بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

تمرین بدنی برای بهبود دیسک کمر

ورزش برای بهبود دیسک کمر
 

ورزش برای درمان کمردرد  را در صورتی باید انجام داد که علائم دیسک کمر تشدید نشود

 
ورزش برای بهبود دیسک کمر
 
تمرین بدنی برای درمان کمردرد به همراه کار های درمانی دیگر بهتر از تجویز داروی مسکن برای بهبود است. انجام ورزش برای درد کمر در صورتی درست می باشد که باعث تشدید علائم درد کمر نشود. پیش از شروع ورزشهای دیسک کمر و گردن در نظر داشته باشید که باید با فیزیوتراپیست در مورد مناسب و ایمن بودن آنها مشورت کنید.


ورزش برای دیسک کمر

ورزش برای دیسک کمر،اموزش تصویری ورزش برای دیسک کمر,حرکت ورزشی برای دیسک کمر

این ورزش برای دیسک کمر را 6 تا 8 بار در روز تکرار کنید

 

سومین ورزش برای دیسک کمر؛ برای انجام ایم ورزش دیسک کمر، باید صاف بایستید و دست‌ها را پشت مفصل ران به گونه‌ای قرار دهید که نوک انگشتان رو به سمت پایین باشد. دست‌ها را آنقدر روی لگن فشار دهید تا کمر قوس پیدا کند. عضله‌های کمر را به کار نگیرید. این حالت را 1 تا 2 ثانیه حفظ کنید. این نوع ورزش برای دیسک کمر را 6 تا 8 بار تکرار کنید.

 

ضمناً می‌توانید این ورزش برای دیسک کمر را هر دو ساعت یک‌بار در طول روز انجام دهید. این حرکت برای بیرون زدگی دیسک ستون فقرات مفید می باشد و یک ورزش دیسک گردن نیز به شمار می آید. البته لازم به یادآوری است که حرکات اصلاحی و ورزش برای دیسک کمر و گردن فقط باید با صلاح دید فیزیوتراپیست انجام شود.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین چهارم:

 

ورزش برای دیسک کمر,ورزشهایی برای دیسک کمر,حرکت ورزشی برای دیسک کمر

ورزش هایی برای دیسک کمر

 

چهارمین ورزش برای دیسک کمر؛ برای انجام این ورزش دیسک کمر به گونه‌ای در حالت چهار دست و پا قرار بگیرید که زانوها زیر مفصل‌های ران و دست‌ها زیر شانه‌ها باشد. نفس را داخل بکشید و اجازه دهید در حین نگاه کردن به سمت بالا و سقف، شکم به سمت پایین و کف زمین بیفتد. این حالت را 2 ثانیه حفظ کنید. نفس را بیرون بدهید و قوس کمر را تا جایی که می‌توانید و باعث ایجاد درد نمی‌شود زیاد کنید.

هنگام انجام این ورزش برای دیسک کمر نباید احساس درد کنید، پس بروز درد نشانه زیاده‌روی در انجام حرکت و فشار آوردن به خود است. به طور همزمان گردن را رو به جلو خم کنید و نگاه خود را به سمت ناف متوجه سازید.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین پنجم:

 

ورزشهایی برای دیسک کمر,ورزش برای دیسک کمر,تمرین ورزشی برای دیسک کمر

این ورزش برای دیسک کمر را 5 بار تکرار کنید

 

پنجمین ورزش برای دیسک کمر؛ هنگام انجام این نوع ورزش برای دیسک کمر باید در ابتدا یک پا را خم کنید و پای دیگر را صاف نگه دارید. یک بازو را زیر گودی کمر قرار دهید تا از کمر حمایت کند و آن را نگه دارد. با بازوی دیگر سر را نگه دارید. در انتها سر و گردن را به طور همزمان تا جایی بلند کنید که استخوان کتف از زمین جدا شود.

 

این نوع ورزش برای دیسک کمر را 5 بار تکرار کنید و به مرور تعداد انجام آن را در صورت بروز نیافتن درد به 10 برسانید. در صورتی که این ورزش برای دیسک کمر را به راحتی انجام می دهید 1 تا 2 ثانیه در حالت نهایی بمانید. این نوع ورزش برای دیسک کمر در واقع یکی از حرکات اصلاحی برای درمان دیسک کمر می باشد.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین ششم:

 

ورزش برای دیسک کمر,ورزش های دیسک کمر درمان,ورزش دیسک کمر

این نوع ورزش برای دیسک کمر را در سه ست 10 تایی انجام دهید

 




مکان های زیبا سرزمین آلمان

جا های زیبا کشور آلمان
 
کشور آلمان
کانون زندگی دریایی


این کانون یکی از بهترین مکان های توریستی  شهر هانوفر در نزد خانواده ها می باشد.

