بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

راه های تور به ارمنستانو اخذ تور سوئد

عنوان : قوانین و انکاتی در زمینه  اقامت گردشگری کیش

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

نیوزلند یا زلاند نو کشوری توسعه یافته و ثروتمند است.این کشور که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده از تعداد زیادی جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است.نزدیک ترین همسایه به نیوزلند کشور استرالیا می باشد.بین استرالیا و نیوزلند دریای تاسمانی قرار دارد.مردم این کشور به کیوی ها معروفند, این موضوع به دلیل وجود نوعی پرنده خاص در این کشور می باشد.این پرنده که کیوی نام دارد تنها در نیوزیلند زندگی می کند.کشور نیوزلند هم مانند استرالیا طبیعت و جانداران خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده.

این موضوع یکی از دلایل افزایش بازدید توریستها و تقاضای مهاجرت به این کشورها می باشد.اکثر جمعیت نیوزیلند را مهاجرین تشکیل داده اند.این مهاجرین بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 2013 از سوی مقامات نیوزلند 75% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.اکثر این درصد مهاجرین را اروپایی ها تشکیل می دهند.جمعیت کشور نیوزلند نزدیک به 4.5 میلیون نفر می باشد.

کیوی, پرنده ملی نیوزلندطبق آمار های اعلام شده کشور نیوزلند در زمره مهاجر پذیرترین کشور های دنیا قرار دارد.سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت به نیوزیلند بعد از آشنایی با کشور نیوزلند, به قصد اقامت در نیوزلند و یا تحصیل در نیوزلند یا در قالب توریست وارد این کشور میشوند.در ادامه اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند برای شما آورده ایم.

شرایط عمومی مهاجرت به نیوزلند :

    سن از 20 تا 55 سال (جهت ویزای کار تا 53 سال)
    سلامت عمومی
    عدم سوء پیشینه
    زبان انگلیسی با نمره آیلتس آکادمیک یا جنرال Overall حداقل 6.5


حداقل امتیاز لازم جهت مهاجرت به نیوزلند 100 میباشد تا در لیست Pool یا انتظار قرار بگیرید. اما اگر امتیاز شما 140 یا بالاتر باشد ظرف مدت کوتاهی خواهید توانست به نیوزلند مهاجرت کنید.جدول امتیازات مهاجرت به نیوزلند.

ویزای اقامت دائم یا مهاجرت از طریق مهارت و تخصص : 

این نوع ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که شغلشان در لیست اداره مهاجرت نیوزیلند وجود داشته باشد. نیوزیلند هم همانند استرالیا با توجه به سیستم امتیاز بندی عمل می نمایند و در همین خصوص از متقاضی مهاجرت به نیوزلند می خواهد که مدارکشان ارزیابی شود سپس به اداره مهاجرت فرستاده شود. افراد بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، امتیاز همسر و امتیازات کمکی امتیاز می گیرند . این امتیازات باید حداقل به 100 برسد. در این صورت فرد این امکان را دارد که برای مهاجرت اقدام کند.

توجه: در حال حاضر فقط آنهاییکه امتیاز ایشان به 140 می رسد می توانند اقدام کنند .

 ویزای تجاری و سرمایه گذاری :

افرادی که تمایل دارند در کشور نیوزیلند تجارت و سرمایه گذاری کنند ابتدا باید اثبات کنند که در ایران تجارتی داشته اند که طی دو سال گذشته فعال بوده است. این تجارت می تواند فروشگاه، کارگاه، شرکت ، کارخانه و یا حتی دفتر باشد ولی بایستی حداقل گردش مالی (فروش) حدود 500 میلیون تومان در سال داشته باشد و همچنین بایستی توانایی انتقال مبلغی بیش از 250 میلیون تومان را برای سرمایه گذاری داشته باشند ، که این مبلغ باید به نیوزیلند منتقل شده و با آن تجارتی را که تمایل دارد  راه اندازی نماید . در صورتی که فرد شرایط فوق را داشته باشد و البته بتواند مدرک زبان آیلتس با نمره 4 را بگیرید و با سیستم امتیازبندی جدید امتیازش به 120 برسد آنگاه می تواند برای این ویزا اقدام کند، که پس از ارسال مدارک به اداره مهاجرت نیوزیلند یک ویزای کار سه ساله برای فرد صادر می شود که او می بایست در این سه سال حداقل 2 سال بیزینس فعال و موفق داشته باشد یا اینکه پانصد هزار دلار نیوزیلند در تجارتی وارد کرده و سه نفر را نیز استخدام کند که در این صورت بلافاصله به ایشان و خانواده اقامت دایم داده می شود.

