بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

مطالبی درباره برگزیدن مناسبترین آتلیه عروس

عنوان: نکات  کلیدی تعیین مناسبترین آتلیه


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.



انتخاب آتلیه عکس اسپرت با توجه به مناسبت ها همانند سالروز عروسی ، ولنتاین ، تولد همسر عزیزتان حتما پبش آمده که برای ثبت خاطرهای این روزهای مهم به آتلیه جهت عکس مدلینگ ، اسپرت مراجعه کنید. در این مقاله سعی داریم شما را راهنمایی کنیم. 

شما اول یک آتلیه اسپرت و مدلینگ رو انتخاب میکنید. این اتنخاب ممکنه بر اساس دیدن نمونه کارها یا معرفی آشنایان باشه. بهترین کار این هست که حتما برای دیدن نمونه کارهای اون آتلیه شخصا اقدام کنید. یا به صورت مراجعه حضوری ، سایت ، تبلیغات و ...

حتما نوبت رزور کنید

اگر برای روز خاصی مثل رو تولد ، ولنتاین یا هر مناسبت دیگه ای تصمیم دارید به یک آتلیه اسپرت رفته و با همسری که عاشقش هستید عکس بگیرید فراموش نکنید که رزرو نوبتتون را از قبل انجام دهید . این مهم بسته به آتلیه ای که انتخاب کردید دو هفته قبل، ده روز قبل و ... اگر فراموش کنید که نوبت رو رزرو کنید اون روز بخصوص رو از دست داده اید.

عکاس آتلیه خانم یا آقا ؟

خیلی از زوجین یا هر کدام از زوجین تمایل به عکاسی مرد را به هر دلیلی ندارند . یادتون باشه هنگام رزرو وقت حتما بپرسید عکاس خانم هست یا آقا . اگر هر دو برایتان مهم نیست که عکاس مدلینگ چه شخضی باشد که چه بهتر ، جبور نیستید آتلیه رو بخاطر نبود عکاس مورد نظر عوض کنید .

توجه به محل دفتر آتلیه فراموش نشود

اعتبار آتلیه را می توانید از محل دفتر موسسه دریابید . امیدواریم سراغ دفترهای آپارتمانی در طبقات بالایی برج ها و مجتمع های تجاری نروید ، چرا که ممکن است جیب خالی پز عالی باشند و تجریه ای که شما مد نظرتان است نداشته باشند . از طرفی ممکن است قدیمی تر ها و با تجربه ها در دفتر قدیمی و کوچک خود در یک آپارتمان معمولی ، کیس مورد نظر باشند  . البته توجه داشته باشید این مورد 100 درصدی نبوده و ممکن است واقعا طبقات بالایی برج حرفه ای باشند . راستی می تونید از سایت نو عروس دیدن کرده و از بحث و  نظرات دیگران را در مورد آتلیه ای که مد نظرتان است آگاه شوید .

نمونه کارهایی که تابلو هستند !!!

به سادگی به نمونه کارهایی که می بینید اطمینان نکنید . بسیاری از متقلبان و سودجویان در صنف عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی ، نمونه کارهای موسسه های دیگر را به شما نشا ن می دهند و ادعا می کنند که کار خودشان است . برای تشخیص این مورد پیشنهاد می شود  آخرین نمونه کارشان را دیده و یا فیلمی را درخواست کنید که اشخاص شاغل در آتلیه در آن حضور دارند ( مث پشت صحنه ) البته جای نگرانی نیست ، نمونه کارهای تقلبی خیلی زود لو می روند .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- تشریفات مجالس- مراسم عروسی

 

اعلام شکل های کاندوم های میوه ای و پرداختن به فروشگاه های خرید و فروش محصولات خانواده

اعلام اقسام کاندم های میوه ای و توضیح فروشگاه های فروش کالاهای مرتبط

به همین دلیل آموزش زیر که به توصیف انواع کاندوم و مدل های کاندم می پردازد را مطالعه نمایید

کاندوم به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود اسپرم (منی) به دستگاه تناسلی زن، و تماس مستقیم ترشحات بدنی زن و مرد جلوگیری و به این طریق از بارداری و انتقال میکروارگانیسمهای بیماریزا ممانعت بعمل می آورد.درصورت پاره شدن کاندوم باید چکار کرد؟با ما در این مطلب همراه باشید.