در این کانون دریایی گردشگران قادرند با وسیله از فن آوری های مدرن سفری

رویایی اما در جهان حقیقی به عمق دریاها داشته باشند و با زندگی موجودات دریایی آشنا شوند.

عروس های دریایی و میگوها از جمله حیوانات این کانون دریایی در تور آلمان می باشند.

 
باغ وحش هانوفر

در باغ وحش مدرن شهر هانوفر نزدیک به دو هزار گونه از حیوانات سراسر دنیا زندگی می کنند. در هر سال بیش از یک و نیم میلیون جهانگرد و مسافر از این باغ وحش و حیوانات جالب و جذاب آن بازدید می کنند.

آلمان
دریاچه و پارک ماشسی

ماشسی نام دریاچه ای بسیار زیبا و مصنوعی در مرکز شهر هانوفر است. اطراف این دریاچه را پارک های بسیار زیبایی در بر گرفته اند. در این دریاچه قایقرانی یکی از تفریحات جذاب و مفرح است که به ویژه در فصل بهار و تابستان بسیار پرطرفدار است و رونق دارد.این منطقه از محبوب ترین مکان های دیدنی هانوفر برای مسافران است.

آلمان
قصرمارینبرگ

مارینبرگ از ساختمان های تاریخی شهر هانوفر است . این قصر دارای معماری به سبک نئو گوتیک است. این قصر دارای برج های بسیاری است که بر زیبایی قصر می افزایند. این قصر دارای تورهایی داخلی است که از عید پاک تا آخر ماه اکتبر ، مسافران را به سالن ها و تالارهای زیبا و تماشایی قصر راهنمایی می کنند.

آلمان
کلیسای مارکت

این کلیسا در میان بازار هانوفر قرار دارد و به همین علت به کلیسای مارکت معروف شده است. این کلیسا در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. این کلیسا سالانه گردشگران بسیاری را مجذوب زیبایی های تاریخی خود می کند.

آلمان

پروانه هایی زیبا برای گرم کردن دکوراسیون اتاق تان

 شاپرک هایی رنگارنگ برای گرم کردن طراحی دکوراسیون منزل تان


این پروانه ها به شما کمک می کنند تا دکوراسیون منزل تان را به یک طراحی دکوراسیون تابستانی و زیبا مبدل کنید.

فانوس های شاپرک ای
برای نور بخشیدن به یک اتاق و یا در جو باز از فانوس های کاغذی به عنوان یک طراحی دکوراسیون  زیبا استفاده می شود که این طراحی دکوراسیون  با بهره گیری از پروانه های زیبا بر روی آنها رنگارنگتر خواهد شد و شایسته ی بهره بردن می باشد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گل ها با پروانه
این حشرات بالدار و زیبا را با کمک سیم به یکدیگر وصل کرده به طوری که به راحتی بتوان از آنها برای ترتیبات گل، گیاهان و دکوراسیون ها استفاده کرد.این کار تزئین بسیار ظریف است و به عنوان یک دکوراسیون زیبا می توان از آن بهره برد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گلدان ارکیده  با پروانه
یک گلدان زیبایی از گل های سفید ارکیده را در نظر گرفته و سپس در بالای این شاخه های گل با کمک یک سیم بسیار نازک فلزی پروانه های سفید کاغذی را وصل کنید و از دیدن این گلدان زیبا لذت برده و دکوراسیون تان را جذاب تر کنید. همچنین می توانید تک تک این گلدان های زیبا را به عنوان هدیه ای برای مهمانان تابستانی خود در نظر بگیرید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین وسایل شخصی با پروانه
بسیار زیبا و جالب است زمانی که این پروانه های زیبا را بر روی وسایلی چون برس و شانه و ... خود بچسبانید و ببینید که به هنگام شانه کردن و مرتب کردن موهای خود چه احساس زیبایی به شما  انتقال داده خواهد شد.با این کار شما به دکوراسیون اتاق خواب تان هم روحی تازه می بخشید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی بالش های تزئینی و کوچک
می توان پروانه ها را از جنس خود پارچه ی بالش درست کرده و بالش را به کمک آن به زیبایی تزیین کرده و در گوشه ای از خانه به عنوان یک دکوراسیون زیبا از آن استفاده کرد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