 ویزای تحصیلی :

افرادی که تمایل به تحصیل در نیوزیلند دارند بایستی دارای مدرک زبان انگلیسی IELTS Academic 6.5 یا TOEFL IBT 90 باشند. همچنین برای اینکه دولت نیوزیلند مطمئن شود که فرد متقاضی می تواند هزینه های زندگی ابتدای کار می بایستی مبلغی معادل 30 میلیون تومان در حسابی داشته باشند یا شماره حسابی معرفی کنند که این حساب تا سه ماه این مبلغ را دارا باشد. پس از سه ماه این مبلغ قابل برداشت است. هزینه های تحصیل در نیوزیلند سالانه حدود 12000 تا 25000 دلار نیوزیلند است که بستگی به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی دارد. فرد می تواند در هفته 20 ساعت کار نیمه وقت داشته باشد.

تحصیل در نیوزلند,رتبه دانشگاه های نیوزلند

رتبه دانشگاه های نیوزلند در سال 2011

  ویزای موقت و توریستی :

برای این نوع ویزا متقاضی عموماً  شرایط زیر را بایستی داشته باشد: 1. ویزای کشورهای خارجی خصوصاً اروپا را داشته باشد، 2. فردی از اقوام نزدیک در نیوزیلند داشته باشد که اقامت دائم یا شهروندی این کشور را دارد.3 . توانایی در اثبات بازگشت به ایران در صورت صدور ویزا . مدت اقامت با این ویزا یک تا سه ماه خواهد بود.

ویزای والدین :

متقاضی این نوع ویزا پدر و مادری هستند که نیمی از فرزندانشان مقیم یا شهروند نیوزیلند هستند. به عنوان مثال پدر و مادری که 4 فرزند دارند 2 فرزند آنها مقیم یا شهروند نیوزیلند باشد و اگر 5 فرزند داشته باشند 3 فرزند آنها مقیم یا شهروند این کشور باشد.

ویزای همسر :

این نوع ویزا مانند شرایط مهاجرت به استرالیا با ویزای همسر, برای افرادی در نظر گرفته شده است که همسرانشان قبل از ازدواج ، مقیم یا شهروند نیوزیلند بوده باشند و در صورتیکه  بتوانند ثابت نمایند حداقل 12 ماه با یکدیگر زندگی کرده و با هم در رابطه بوده اند به ایشان اقامت اعطاء خواهد شد.

در ادامه ویدئو عجایب و دیدنی های کشور نیوزلند را می توانید مشاهده کنید :

منبع : وب سایت مهاجرت نیوزلند

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

تحصیل در استرالیا یا مهاجرت به کانادا, کدام بهتر است


عنواان : گزینه های مهاجرت به کانادا برای دکتر های متخخصو پرستار های

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت آشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

     دسته: مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,تحصیل در کانادازندگی کردن در یک کشور بیگانه خالی از چالش و پستی و بلندی نیست.زندگی در کانادا هم پستی و بلندی های خودش را به دنبال دارد، خواه برای تحصیل باشد ، خواه برای کار کردن.ما در وطن خود روزانه با کارهای روزمره ای زندگی را سپری میکنیم، ماهیانه کارهایی را باید انجام دهیم، حال این کارها شامل محل سکونت، آموزش، درمان، شغل، وضعیت مالی و اقتصادی ، فرهنگ و ... می تواند باشد. زندگی در کانادا و عادت کردن به فرهنگ مللی دیگر می تواند وقت گیر و گاهی خسته کننده و دلگیر باشد، اما بستگی به شرایط مهاجرت و دلیل مهاجرت به کانادا شما دارد.

