بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

عنوان: نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

برای داشتن دسته گل عروسی خاص و زیبا باید یک سری نکات مهم را رعایت کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکات را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند.
در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.[end]

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.