محصولات شیمیایی، موهای شان رشد سریعی داشته باشد. در واقع بهترین روش، استفاده از مواد طبیعی و در دسترس است.مواد طبیعی برخلاف کرم ها و داروهای شیمیایی عوارض جانبی ندارند. در این مبحث 10 روش طبیعی برای ساخت ماسک هایی که رشد موها را سرعت می بخشند ارائه شده است.

1- ماسک موی روغن نارگیل و رزماری
دوقاشق چایخوری برگ خشک شده رزماری و سه چهارم فنجان شیر نارگیل را در ظرفی ریخته و اجازه دهید حدود 20 دقیقه روی حرارت ملایم گرم شود.

سپس این مخلوط را صاف کنید و یک قاشق چایخوری به آن روغن ویتامین E بیفزایید. کل مواد را درون ظرفی شیشه ای ریخته و در یخچال نگهدارید.

می توانید از این مخلوط به مدت ده روز استفاده کنید. برای استفاده از این ماسک، ابتدا موی سر خود را شسته و خشک کنید.

سپس نصف ماسک را به سرتان مالیده و با کلاه بپوشانید. نصف دیگر این ماسک را ده روز دیگر استفاده کنید. این ماسک به رشد مو بسیار کمک می کند.

2- ماسک موی آلوئه ورا
حدود نصف فنجان ژل آلوئه ورا را با همین مقدار آب مخلوط کنید و کاملا هم بزنید. مخلوط را در یک ظرف آبپاش ریخته و آن را خوب هم بزنید.

سپس 10 قطره از روغن اسانس مورد علاقه خود به این مخلوط اضافه کنید. از این مخلوط هر روز به سر خود اسپری کنید.

این ماسک برای موهای درهم پیچیده بسیار عالی است و در ضمن خارش پوست سر را نیز برطرف می کند.

3- ماسک موی روغن زیتون و عسل
پنج قاشق روغن را با مقدارکمی عسل مخلوط کرده، کاملا هم بزنید و تا جایی که مخلوط حالت چسبندگی به خود نگیرد، به آن عسل اضافه کنید.

ماسک را روی سر بمالید و ماساژ دهید. سپس به مدت 90 دقیقه روی سرتان کلاه بگذارید و موهای تان را بپوشانید.

در انتها، موها را با آب و شامپو بشویید. از این نوع ماسک می توانید هفته ای 2 بار استفاده کنید.

4- ماسک موی آب گازدار
از آنجایی که آب گازدار مانند سرکه سیب دارای PH کمی است، می تواند وز بودن موها را برطرف کند.

بنابراین می توانید از این نوع آب برای شستشوی سرتان استفاده کنید و سرتان هم بوی سرکه نگیرد.این نوشیدنی برای رشد سریع موها و نرم و درخشان کردن آن نیز مفید است.

نیمی از آب گازدار را با نیمی آب معمولی مخلوط کرده و سر خود را با آن بشویید و سپس خشک کنید. از این ماسک می توانید در هفته چندبار استفاده کنید.

5- ماسک موی لیموترش و روغن زیتون
دو قاشق چایخوری آب روغن زیتون و دو قاشق چاریخوری هم آب لیموترش تازه با هم مخلوط کرده و به سر خود زده و ماساژ دهید تا پوست سر تحریک شود.

سپس به مدت 20 دقیقه ماسک را روی سر خود نگهدارید. پس از آن با آب و شامپو، سر خود را بشویید.هفته ای یکبار از این ماسک استفاده کنید، نتیجه عالی آن را خواهید دید...

با استفاده از ماسک‌های مو طبیعی پیشنهاد شده، می‌توانید به تقویت و رشد سریع‌تر موهای خود کمک کنید. ضمن اینکه خیالتان از مواد شیمیایی و مضرات آن راحت است.

