X
تبلیغات
رایتل

پاکت نامه در طراحی ست اداری چگونه تعریف می شود ودر پاکت نامه چه نکاتی می بایست مورد توجه قرارگیرد

یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 07:22

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه گونه توضیح داده می شود ودر آن چه تذکراتی می بایست مورد توجه قرارگیرد

در ابتدا به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری می پردازیم

ابعاد پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.