 برای زندگی در کانادا شما لازم است که به انجمنی به نام نیوکامرز مراجعه کنید و در این محل ثبت نام کنید. بعد از آن نوبت به محل سکونتتان میرسد. اگر کسی از آشنایان شما در این کشور سکونت دارد میتوانید از او کمک بگیرید و اگر هم کسی را در این کشور آشنا نیافتید می توانید با خونسردی و کمی اتلاف وقت محلی را برای سکونت خود انتخاب کنید. حال برای زندگی در کانادا باید برای SIN (یا همان بیمه ملی) و کارت بهداشت اقدام کنید. حال نوبت به حساب باز کردن در یک بانک معتبر مانند بانک RBC می رسد، این بانک برای نیمی از سال که 6 ماهه است از شما هیچگونه هزینه ای دریافت نمیکند و دارای صندوق امانات یکساله می باشد که به شما کردیت کارت طلایی اهدا میکند با مبلغی معادل 1000 دلار کانادا.
یکی از کارهایی که برای زندگی در کانادا لازم است، به محض ورودتان به فرودگاه برای کارت اقامت از شما آدرسی گرفته می شود ، اگر به هر دلیلی این آدرس عوض شد لطفا به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید و این کارت را از مسئولینشان اخذ کنید.
کانادا کشوری فوق العاده بزرگ و با آداب و رسومی مختلف از نژادها و قومیتهایی مختلف است که همه را مهاجرین با خود به آنجا برده اند.

زندگی در کانادا

زندگی در کانادا

اما اگر واقعا قصد زندگی در کانادا را دارید خوشحال باشید که کشوری که برای زندگی انتخاب کردید کشوری خالی از جرم و جنایت است و امنیت در این کشور بیداد میکند. کانادا به دلیل نزدیکی و همسایگی با آمریکا، انگلستان و استرالیا از نظر اقتصادی استوار است و جای هیچ نگرانی برای داشتن شغل نیست.این کشور به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب از 4 فصل سال لذت برده و دارای صنعت های مختلفی در کسب و کار می باشد، حتی شرایط آب و هوایی خوبی که کانادا دارد باعث شده که از صنعت کشاورزی هم برخوردار باشد.
در اینجا باید گفت که اگر تصمیم زندگی در کانادا را دارید باید از کلاسهای تقویت زبان که رایگان در اختیار مهاجرین گذاشته می شود استفاده کنید، و در دوره های یادگیری و آموزشی از جمله دوره کاریابی، آموزش سیاست در کانادا ، مسائل اجتماعی و ... حتما شرکت کنید. از جمله چیزهایی که برای زندگی در کانادا باید بدانید و بسیار موضوع مهمی می باشد این است که برای خرید آپارتمان در کانادا باید پول هنگفتی را داشته باشید که صرف خرید آپارتمان کنید وگرنه باید شبانه روز و در تایم های زیادی کار کنید تا بتوانید در سالهای آتی اقامت خود در کانادا صاحب خانه شوید.این موضوع به دلیل ارزش پولی بالای این کشور است که هر یک دلار معادل 26800 ریال ایران است.
حدالامکان درباره زندگی در کانادا برای شما به اختصار گفته شد، برای کسب اطلاعات بیشتری در این باره ما را دنبال کنید.

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساختن وب سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

اقامت کانادا از طریق ایجاد اشتغال و لیست مشاغل}

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.


شرکتهای بیمه در کانادا به ارائه انواع متنوعی از بیمه ها می پردازند و بسیاری از آنها سایر خدمات مالی را نیز عرضه می کنند. بهر حال طبق قوانین فدرال ، شرکتهای خدمات مالی که صاحب شرکتهای بیمه هستند ، راسا اجازه فروش حق بیمه را ندارند ( بجز در بریتیش کلمبیا ). برخی کمپانی ها به طور خصوصی اداره می شوند در حالیکه اکثر آنها بوسیله سهامداران شرکتهای سهامی ، بیمه گذاران شرکتهای تعاونی یا دولت اداره می شوند و بیش از ۴۵۰ شرکت بیمه کانادایی و حدود ۲۰۰ شرکت خارجی ( که حدود ۶۰ درصد بازار را در اختیار دارند. ) مجوز تاسیس شعبه های مختلف را دارند.

 

شرکتهای بیمه متعددی وجود دارند که می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید و بسیاری از آنها طیف وسیعی از خدمات بیمه را ارائه می دهند ، درحالیکه سایر شرکتها ، فقط در زمینه خاصی کار می کنند: شرکتهای بیمه اصلی در اکثر شهرهای بزرگ کانادا دارای دفاتر نمایندگی هستند.

 

اکثر کانادایی ها ، بیمه خود را از طریق دلالان و نمایندگان بیمه خریداری می کنند. معمولا بهتر است از طریق یک نماینده مستقل که با تعدادی از شرکتها در ارتباط است ، خرید کنید تا از نماینده ای که تنها حق بیمه یک شرکت را می فروشد.( که اصطلاحا به آن اجیر “captive” می گویند.) همیشه حداقل با سه تن از نمایندگان بیمه مشورت کنید ، اما در نظر داشته باشید که این کار باعث کسب نقطه نظرات بسیار متفاوت خواهد شد. وقتی شما نماینده معتبری پیدا کردید ، کار معقولانه این است که تمامی بیمه های خود را از او بخرید ، اگرچه هنوز برای بیمه جدید به دنبال کسب نظرات سایر نمایندگان یا شرکتها باشید.

