بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

دکوراسیون شیک آشپزخانه

عنوان: پرده زیبا و خلاقانه برای دکوراسیون داخلی

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

استفاده از تابلو های زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی منزل جلوه بی نظیری به فضای داخلی منزل می بخشند و تابلو های بسیار زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی در زیبایی منزل دارند. وقتی وارد خانه می شوید یکی از اولین قسمت های دکوراسیون منزل که توجه را به خود جلب می کند، دیوارها و بویژه تابلوها می باشند.
از آنجایی که دیوارها گسترده ترین سطوح منزل می باشند، میزان تاثیرگذاری آنها بر دکور سایر سطوح خانه بیشتر از سایر قسمت هاست. بعلاوه امکان هماهنگ کردن رنگ تابلوها با سایر قسمت های خانه به اهمیت نقش این اجزا در طراحی منزل می افزاید.
حتما برای شما هم پیش آمده، وارد فضایی شده باشید که با نهایت دقت و لوکس ترین لوازم تزیین شده، اما هیچ تدبیری برای نصب دیوارکوب ها اندیشیده نشده باشد. در چنین شرایطی می توان با بهره گیری از تابلوهای متناسب این خلاء را رفع کرد.

معمولا در انتخاب تابلوها بیشتر به نقش تزئینی آنها توجه می گردد در حالی که تاثیر آنها در تغییر فضا و حال و هوای محیط خانه و در نتیجه روح و روان ساکنان نباید نادیده گرفته شود.
موضوع پرداخت شده در تابلو، رنگ های به کار رفته و حتی قاب مورد استفاده از عوامل بسیار مهم در انتخاب یک تابلو برائ دکوراسیون منزل می باشند. صرف نظر از این تاثیرات گاهی نقش های کاربردی عظیم تری نیز به تابلوها محول می گردد. از جمله می توان تغییر ابعاد ظاهری فضا را نام برد.

یکی از را ه حل هایی که به خوبی می توانیم به فضای داخلی خود جلوه ببخشیم استفاده ی به جا و مناسب از تابلوها در فضای داخلی می باشد، محل مناسب یک تابلو کجاست؟! این سوال بسیار بزرگی است که نباید آن را نادیده بگیریم، قاعده و قانونی برای شما وضع نمی کنم، قاعده ی طراحی من، آن عنصری است که شما بی نهایت آن را دوست می دارید،یک تابلو می تواند در راهروی ورودی شما، در رخشوی خانه، و یا حتی در حمام شما قرار بگیرد آنچه مهم است این است که شما دوست دارید آن اثر هنری را در کجای خانه ی خود پیش رو داشته باشید.

موضوع دیگری که از دیدگاه خیلی ها ناپیدا می مانند ابعاد و اندازه ی تابلوهاست، برای دیوار های بزرگ نباید از تابلوهای کوچک استفاده کرد مگر آنکه آنها را در ترکیب با هم نصب کنید و لذت ببرید، و همین طور یک دیوار کوچک و تابلوی بزرگ در نمای خانه ی شما بی قواره جلوه می کند. پس مقیاس و تناسبات را در نصب تابلو های خود در نظر بگیرید.

یک تابلو یا اثر هنری خواه عکسی به یادگار باشد یا پرتره ها ی از پاپلو پیکاسو همه و همه برای زینت بخشی به فضای خانه ی شما و روح بخشی به آن آمده اند، پس باید با فضای شما در هماهنگی کامل باشند و یا دارای یک تضاد شیرین. سادتر بگوییم به رنگ و بافت و اندازه ی تابلوی خود دقت کنید شاید ترکیب رنگ های آن مکمل مبلمان خنثی شما باشد و فضای خانه ی شما را دگرگون کند.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در بیرجند , دکوراسیون در ایلام , دکوراسیون در بجنورد , دکوراسیون در بوشهر , دکوراسیون در مازندران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.