بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

ایجاد نقش روی بدن با خالکوبی یا تتو

عنوان: انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون بدن در حفظ رطوبت و زیبایی بدن بسیار موثر است و مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن بسیار اهمیت دارد.
اگردست‌هایتان بعد از شستن ظرف یا گردگیری خانه حساس و خشک می‌شود و گاهی اوقات می‌خارد، لوسیون‌های دست به کمک شما می‌آید. بد نیست شیشه‌ای از لوسیون مورد علاقه‌تان را در آشپزخانه نگه دارید و بلافاصله بعد از اتمام کارهای منزل سراغ آن بروید و تمام دست‌تان را به آن آغشته کنید.
استفاده از لوسیون‌های بدن یکی از ساده‌ترین راه‌های حفظ سلامت پوست بدن‌ است. لوسیون‌های حمام بدن باعث مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ می‌شود و از خشک شدن پوست‌تان جلوگیری می کند؛ در حالی که لوسیون‌های معمولی بدن به پوست‌تان حس طراوت و جوانی می‌بخشد...

افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و پوستی حساس و خشک دارند، اغلب از لوسیون‌های بدن استفاده می‌کنند. پوستی که به‌خاطر خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده است احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌ها رطوبت و مراقبت‌های ویژه را به پوست‌تان هدیه دهید. برخی از افراد به‌طور ژنتیکی پوست حساسی دارند و به شرایط آب و هوایی و اقلیمی ربطی ندارد؛ به این افراد استفاده از لوسیون‌های حمام را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از انواع روغن‌های گیاهی نیز به‌عنوان لوسیون حمام رایج است.

حتی اگر پوست شما از نوع معمولی یا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌های خشکی از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌های بعد از حمام و قبل از خواب به داد این نواحی از بدن‌تان برسید. استفاده منظم از لوسیون‌ها در رفع خشکی‌های اطراف زانو و آرنج معجزه می‌کند.

کدام برای پوست ما مناسب ترهست؟

اینکه کدام یک از این محصولات مراقبت از بدن بهترند، به نوع پوست شما مربوط می شه. البته کمی هم به سلیقه، مثلا بعضی ها دوست ندارند چربی روی پوستشون بمونه، پس بهتره از لوسیون استفاده کنند که چربی کمتری داره.

اما در کل، اگر پوستتون خشکه از اون جا که لوسیون ها و کرم ها حاوی آب هستن، می تونن گزینه ی مناسبی باشند. لوسیون ها به علت چربی پایین، برای پوست های چرب عالی هستند، در حالی که کرم ها برای پوست های خشک بهترند.

از آنجا که کره بدن، بالم و روغن بدن بافت غلیظی دارند و زمان بیشتری روی پوست می مونن، برای پوست های خشک گزینه مناسبی هستند. خیلی ها دوست دارند از Body Butter روی نواحی بسیار خشک بدن مانند لب، آرنج ها، زانو ها و پاها استفاده کنند.

خلاصه، تنها ماده ای که واقعا باعث مرطوب کردن پوست می شه آبه ( یا ترکیبات و محلول هایی که میزان زیادی آب دارند)، پس اگر پوست شما واقعا خشکه محصول رو روی پوست مرطوب استفاده کنید یا محصولی رو انتخاب کنید که درصد بالایی آب داشته باشه. روغن ها و کره بدن ها باعث نرم و لطیف شدن پوست می شوند و با ایجاد یک لایه روی پوست از هدر رفتن آب پوست جلوگیری می کنند. کره و روغن بدن (برخلاف روغن معدنی) پر از انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند و پوست را تقویت می کنند.

با دانستن این تفاوتها به راحتی می تونید موقع خرید، محصول مناسب پوستتون رو بدون سردرگمی پیدا کنید.

در این مقاله درمورد عمل بینی نکاتی گفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.