 

فایده موهای بلند

مواد طبیعی برخلاف کرم ها و داروهای شیمیایی عوارض جانبی برای سلامت موها ندارند

 

6- ماسک موی سس مایونز
ابتدا موی سرخود را با آب گرم کمی مرطوب کنید. مراقب باشید، موهای تان خیس نشود. کمی سس مایونز به پوست سرتان زده و موهای تان را ماساژ دهید.

سپس سرتان را با کلاه به مدت 20 دقیقه بپوشانید و اجازه دهید حرارت به درون پوست سرتان نفوذ کند. در انتها، سرتان را با یک شامپوی رقیق شده، بشویید.

اگر موهای تان خشک است، می توانید از این ماسک هفته ای یکبار استفاده کنید در غیر اینصورت ماهی یکبار مناسب است.

7- ماسک موی کافئین
4 قاشق چایخوری از پودر کافئین را با 200 گرم شامپو به همراه کف صابون مخلوط کرده آن را در یک آبپاش بریزید.

سپس، 10 تا 15 دقیقه قبل از شستشوی سر، این مخلوط را به موهای سر خویش اسپری کنید. این کار را می توانید روزی یکبار تکرار کنید.

در ضمن، اگر بعد از اسپری مخلوط بدست آمده، دچار سردرد شدید، یعنی اینکه میزان زیادی از آن را به موهای خود زده اید؛

بنابراین، 5 روز تا یک هفته به موهای خود استراحت داده و مخلوط را این بار با 2 یا 3 قاشق چایخوری از کافئین تهیه کنید.

8- ماسک موی مخلوطی از چند عصاره
یک قاشق چایخوری از گیاه جوجوبا را با 30 گرم دانه انگور، 2 قطره سدر، 3 قطره عصاره رزماری و 2 قطره عصاره آویشن مخلوط کنید.

سپس هر شب قبل از خواب، مخلوط را روی پوست سر خود را ماساژ دهید. روز بعد موی سر خود را با آب خنک و شامپو بشویید.

این مخلوط را می توانید هر شب، قبل از خواب تکرار کنید. اما اگر موهای تان چرب است، 2 تا 3 بار در هفته کافی است.

این ماسک علاوه بر اینکه رشد موها را سرعت می بخشد، آن را نرم و لطیف هم می کند.

9- ماسک موی ویتامین E
یک چهارم فنجان روغن گیاه جوجوبا را با یک چهارم فنجان روغن ویتامین E ترکیب کرده و به آن عصاره نعنا و رزماری از هر کدام 15 قطره، اضافه کرده و محلول را خوب تکان دهید.

سپس، با محلول حاصل، پوست سر خود را شب ها ماساژ داده و بگذارید کل شب روی سرتان بماند.

روز بعد، موها را با آب خنک و شامپو بشویید. این کار را هر شب می توانید تکرار کنید.اما برای افراد با موهای چرب، 2 تا 3 بار در هفته کفایت می کند.

10- ماسک موی سیر و چای بابونه
سه قاشق چایخوری از چای بابونه را با یک قاشق چایخوری آب سیر، یک عدد زرده تخم مرغ، سه فنجان آب، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید.

برای مخلوط کردن این مواد، ابتدا عسل را با آب سیر هم بزنید؛ سپس، آن را در یخچال بگذارید. بعد، چای بابونه را به مدت 30 دقیقه دم کرده و سپس اجازه دهید سرد شود.

در این حین، مخلوط عسل و سیر را از یخچال در آورده و به آن ژل آلوئه ورا و همچنین زرده تخم مرغ را اضافه کنید.

سپس، پوست سر خود را با مخلوط به دست آمده ماساژ داده و 20 دقیقه به آن استراحت بدهید.

در انتها، سر خود را با شامپو بشویید. قبل از اینکه بطور کامل موی سر خویش را بشویید، با چای بابونه موها را شستشو دهید.

این فرآیند را می توانید هفته ای یکبار تکرار کنید.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

عنوان: نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

برای داشتن دسته گل عروسی خاص و زیبا باید یک سری نکات مهم را رعایت کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکات را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند.
در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.[end]

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.