بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

شرایط اقامت در آلمان از طریق ثبت شرکت

عنوان: شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

در هر کشور آداب و رسومی بین مردم وجود دارد که مخصوص آن سرزمین و فرهنگ است و همین ویژگی خاص ، برای گردشگران بسیار جالب توجه می باشد و حتی انگیزه ی اصلی سفر تعداد زیادی از آن ها ، این موضوع است که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور های دیگر آشنا شوند . در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به نمونه هایی از فرهنگ و آداب معاشرت مردم استرالیا .

۱)  یکی از نکات مهم در برخورد مردم استرالیا با یکدیگر ، این است که زمانی که به شخصی را با یک نام مشخص به شما معرفی می کنند ، حتما باید از همان اسم و عنوانی که آن شخص معرفی کننده به کار می برد ، استفاده کنید . مثلا اگر شخصی را بروس معرفی کنند شما نیز میتوانید او را بروس خطاب کنید و کوچکترین تغییری در نام او از طرف شما ، بی احترامی به آن شخص محسوب می شود . در استرالیا مردان معمولا روبوسی نمی کنند و همدیگر را در آغوش نمی گیرند . استرالیایی ها رسمی نیستند و حتی افراد غریبه و حتی زنان را نیز رفیق خطاب میکنند . واژه ی رفیق یا همان mate در اصل برای مردان به کار می رود .


 
2) استرالیایی ها در مقایسه با اقوام انگلیسی خود بسیار خودمانی تر هستند و در سوال کردن و اظهار عقیده رک  و صریح هستند . در اولین برخوردتان با یک استرالیایی اگر  سوال های خصوصی زیادی از شما پرسید ، تعجب نکنید چون آنها فقط کنجکاوند و غریبه ها واقعا برایشان جالب توجه هستند . استرالیایی ها معمولا با غریبه ها برخوردی دوستانه دارند و مهمان نواز نیز هستند.

۳) این امر که همسایه ها تازه واردین رو برای صرف چای دعوت می کنند امری متداول است اگرچه در شهرها ممکن است این آشنایی و معاشرت چندان آسان نباشد. یک شیوه ی مناسب برای آشنا شدن با همسایه ها این است که یک مهمانی به صرف کباب ترتیب دهید و همه ی همسایگان را دعوت کنید.

۴) استرالیایی ها معمولا از پوشش غیر رسمی و راحت استفاده می کنند . مثلا در تابستان در اداره شلوار کوتاه می پوشند و پوشیدن کت و شلوار و کروات معمول نیست مگر اینکه سمت مهمی داشته باشید .

۵) در استرالیا معمولا به موقع به قرار ها و مهمانی ها می روند مگر در موارد خاص که دیر رسیدن نشانه شخصیت است ( به شرطی که پس از مهمان سرشناس اصلی نرسید) .  در مراسم عروسی هر کس که دیر به مهمانی شام برسد و یا اصلا نرسد از لیست آینده ی مهمان ها حذف می شود مگر اینکه اتفاق خیلی مهمی افتاده باشد .


6) استرالیایی ها کرایه تاکسی را به نزدیک ترین عدد گرد می کنند و زیاد اهل انعام دادن نیستند مگر در مواردی خاص . حتی باربران و کارمندان هتل و کارکنان دستشویی ها از شما انتظار انعام نخواهند داشت اما طبیعتا اگر بهشان انعام بدهید ناراحت نمی شوند .

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.