شمع های پروانه ای
می توانید شمع های زیبا و ساده ای را که دارید با کمک پروانه های زیبا بر روی آنها تزئین کرده و از این شمع ها برای دکوراسیون میز نهار خوری تان استفاده کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


قاب های  پروانه ای
قرار دادن این موجودات دوست داشتنی بالدار در درون قاب های تزئینی بسیار لذت بخش و زیبا می باشد.برای این کار درون قاب های چوبی ساده یک کاغذ سفید بچسبانید و سپس یک پروانه ی کاغذی رنگی را روی آن قرار دهید و در نهایت این قاب های زیبا را لابه لای کتاب ها و در قفسه های کتابخانه قرار دهید تا به این ترتیب نه تنها دکوراسیون کتابخانه ی خود را به زیبایی نزئین کرده اید بلکه حس مطالعه کردن را میان اعضای خانواده افزایش داده اید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


ملحفه و دستمال های پروانه ای 
با بهره گیری از یکسری خلاقیت ها مانند شابلون زدن می توانید دستمال های خود را با طرح هایی از پروانه بر روی آنها به زیبایی تزئین کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه های سرگرم کننده
این پروانه ها وسیله ای بسیار سرگرم کننده برای کودکان می باشند که علاوه بر آنکه می توانند برای بازی کودکان در نظر گرفته شوند به عنوان یک دکوراسیون زیبا هم در خانه از آنها استفاده می شود.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی جلد کتاب
به نظر می رسد که در تصویر زیر این پروانه های زیبا به صورت شناور بر روی جلد کتاب ها قرار گرفته اند و می توان دید که چگونه از این پروانه های زیبا و در اندازه های متفاوت برای تزئین کتاب ها و در کل برای تزئین دکوراسیون کتابخانه استفاده شده است. از این موجودات ریبا در اندازه های گوناگون به این زیبایی استفاده شده است.

تمرین بدنی برای بهبود دیسک کمر

حرکات بدنی برای بهبود کمردرد
 

تمرین بدنی برای درمان دیسک کمر  را در صورتی باید انجام داد که علائم دیسک کمر تشدید نشود

 
تمرین بدنی برای بهبود دیسک کمر
 
حرکات بدنی برای بهبود کمردرد به همراه کار های درمانی دیگر خوبتر از خوردن قرص ارام بخش برای بهبود می باشد. ورزش کردن برای دیسک کمر هنگامی مجاز می باشد که سبب بروز علائم درد کمر نشود. پیش از شروع ورزشهای دیسک کمر و گردن در نظر داشته باشید که باید با فیزیوتراپیست در مورد مناسب و ایمن بودن آنها مشورت کنید.


ورزش برای دیسک کمر

تخمین زده می‌شود که بیش از 75% ما در مرحله‌ای از زندگی دچار گونه‌ای گردن درد یا کمر درد خواهیم شد. اغلب کمر درد ها به دنبال آسیب رخ می دهد هرچند افرایش سن در بروز درد کمر موثر است.

 

ممکن است هر فردی در زمان هایی از زندگی خود به دلیل کمردرد در فعالیتهای عادی زندگی خود دچار اختلال شود. مدت زمان ابتلا کمر درد متفاوت بوده و گاهی بعد از چند هفته اختلال شرایط بهتر می گردد. اما خبر خوش این است که اکثر ما بدون نیاز به جراحی بهبود خواهیم یافت، معمولاً درمان‌های محافظه‌کارانه‌ای مانند ورزش دیسک کمر، فیزیوتراپی و ورزش دیسک گردن در مقایسه با جراحی نتیجه بهتری به دست می‌دهند. بیرون زدگی و پارگی دیسک یکی از علل کمر درد و گردن درد محسوب می‌شود.

 

ورزش برای دیسک کمر مفیدتر از داروهای مسکن

ورزش برای دیسک کمر در کنار روش های درمانی دیگر بهتر از تجویز داروی مسکن برای بیماران مبتلا به دیسک کمر است. ورزش هایی برای دیسک کمر وجود دارد که به بیماران مبتلا به پارگی و بیرون زدگی دیسک توصیه می شود آنها را انجام دهند.