آشنایی با کاندوم (CONDOM)

کاندوم یک پوشش پلاستیکی بسیار نازک است که پس از سخت شدن و ایستادن آلت تناسلی مرد و پیش از ورود به مهبل (آلت تناسلی زنانه) روی عضوجنسی مرد کشیده می شود. از این طریق هنگام انزال مرد مایع منی در داخل غلاف کاندوم ریخته شده و مانع ازتماس اسپرم مرد با ترشح های داخل واژن شده واز رسیدن آن به دهانه رحم جلوگیری می کند. کـانـدوم با ایـجـاد مـانع از بارداری وسرایت بیماریهای منتقله از راه جنسی(STDs) جلوگیری می کند. کاندوم را با اسامی دیگری چون (کاپوت)، (عایق پلاستیکی) و ( غلاف) هم می شناسند.

کاندوم زنان چیست؟

امروزه کاندوم های زنانه نیزعرضه شده که خانم ها قبل ازنزدیکی می توانند آن را در داخل واژن خود قرار دهند. در صورت استفاده صحیح، پزشکان کاندوم را به عنوان یک وسیله بسیار مناسب وکاملاً موثردر پیشگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی می شناسند و توصیه می کنند. کاندوم زنانه(FEMIDOMS) بلندتر از کاندوم مردانه بوده و دارای دوحلقه می باشد. قیمت آن از کاندوم مردانه گرانتر و کاربرد آن نیز دشوار تر است. کارایی کاندوم های زنانه ۷۵ درصد می باشد.

تاریخچه کاندوم

استفاده از کاندوم به ۳۰۰۰ سال پیش بازمیگردد، زمانی که مصریان باستان برای جلوگیری از انتقال بیماریها غلافی از جنس پارچه تهیه میکردند. سپس کاندوم از روده گوسفند و دیگر غشاهای حیوانی تهیه گردید، و از سال ۱۸۰۰ میلادی تولید انبوه کاندوم های لاستیکی آغاز گردید. از سال ۱۹۳۰ کاندوم های با جنس لاتکس(LATEX) در دسترس قرار گرفت.

نکته: سالانه ۵ میلیارد کاندوم در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

پس آموزش فوق که به معرفی انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

قدرت روشنایی خانه در دیزاین دکوراسیون

تاثیر نور خانه در دیزاین دکوراسیون

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

یادگیری ایجاد وبلاگ در سامانه های وبلاگ دهی متفاوت با راحت ترین حالت

آموزش ساخت وبلاگ در سایت های وبلاگدهی ایرانی با ساده ترین مدل

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

پس از وارد شدن به سایت بلاگفا همان گونه که ملاحظه می کنید این سایت توضیحاتی را در مورد خدماتی که این سرویس دهنده در اختیار شما قرار می‌دهد شرح داده که اگر برای اولین بار است که از این سرویس استفاده می‌کنید خواندن این توضیحات به شما توصیه می‌شود.
 
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی


پس از خواندن این توضیحات بر روی دکمه‌ «ایجاد وبلاگ جدید» کلیک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما شروع شود:
- اکنون وارد صفحه‌ای می‌شوید که فیلدهایی (خانه‌های سفید رنگ و خالی که برای وارد کردن و نوشتن اطلاعات شما درون آنهاست) قرار داده شده است که شما باید آنها را به دقت تکمیل نمایید.
- همان گونه که مشاهده می‌کنید اولین فیلد، فیلد نام کاربری می‌باشد
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی



نام کاربری، هم به عنوان اسم وبلاگ شما و هم به عنوان نام کاربری برای ورود به کنترل‌پنل شما لحاظ می‌شود پس در انتخاب آن دقت کنید چون انتخاب یک نام مناسب و مرتبط با فعالیت وبلاگ شما می‌تواند نقش بسیار موثری در پا گرفتن وبلاگ شما داشته باشد.
- این نام کاربری تنها می‌تواند شامل حروف انگلیسی و عدد باشد و حروف فارسی را پشتیبانی نمی‌کند.
- توجه نمایید که این نام دیگر قابل تغییر نمی‌باشد
- پس از تکمیل فرم، آدرس وبلاگ شما به این صورت خواهد بود.


- فیلد شماره دو، فیلد کلمه عبور می‌باشد که به عنوان کلمه عبور وبلاگ شما در نظر گرفته می‌شود در انتخاب آن دقت کنید که نه آنقدر ساده باشد که هر کسی قادر به پیدا کردن آن باشد و نه آنقدر طولانی و سخت که خودتان هم یادتان نماند.


