بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

کابینت آشپزخانه ام دی افیا فلزی را به چه طریق بگیریم؟

 کابینت آشپزخانه MDF یا فلزی را به چه طریق بخریم؟

 کابینت خانه MDF یا فلزی را به چه طریق خریداری کنیم؟

این دوره دوستدارانام دی اف بسیار بیشتر از   کابینت فلزی   است. شاید بازار پررونق را باید بدهکار زیبایی مدرنی دید که این مدل کابینت به آشپزخانه شما می دهند.البته این را هم نباید فراموش کرد که  کالا مرغوب MDF در مقابل حرارت، رطوبت، مواد شیمیایی و میکروب بسیار بادوام می باشد. سبکی، قابلیت اجرای طرح های خلاقانه، که نتیجه ی عدم محدودیت در اشکال و ابعاد موجود است را هم به این مزایا اضافه کنید.

 

مدل کابینت

مدل کابینت

کابینت های فلزی ازورق آهن سفید یعنی همان گالوانیزه 60 صدم ساخته میشوند. صرفنظرازقیمت پایین این کابینتها،لبه های تیزدرها و ورقه ای فلزی خشن به کاررفته درآن مشکل ساز هستند.

رنگ این کابینت ها پس ازمدتی پوسته پوسته وکنده میشود. بازوبسته کردن درهای آن پرسروصدا است. همچنین دربرخی مواقع امکان برق گرفتگی به علت اتصالی سیمهای برق وجود دارد.

. اگرکابینتهای شما در چیدمان آشپزخانه فلزی باشد حتما میدانید که آنها پس ازچند سال دچار پوسیدگی می شوند پوسیدگی های جزیی را بتراشید تا برطرف شوند

وآن قسمت را با محلول ضدزنگ بپوشانید و سپس رنگ بزنید درضمن میتوان مشکل ریزش رنگ کابینت بدنه فلزی را با استفاده ازرنگ استاتیک برطرف کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.