بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

جاهای دیدنی سرزمین فرانسه

جاهای توریستی کشور فرانسه

قصر روهان

که کاخ روهان
 نیزهمچنین نامیده می گردد در واقع اسم یکی از هتل های خیلی زیبای سرزمین فرانسه از دید معماری

می باشد. این هتل مثالی لوکس از معماری سرزمین  تورفرانسه  به شمار می آید و با اسم تالار شهر نیز برزبان هامی باشد.


پل سنگی

در بوردو یازجمله زیباترین پل های سنگی کشور فرانسه می باشد. این پل سنگی و قوسی شکل روی رودخانه گارون ساخته شده است و جز پل های مشهور جهان به شمار می رود.

فرانسه
وینیون

دلیل شهرت اوینیون برای گردشگران، خیابان های قدیمی، قلعه های باقی مانده از قرون وسطی و معماری گوتیک کاخ های پاپ ها است که به دولت واتیکان و قرن 14 میلادی تعلق دارند.

 از دیگر جاذبه های آن باید به جشنواره داوینیون اشاره کرد که فستیوال هنری است و برای نمایش، فیلم، رقص و تئاترهای خیابانی خود سالانه صدها هزار توریست را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.

فرانسه
لیون

لیون جزو میراث جهانی یونسکو است و قدمت تاریخی 2 هزار ساله دارد. این پیشینه را می توان در خیابان های این شهر به خوبی احساس کرد و دید.

بیشترین تاریخ را می توان در منطقه Vieux Lyon این شهر مشاهده کرد که از دوره رنسانس باقی مانده است. همچنین باید به دو آمفی تئاتر لیون اشاره کرد که همچنان

نیز محل برگزاری انواع کنسرت ها هستند. اینکه لیون میان گردشگران ارزش بسیاری دارد اصلا عجیب نیست. این شهر مملو از مراکز خرید مدرن، بازارهای سنتی، جشنواره های فیلم و موسیقی و انواع موزه های فیلم، عروسک خیمه شب بازی و مینیاتور است.

فرانسه
سنت مالو

سنت مالو در اصل به عنوان قلعه ای برای حافظت از دهانه رودخانه Rance ساخته شد و قرن ها محل زندگی دزدان دریایی بود. اما اکنون همه آنها به جایی دیگر مهاجرت کرده اند

 و سنت مالو به یکی از پربازدیدترین شهرهای ناحیه بریتانی فرانسه تبدیل شده است. پیاده روی در خیابان های قدیمی و قدم زدن در سواحل وسیع این شهر از جمله جاذبه هایش

به شمار می روند. در این شهر جاذبه های دیگری همچون آکواریوم بزرگ، موزه و قلعه نیز وجود دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.