بهتر است که کلمه عبورتان تلفیقی از حروف ( لاتین ) و عدد باشد تا امنیت آن بیشتر شود و بیشتر از 8 کاراکتر باشد برای مثال کلمه‌های عبور زیر را هرگز استفاده نکنید :
123456789
987654321
1234
abcd و غیره





فیلد بعدی هم همان طور که از اسمش مشخص می‌باشد باید کلمه عبور را دوباره وارد کنید دقیقا همان کلمه‌ای را تایپ کنید که در فیلد قبلی تایپ کردید، دقت کنید که کلمه عبور به کوچک یا بزرگ بودن حروف حساس می‌باشد.
در ضمن کلمه عبور می‌تواند شامل این کاراکتر ها نیز باشد : _ ( ) ^ % $ # @ ! = + \ \ / . , [ ] )
- فیلد بعدی عنوان وبلاگتان می‌باشد که در بالای مرورگر و بالای سایتتان نمایش داده می‌شود. باز هم سعی کنید اسمی را انتخاب نمایید که به فعالیت وبلاگ شما نزدیک‌تر باشد. این نام برای موتورهای جستجو خیلی مهم است. نسبت به آن می‌فهمند که موضوع وبلاگ شما چیست...
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی



ساخت وبلاگ

چطور زیباتر بنظربرسید

شیکترین لباسهای مجلسی


نکات آرایشی برای جوانتر شدن چهره به خانم ها در زیباتر شدن و داشتن آرایش چهره زیبا و صورت جوان و شاداب کمک میکند.

همه ما به دنبال راهی برای یافتن سرچشمه جوانی هستیم حتی اگر این راه استفاده از انواع و اقسام لوازم‌آرایش‌ها باشد. یک نکته مشخص است و آن اینکه، بعد از تمام شدن سنین نوجوانی هیچ‌کدام از ما برای بالاتر رفتن سن آرایش نمی‌کنیم اما گاهی اوقات اشتباهات آرایشی ناخودآگاه ما را مسن‌تر نشان می‌دهد.

برای اینکه اشتباهاتمان را متوجه شویم و راهکار تصحیح آن‌ها را یاد بگیریم، با چند کارشناس صحبت کردیم و بهترین توصیه‌ها را در اینجا گردآوری کردیم پس بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

داخل چشم را سفید کنید

برای بازتر و جوان‌تر کردن چشم‌ها، درون چشم را یک سرمه مدادی سفید بکشید. این توصیه آرایشگر مدل‌های لانکوم است که می‌گوید: یک مداد سفید مثل لانکوم کمی به چشم بُعد می‌دهد و روی مژه‌های پایینی ردّی باقی می‌گذارد که نگاه معصومانه جوانی را زنده می‌کند.


مژه‌ها را برجسته کنید

از طرف دیگر، می‌توانید یک خط سیاه پشت مژه‌هایتان بکشید تا آن‌ها را برجسته‌تر کند. کریستوفر باکل آرایشگر می‌گوید: قبل از اینکه ریمل بزنید، از یک خط چشم کرمی با قلم‌موی نوک‌تیز مثل خط چشم مشکی مک استفاده کنید تا ریشه مژه‌ها را پرتر نشان دهید. مژه‌های پر و مشکی می‌تواند شمارا جوان‌تر نشان دهد بدون اینکه آرایش زیاد و زننده‌ای داشته باشید.

 

همه ایراد ها را با چند خط از بین ببرید

لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است: لبی را که کوچک تر است باید بزرگ تر کنیم در نتیجه شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه تیره می زنیم.

افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم لب آنها کوچک است (دهن گشاد است ولی لب کوچک) باید از اطراف به لب اضافه کنیم.

افرادی که لب هایشان گوشه های افتاده دارد: گوشه لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را با سایه روشن پر می کنیم.

افرادی که لب های نازک و قیطانی و بدون حجم دارند: ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم.

افرادی که لب بالای آنها با لب پایین شان فرق می کند: از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم. لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم، رنگ ها در یک تن باشند.

رنگ طلایی را امتحان کنید

 میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبرو خوب که از دیگران هم آنراتاییدمیکنند  ،مشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

رنگ‌های روشن همیشه چهره را جوان‌تر می‌کنند. حتی اگر آرایش دودی و تیره دوست دارید، روی مرکز پلکتان یک سایه طلایی یا حتی روشن‌تر بزنید. لینتر می‌گوید: این کار چشم‌ها را باز می‌کند اما به آرایش دودی لطمه‌ای نمی‌زند. برای این کار می‌توانید از سایه طلایی میک‌آپ فور اور یا سایه پلاتینی لائورا مرسیه استفاده کنید.

 مراسم عروسی  -  مراسم عروسی  -  مراسم عروسی