بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

راه های تور به ارمنستانو اخذ تور سوئد

عنوان : قوانین و انکاتی در زمینه  اقامت گردشگری کیش

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

نیوزلند یا زلاند نو کشوری توسعه یافته و ثروتمند است.این کشور که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده از تعداد زیادی جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است.نزدیک ترین همسایه به نیوزلند کشور استرالیا می باشد.بین استرالیا و نیوزلند دریای تاسمانی قرار دارد.مردم این کشور به کیوی ها معروفند, این موضوع به دلیل وجود نوعی پرنده خاص در این کشور می باشد.این پرنده که کیوی نام دارد تنها در نیوزیلند زندگی می کند.کشور نیوزلند هم مانند استرالیا طبیعت و جانداران خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده.

این موضوع یکی از دلایل افزایش بازدید توریستها و تقاضای مهاجرت به این کشورها می باشد.اکثر جمعیت نیوزیلند را مهاجرین تشکیل داده اند.این مهاجرین بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 2013 از سوی مقامات نیوزلند 75% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.اکثر این درصد مهاجرین را اروپایی ها تشکیل می دهند.جمعیت کشور نیوزلند نزدیک به 4.5 میلیون نفر می باشد.

کیوی, پرنده ملی نیوزلندطبق آمار های اعلام شده کشور نیوزلند در زمره مهاجر پذیرترین کشور های دنیا قرار دارد.سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت به نیوزیلند بعد از آشنایی با کشور نیوزلند, به قصد اقامت در نیوزلند و یا تحصیل در نیوزلند یا در قالب توریست وارد این کشور میشوند.در ادامه اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند برای شما آورده ایم.

شرایط عمومی مهاجرت به نیوزلند :

    سن از 20 تا 55 سال (جهت ویزای کار تا 53 سال)
    سلامت عمومی
    عدم سوء پیشینه
    زبان انگلیسی با نمره آیلتس آکادمیک یا جنرال Overall حداقل 6.5


حداقل امتیاز لازم جهت مهاجرت به نیوزلند 100 میباشد تا در لیست Pool یا انتظار قرار بگیرید. اما اگر امتیاز شما 140 یا بالاتر باشد ظرف مدت کوتاهی خواهید توانست به نیوزلند مهاجرت کنید.جدول امتیازات مهاجرت به نیوزلند.

ویزای اقامت دائم یا مهاجرت از طریق مهارت و تخصص : 

این نوع ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که شغلشان در لیست اداره مهاجرت نیوزیلند وجود داشته باشد. نیوزیلند هم همانند استرالیا با توجه به سیستم امتیاز بندی عمل می نمایند و در همین خصوص از متقاضی مهاجرت به نیوزلند می خواهد که مدارکشان ارزیابی شود سپس به اداره مهاجرت فرستاده شود. افراد بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، امتیاز همسر و امتیازات کمکی امتیاز می گیرند . این امتیازات باید حداقل به 100 برسد. در این صورت فرد این امکان را دارد که برای مهاجرت اقدام کند.

توجه: در حال حاضر فقط آنهاییکه امتیاز ایشان به 140 می رسد می توانند اقدام کنند .

 ویزای تجاری و سرمایه گذاری :

افرادی که تمایل دارند در کشور نیوزیلند تجارت و سرمایه گذاری کنند ابتدا باید اثبات کنند که در ایران تجارتی داشته اند که طی دو سال گذشته فعال بوده است. این تجارت می تواند فروشگاه، کارگاه، شرکت ، کارخانه و یا حتی دفتر باشد ولی بایستی حداقل گردش مالی (فروش) حدود 500 میلیون تومان در سال داشته باشد و همچنین بایستی توانایی انتقال مبلغی بیش از 250 میلیون تومان را برای سرمایه گذاری داشته باشند ، که این مبلغ باید به نیوزیلند منتقل شده و با آن تجارتی را که تمایل دارد  راه اندازی نماید . در صورتی که فرد شرایط فوق را داشته باشد و البته بتواند مدرک زبان آیلتس با نمره 4 را بگیرید و با سیستم امتیازبندی جدید امتیازش به 120 برسد آنگاه می تواند برای این ویزا اقدام کند، که پس از ارسال مدارک به اداره مهاجرت نیوزیلند یک ویزای کار سه ساله برای فرد صادر می شود که او می بایست در این سه سال حداقل 2 سال بیزینس فعال و موفق داشته باشد یا اینکه پانصد هزار دلار نیوزیلند در تجارتی وارد کرده و سه نفر را نیز استخدام کند که در این صورت بلافاصله به ایشان و خانواده اقامت دایم داده می شود.

 ویزای تحصیلی :

افرادی که تمایل به تحصیل در نیوزیلند دارند بایستی دارای مدرک زبان انگلیسی IELTS Academic 6.5 یا TOEFL IBT 90 باشند. همچنین برای اینکه دولت نیوزیلند مطمئن شود که فرد متقاضی می تواند هزینه های زندگی ابتدای کار می بایستی مبلغی معادل 30 میلیون تومان در حسابی داشته باشند یا شماره حسابی معرفی کنند که این حساب تا سه ماه این مبلغ را دارا باشد. پس از سه ماه این مبلغ قابل برداشت است. هزینه های تحصیل در نیوزیلند سالانه حدود 12000 تا 25000 دلار نیوزیلند است که بستگی به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی دارد. فرد می تواند در هفته 20 ساعت کار نیمه وقت داشته باشد.

تحصیل در نیوزلند,رتبه دانشگاه های نیوزلند

رتبه دانشگاه های نیوزلند در سال 2011

  ویزای موقت و توریستی :

برای این نوع ویزا متقاضی عموماً  شرایط زیر را بایستی داشته باشد: 1. ویزای کشورهای خارجی خصوصاً اروپا را داشته باشد، 2. فردی از اقوام نزدیک در نیوزیلند داشته باشد که اقامت دائم یا شهروندی این کشور را دارد.3 . توانایی در اثبات بازگشت به ایران در صورت صدور ویزا . مدت اقامت با این ویزا یک تا سه ماه خواهد بود.

ویزای والدین :

متقاضی این نوع ویزا پدر و مادری هستند که نیمی از فرزندانشان مقیم یا شهروند نیوزیلند هستند. به عنوان مثال پدر و مادری که 4 فرزند دارند 2 فرزند آنها مقیم یا شهروند نیوزیلند باشد و اگر 5 فرزند داشته باشند 3 فرزند آنها مقیم یا شهروند این کشور باشد.

ویزای همسر :

این نوع ویزا مانند شرایط مهاجرت به استرالیا با ویزای همسر, برای افرادی در نظر گرفته شده است که همسرانشان قبل از ازدواج ، مقیم یا شهروند نیوزیلند بوده باشند و در صورتیکه  بتوانند ثابت نمایند حداقل 12 ماه با یکدیگر زندگی کرده و با هم در رابطه بوده اند به ایشان اقامت اعطاء خواهد شد.

در ادامه ویدئو عجایب و دیدنی های کشور نیوزلند را می توانید مشاهده کنید :

منبع : وب سایت مهاجرت نیوزلند

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.