 

پیش از شروع ورزش برای دیسک کمر و گردن در نظر داشته باشید که همواره باید با فیزیوتراپیست در مورد مناسب و ایمن بودن آنها مشورت کنید. در مجموع می‌توان گفت که انجام ورزش برای دیسک کمر در صورتی مجاز است که باعث بروز یا تشدید علائم دیسک کمر نشود.

 

آموزش تصویری ورزش برای دیسک کمر

ورزش برای دیسک کمر - تمرین اول:

 

تمرین ورزشی برای دیسک کمر,ورزش برای دیسک کمر,ورزش دیسک کمر
آموزش تصویری ورزش برای دیسک کمر

 

اولین ورزش برای دیسک کمر؛ هر روز صبح به محض بیدار شدن به رو (دمر) دراز بکشید. با قرار گرفتن در این حالت، کمر گودی بیشتر، یا در اصطلاح پزشکی لوردوز بیشتری، می‌یابد. افزایش یافتن قوس کمر با به داخل راندن پشت دیسک موجب می‌شود که بخش مرکزی دیسک (نوکلئوس پولپوزوس) به سمت جلو و جایگاه اصلی خود حرکت کند. این ورزش برای دیسک کمر یکی از حرکات اصلاحی است که می توان برای درمان دیسک کمر انجام داد.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین دوم:

 

ورزش برای دیسک کمر, ورزشهایی برای دیسک کمر, ورزش دیسک کمر

این ورزش برای دیسک کمر را می‌توان هر دو ساعت یک‌بار انجام دهید

 

دومین ورزش برای دیسک کمر؛روی شکم دراز بکشید. روی آرنج‌ها تکیه کنید و در حالت نیم‌خیر قرار بگیرید. چنانچه قرار گرفتن در این حالت برایتان دشوار است، به حالت دمر برگردید. این حالت را 1 تا 2 ثانیه حفظ کنید، این نوع ورزش برای دیسک کمر را 6 تا 8 بار تکرار کنید.

این ورزش برای دیسک کمر را ضمناً می‌توانید هر دو ساعت یک‌بار در طول روز انجام دهید.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین سوم:

 




ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد

 

ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد
ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد

خواندن و بازنویسی از رویه زیری لایه 3 . حرکت این روش ها هماهنگ است.
تعریف چند کلمه کلیدی :
Data rate : مقدار داده ای که درمدت یک ثانیه از هارد لود و یا در آن نوشته می شود.
زمان جستجو : اینگونه تعریف می شود از تایمی که دسته

برای جستن داده ها صرف می کند.
بافر : حجمی که که داده بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.
آموزش تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات به چه صورت است:

دیسک سخت یاهمان هارد دیسک بعنوان یک جا ومکان به منظور سیو سازی داده ها یا یک جایگاه دایمی برای نگهداری اطلاعات مورد  استفاده می گیرد. در اصطلاح خودمانی و محاوره ای به دیسک سخت هارد می گوییم

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

. Hard یک حافظة دائمی است که تمام اطلاعاتی که در کامپیوتر دیده می‌شود روی آن ذخیره شده‌است. گفتنی است که دیسکها، صفحات گرد مغناطیسی هستند که روی آنها Track یا شیارهای هم‌مرکزی وجوددارد. عمدتا جنس این صفحات از آلومینیوم است و به آنها سیلندر

(cylinder) هم گفته می شود. شیارها به بخشهایی تقسیم شده‌اند که به آنها Sector می‌گویند. هد (Head) ابزار خواندن و نوشتن اطلاعات از سیلندر های هارد می باشد و عمدتا هارد ها دارای 3 سیلندر و 6 هد که با 4 دسته نگهداری می شود کار می کند . به این صورت که

لایه اول یک دسته با یک هد دارد برای خواندن و نوشتن از لایه رویی سیلندر اول در یک لایه پایین تر یک دسته با دو هد وجود دارد برای خواندن و نوشتن از لایه پشت سیلندر اول و رویه سیلندر دوم . دسته بعدی هم به این صورت است و در آخر هم یک دسته و یک هد برای

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

روخوانی و نوشتن از روش زیری لایه سه. جلورفتن این دسته ها هماهنگ است.
توضیح چند کلمه کلیدی :
نرخ انتقال : مقدار اطلاعاتی که درمدت 1 ثانیه از هارد خوانده و یا در هارد نوشته می شود.
Seek Time : عبارت است از زمانی که همراه با هد

برای پیدا کردن پاکت صرف می کند.
بافر : فضایی که اطلاعات بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
تاریخچه :