 

قبل از ورود به کانادا بررسی کنید که آیا خانواده شما ، تحت پوشش بیمه پزشکی قرار می گیرد یا خیر. بهتر است قبل از ورود به کانادا تحت پوشش بیمه قرار بگیرید، البته اگر بدون بیمه درمانی وارد کانادا شوید ، می توانید موقتا از طریق چند شرکت کانادایی تحت پوشش بیمه قرار بگیرید.

به محض اینکه وارد کانادا میشوید بایستی برای کارت بهداشت اقدام کنید. همه اعضای خانواده حتی نوزادان بایستی کارت بهداشت مخصوص خود را داشته باشند.برای در خواست کارت بیمه خدمات درمانی با وزارت بهداشت استان و یا منطقه ای که زندگی میکنید تماس بگیرید. در بیشتر استانها به محض درخواست کارت بیمه خدمات درمانی میتوانید از خدمات درمانی استفاده کنید ولی در استانهای بریتیش کلمبیا، انتاریو، کبک و نیوبرانزویک بعد از گذشت سه ماه مشمول استفاده از مزایای کارت میشوید.

کانادا دارای طرح بیمه وابسته به دولت (Medicare) است که مراقبتهای بهداشتی اولیه را به شهروندان ، ساکنان دائم ، و پناهندگان کانادا به صورت رایگان عرضه می کند. در برخی ایالتها این خدمات رایگان است ( یعنی هزینه ان از محل مالیاتهای عمومی تامین می شود.) ، درصورتیکه در سایر ایالتها باید قسمتی از هزینه ها را پرداخت کرد. علی رغم طرح بیمه پزشکی رایگان یا ارزان ، تعدادی از مردم برای مراقبتهای بهداشتی سریعتر و تخصصی تر ، بیمه های درمانی خصوصی نیز دارند که حق بیمه آنرا خود می پردازند و یا توسط کارفرما به عنوان جزئی از مزایای شغلی پرداخته می شود. اگر مراقبتهای بهداشتی رایگان شامل حال شما نمی شود( دربعضی از ایالتها حتی کسانی که واجد شرایط هستند، در سه ماه اول ورودشان به کانادا تحت پوشش خدمات بیمه رایگان قرار نمی گیرند، باید اطمینان حاصل کنید که دارای بیمه درمانی کافی ( حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار درسال) هستید. اگر قصد دارید مدت طولانی در کانادا اقامت کنید ، بهتر است قبل از ورود به این کشور تحت معاینات پزشکی کامل ، از جمله معاینه دندان و چشم قرار بگیرید. انجام آنها در کشورهای دیگر احتمالا ارزان تر از کانادا خواهد بود. اگر بلافاصله واجد شرایط لازم برای مراقبتهای بهداشتی نباشید، می توانید از بیمه درمانی خصوصی استفاده کنید.

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب

عنوان: کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

آشپزخانه به عنوان مهمترین مکان برای هرخانواده ای به شمار می رود و از همین توجه به طراحی دکوراسیون آن اهمیت بسیار بالایی دارد برای داشتن طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه متن زیر را بخوانید.

طراحان دکوراسیون داخلی زمانی که پای‌شان به آشپزخانه می‌رسد، حتما یاد آن قانون طلایی دوران تحصیل می‌افتند؛ قانون مثلث طلایی. به عقیده کارشناسان طراحی هر آشپزخانه‌ای برای خودش یک مثلث طلایی دارد که نباید تحت هیچ شرایطی قاعده آن به هم بخورد. این مثلث با اتصال سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال درست می‌شود. درواقع یخچال و سینک ظرفشویی باید در سه راس یک مثلث فرضی در آشپزخانه قرار داده شوند. البته شاید در آشپزخانه‌های کوچک این قانون رعایت نشود اما معمولا در زمان ساخت آشپزخانه‌ها مهندسان معمار حواس‌شان به این نکته هست.

