بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

صرفه مالی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون درونی

مزایا مالی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوریشن داخلی

از مزیت های پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه مناسب تر و نیز سنگینی کم تر آن است. همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

طراحی تمپلیت تارنمای به صورت مناسب قسمت دو

این مطلب توسط پایگاه طراحی سایت اراک تهیه گردیده است.

ایجاد قالب پایگاه به شکل سبک بخش 2

ساخت template واکنش گرا

یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ایجاد تم مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای html و css است. یکی از برترین روش های ساخت تمپلیت استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها است و تمپلیتی که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت بارگذاری مناسبی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای صاحبان سایت بسیار آسان خواهد بود. کدهای html به همراه شیوه نامه های آبشاری میتواندتمپلیت مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده کند.

استفاده نکردن از ادوب فلش در تمپلیت

یکی از مسئله های اصلی در دلایل به کارگیری نکردن فلش سنگین بودن حجم ادوب فلش میباشد. موقعی که حجم پایگاه شما افزایش یابد قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل میکند . از طرفی ادوب فلش پایگاه شما را تبلیغاتی میکند زیرا تصور اکثر کاربران از فایل های flash ، تبلیغات است.

این مقاله بدست وب سایت طراحی سایت آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ایجاد تمپلیت سایت به شکل سبک پارت اول

این مطلب بدست پایگاه ساختن سایت آماده شده است.

کدنویسی template سایت به صورت مناسب پارت 1

یکی از اساسی ترین بخش های ایجاد تارنمای مبحث ایجاد تمپلیت میباشد . خیلی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند قالب تارنمای تنها برای ظاهر سایت مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، عموما صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در کدنویسی template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  template تارنمای از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اصلی ترین اصول برای ساخت template یک سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ساخت پایگاه ، اولین موردی که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک ساخت قالب است ، تمپلیت پایگاه شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی سایت خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه تعدادی از مدیران تارنمای ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین خاطر در بسیاری از مواقع شاهد ساخت وب سایت هایی هستیم که از نظر تم اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری تم هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این مطلب بدست پایگاه طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

آموزش راه اندازی و تنظیم یک نت ورک LAN معمولی

باد گرفتن ایجاد و منظم نمودن یک شبکه لن کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

مزیت های کار در شبکه های اجتماعی برای وبمسترها

مزیت های فعالیت در شبکه های اجتماعی برای صاحیان کسب و کار آنلاین

منبع : مقاله مزایای فعالیت در شبکه های اجتماعی از مرکز بهینه سازی وب سایت آمابک ||| تبلیغ امروز : موسسه تداوم نسل سپید فعال در امور مهاجرت به استرالیا

مزایای فعالیت در شبکه های اجتماعی برای وب مسترها


1: به دست آوردن بک لینک های با ارزش و مفید



اول از همه به توضیح این نکته میپردازیم که لینک با ارزش چه ویژگی هایی دارد :




الف : یک لینک با ارزش دارای عنوان ، آدرس و توضیحات مناسب است. به عنوان مثال برای یک شرکت طراحی سایت لینک شدن با عنوان گوشی موبایل خیلی با ارزش نیست و همچنین بهتر است لینک ها به آدرس صفحات مهم و مرتبط با عنوان داده شده باشد.


ب : صفحه ای که شما را لینک کرده است باید با شما و یا سایت شما ارتباط موضوعی داشته باشد و دارای رتبه و بازدید نسبتا مناسبی باشد بنابراین لینک های موجود در شبکه های اجتماعی را چون شما خودتان قرار میدهید ، هم از عنوان و آدرس مناسب برخودار هستند و هم صفحه شما در شبکه های اجتماعی با سایت شما ارتباط موضوعی دارند. البته این مسئله نیز وجود دارد که بعضی لینک ها در برخی شبکه های اجتماعی غیرمستقیم و یاno-follow  میباشد ولی بازهم در افزایش رتبه سایت شما تاثیر دارند.


2 : افزایش بازدید
این موضوع کاملا مشخص است. قرار گرفتن لینک آدرس شما در معرض دید بازدیدکنندگان باعث هدایت آنها به سایت و در نتیجه افزایش بازدید میگردد و تاثیر زیادی روی رتبه الکسا و تاثیر خوبی هم در رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو دارد.


3 : شهرت
از گذشته تا به امروز یکی از روش های تبلیغات قرار دادن برند در معرض دید مردم و تکرار این مسئله بوده است. وقتی شما حضور فعالی در شبکه های اجتماعی و دیگر جوامع اینترنتی داشته باشید مسلما بیشتر دیده خواهید شد بنابراین شما و یا برندتان شناخته تر خواهد شد.


4 : تبلیغ رایگان
شبکه های اجتماعی این فرصت را به شما میدهند که به رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و از این راه بدون هیچ هزینه ای به تبلیغات بپردازید.


5 :  جمع آوری بازدیدکنندگان هدف
شما خیلی راحت میتوانید کاربران علاقه مند به خدمات و محصولات خود را جمع آوری نمائید. با جستجوی موضوعات مورد نظر در شبکه های اجتماعی این افراد را شناسایی کرده و به جمع دوستان ، گروه ها و یا حلقه های خود اضافه کنید. کاربران هدف به شما و خدمات و محصولاتتان علاقه مند هستند و تبدیل آنها به مشتری بسیار آسان تر از تبدیل سایر کاربران به مشتری میباشد. بنابراین جمع آوری کاربران هدف تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و یا بهبود کسب و کار شما خواهد داشت.


6 :  تعامل بیشتر با کاربران
جوامع اجتماعی این امکان را فراهم کرده اند که به راحتی مشتریان ، مراجعان و بازدیدکنندگان خود را بهتر بشناسید و با آنها تعامل راحت تری داشته باشید. شما به آسانی میتوانید از نظرات آنها آگاهی کسب کرده و به وسیله تعامل با کاربران احساس راحت بودن و صمیمی بودن با بازدیدکننده را به آنها القا نمائید.























منبع : مقاله مزایای فعالیت در شبکه های اجتماعی از مرکز بهینه سازی وب سایت آمابک

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت,مهاجرت به استرالیا,سئو