در مثلث طلایی بیشتر فعالیت‌های معمول در آشپزخانه انجام می‌شود و باید آشپزخانه طوری طراحی شود که هیچ وسیله اضافه‌ای در آن قرار نداشته باشد. آشپزخانه هر شکلی که داشته باشد - به شکل L، U یا جزیره‌ای- میانگین فاصله سه منبع مثلث طلایی نباید کمتر از سه متر و بیش از هفت‌و‌نیم باشد. ارتفاع سطح پیشخوان کابینت از زمین باید حدود ?? سانتی‌متر و فاصله افقی از در کابینت تا کابینت روبه‌رو یا هر چیز دیگر حداقل ?? سانتی متر باشد تا فرد به‌راحتی از پیشخوان و کابینت‌ها استفاده کند. اگر به هر دلیلی این اندازه‌ها رعایت نشود در آشپزخانه یا آدم‌ها با هم برخورد می‌کنند یا اینکه کار آشپزی خیلی سخت می‌شود.

آشپزخانه جایی است که در آن نور ضعیف قابل تحمل نیست. این نه تنها یک نکته طراحی و محیطی است، بلکه در زمان کار با اجسام تیز در آشپزخانه، یک مسئله¬ی ایمنی نیز هست. اتاق ها معمولا سه نوع نورپردازی نیاز دارند: نورپردازی کلی برای روشنایی کلی، نورپردازی کاربردی و نورپردازی تاکیدی. در آشپزخانه شما باید نواحی کاری را ارزیابی کنید و روی نحوه فراهم کردن نور مورد نیاز هر نقطه تمرکز کنید. نورپردازی مستقیم در بالای تمام نواحی کاری را لحاظ کنید، از چراغ¬های آویز یا سری آویزهای کوچک در جاهایی که می تواند روشنایی و زیبایی آشپزخانه را افزایش دهد استفاده کنید. قرار دادن آویزها در بالای سینک ظرفشویی ظاهر خوبی ایجاد می کنند، در حالیکه سری آویزهای کوچک، ظاهر و روشنایی میز صبحانه و جزیره¬ی آشپزخانه را بهبود می بخشند. همچنین نصب چراغ ها زیر کابینت راه دیگری است که تضمین می کند میزها نورکافی برای انجام وظایف روزمره خواهند داشت. مهم تر از همه، هرچه نور بیشتری در اتاق داشته باشید، بهتر می توانید عناصر طراحی جذابی را که به فضای آشپزخانه خود افزوده اید، در معرض نمایش بگذارید و شاهد یک دکوراسیون لوکس از این محیط باشید.

هود در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. مهم‌ترین کار آن کشیدن بو، دود و بخاری است که هنگام آشپزی بلند می‌شود. در واقع هود با این کار، گاز، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می‌کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می‌دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی‌نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می‌ماند. در صورتی که هود یا دستگاه هواکش در آشپزخانه نصب نباشد، بالا رفتن رطوبت شرایط را برای رشد میکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها فراهم می‌کند. این وسط نوع هود هم در انجام این عملیات سخت خیلی مهم است؛ مساله‌ای که این روزها خیلی‌ها به آن بی‌توجه هستند. برای عده‌ای خریدن یک هود با ظاهری متفاوت خیلی مهم‌تر از کارکرد آن است. برای این افراد فقط یک راه‌حل داریم؛ اولین نفری که پا به خانه‌شان گذاشت و از بوی بد ماهی سرخ کرده روز قبل شکایت کرد، این‌طوری دیگر نه زیبایی آشپزخانه به دردشان می‌خورد و نه به چشم مهمان بینوا می‌آید. پس به جای گشت زدن در دنیای هودهای عجیب و غریب دنبال یک هود ساده با کارآیی بالا باشید. یادتان هم باشد داشتن یک هود بزرگ در آشپزخانه کوچک یا یک هود عجیب بی‌تناسب با گاز بیشتر آشپزخانه‌تان را بی‌قواره می‌کند تا مجلل و امروزی!

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

پرطرفدارترین جراحی های زیبایی

عنوان: تکنیک های افزایش زیبایی و مراقبت از موها

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

راهکارهایی برای افزایش زیبایی و سلامت پوست به شما برای سلامت بیشتر و افزایش زیبایی پوست و چهره تان کمک میکند. داشتن پوستی سالم آرزوی همه ماست. پوست ارگان مهمی در بدن است که ضمن ایجاد زیبایی می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات و بیماری‌های ما هم باشد. به قول یکی از متخصصین پوست ومو " داشتن پوستی عالی نیازمند مصرف کرمی معجزه گر ساخته شده از گیاهان کمیاب دریایی مدارشمالگان نیست. بلکه تنها با یک سری عادتهای خوب ساده می‌توان چنین پوستی را به دست آورد".پوست سـالم و جوان به طـور طبیـعی، قـادر به رفع تمامی نیازهای خود اسـت. اگرچه ژنتیک مهم ترین عامل موثر بر سلامت پوست است اما پوسـت به مـرور زمان در اثر عوامل نامسـاعدی مثل (آفتاب و اشعه UV، آلـودگی هـوا، تغییـرات هورمونی، استرسهای روزمره، تغذیه نامناسب، عادات غلط، بالا رفتن سن و...) یا مراقبت‌های نادرسـت، فراموش می‌کند که در برابر عـوامل مشـکل‌سـاز، چه واکنشی را از خود نشان دهد و بنابراین با گذشت زمان به تدریج دچار تخریب و پیری می شود.

عوامل متعددی در تخریب پوست نقش دارند و این در حالی است که راه‌های متعددی هم برای محافظت از آن وجود دارد.پوست شما پیوسته در معرض عوامل گوناگون مانند گرما، رطوبت، آلودگی، خشکی و... قرار دارد که چگونگی قرار گرفتن در معرض این عوامل بر سلامتی تان تاثیرگذار است. متاسفانه برخی افراد احتیاط های افراطی جهت مراقبت از پوستشان و اطمینان از نرم و صاف بودن آن کسب می کنند درحالی که بهترین راه های محافظت از پوست را نمی دانند.

بعد از یک خواب بد، زیر چشمان شما گود می افتد و پوستتان نیز به زردی می گراید. برای همین پیشنهاد می شود، 7 تا 8 ساعت در شب بخوابید تا پوست عملیات جوانسازی خود را به طور مطلوبی انجام دهد.
پیری، خستگی و تیرگی پوست با روش های جوان سازی آن از بین می روند. این روش ها، مشکلات پوستی را حل کرده و پوستی صاف و درخشان ایجاد می کنند.اگر متوجه شدید که پوستتان خشک، تیره و چروک شده است، زمان خوبی است که به فکر جوان سازی آن باشید.
پوست سالم، به خودی خود هر 14 تا 30 روز یک بار، تجدید می گردد.
 
مدت زمان استحمام را کوتاه کنید ( یعنی طول ندهید ) و با آب ولرم ( نه داغ ) دوش بگیرید، گرمای حمام باعث می شود رطوبت پوست از بین برود. با این روش از پوست خود محافظت کرده اید.
روش دیگر برای حفظ شادابی پوست، عدم استفاده از صابون می باشد.
صابون با بوی تند می تواند رطوبت پوست را از بین ببرد و موجب خارش و پوسته پوسته شدن پوست گردد. شامپوهای بدن اغلب کمتر از صابون ها ایجاد حساسیت پوستی می کنند.
شامپوی بدنی را بخرید که دارای مرطوب کننده هایی مانند روغن های طبیعی و یا سرامیدها است.






سلول های مرده پوست ظاهر تیره و خشنی به پوست شما می دهند و از نفوذ موثر لوسیون ها و یا کرم ها به پوست جلوگیری می کنند.
بیش از حد پوست خود را مالش ندهید، زیرا ممکن است پوست را تحریک کنید و پوست خشک تر از قبل شود.
 پوست قسمت بسیار مهمی از بدن است که ارگان های داخلی بدن را از ناهنجاری و آسیب عناصر خارجی محفوظ نگاه می دارد.مراقبت از پوست خصلت مهم و تعیین کننده ای است که هر شخص باید به طور مستمر آن را رعایت کند که البته کار دشواری هم نیست.

شاید عجیب باشد که مجبور به پرداخت پول زیاد و سرمایه گذاری روی کرم های مخصوص صورت و ... برای تامین سلامت پوست خود نیستید. راه های زیادی وجود دارد که به کمک آنها می توانید به سادگی و به طور طبیعی از پوستتان مراقبت کنید.شما به میزان کمی نیازمند استفاده از محصولات زیبایی هستید، اما می توانید بدون ولخرجی و صرف هزینه بالا برای محصولات مراقبت از پوست آن را عملی کنید.اگر بدانید چه باید بخورید و چه بخشی از عاداتتان را باید پرورش دهید به سادگی خواهید توانست بدون صرف هزینه زیاد از پوست خود مراقبت کنید.


در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است.