بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

ساخت سایت ارزان قیمت مناسب تر میباشد یا ساخت تارنما با قیمت های بالاتر

ساخت وبسایت ارزان قیمت مفیدتر میباشد یا طراحی تارنما با هزینه های سنگین تر 

مدتی است مقالات و بحث های متفاوتی در اینترنت منتشر می گردند در مورد طراحی سایت ارزان و یا قیمت طراحی سایت .اما من مطلب دقیق و بی طرفانه ای در این مورد ندیدم .

بنابراین تصمیم گرفتم در مورد مبحث سایتهای ارزان قیمت و گران قیمت مقاله ای را از دید خودم بنویسم تا کمکی باشد برای کاربرانی که قصد سفارش طراحی سایت دارند و سردرگم هستند که واقعا کدام شرکت حرف درستی می زند و این همه اختلاف قیمت برای چیست.

خب در درجه اول باید بگوییم که در ایران تقریبا هیچ فاکتور دقیقی برای قیمت طراحی سایت وجود ندارد و بعضی از شرکت ها بدون در نظر گرفتن معیارهایتان به شما قیمت میدهند.

 در بعضی مقالات نوشته شده شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارزان میدهند به کسب و کار شما آسیب میزنند و سایتهای بی ارزش به شما تحویل میدهند.این مقالات معمولا توسط شرکت هایی ارائه می گردند که قیمتهای بالایی ارائه می کنند.

از طرف دیگری من دیده ام مقالاتی هستند که شرکتهایی که قیمت بالا ارائه میکنند را بی انصاف و ... معرفی میکنند.این مقالات معمولا از شرکتهایی که قیمت های پایین تری ارائه می کنند منتشر می گردد.

من کاری به این موضوع ندارم که این روند تخریب شرکت ها اصلا کار دستی نیست و این به خود آنها مربوط می شود و سلیقه ای است.

مساله اینجاست که مردم واقعا در برابر این همه اختلاف قیمت و این مباحث که شرکت ها همدیگر را متهم میکنند سردرگم میشوند. بنده معتقدم در واقع هیچ یک ملاک بر بد بودن شرکت دیگری نیست.

خب پس حال خریداران چه کنند ؟

 معیارهای قیمت گذاری در طراحی سایت

مواردی که در افزایش قیمت خیلی تاثیر گذار است را من به ترتیب اعلام می کنم.

1 : طراحی و ساخت سایت بر اساس کد نویسی یا استفاده از سی ام اس : به نظر من این مساله میتواند در قیمت تمام شده سایت تاثیر داشته باشد.البته نمیتوان با قطعیت در مورد برتری هرکدام نظر داد.این مساله بیشتر به تسلط یا نوع استفاده طراح دارد.

2 : طراحی ظاهری و مباحث گرافیکی : در این جا هم نوع طراحی ,آماده بودن طرح ها یا طراحی اختصاصی و مسائل مانند اینها در هزینه طراحی تاثیر دارد.

3 : امکانات سفارشی : به هرحال هرچقدر مشتری در سایت خود نیازمند امکانات سفارشی و اختصاصی تری باشد در زمان و هزینه ساخت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

4 : سئو : سئو یا اصطلاحا بهینه سازی برای موتورهای جستجو در هنگام ساخت سایت در قیمت تاثیرگذار است.البته چیزی که در هنگام طراحی سایت بیشتر مطرح است سئوی داخلی است .

5 : هاست : این هم در دسته مواردی هست که لزوما بر عهده طراحی سایت نیست .اما اگر طراح سایت مسئول تهیه هاست برای مشتری باشد نوع هاست هم در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است.

به نظر من موارد کلی در قیمت گذاری همین 5 مورد هستند.

خب حال به نظر شما چه عواملی باعث می شود بعضی شرکت ها قیمت های پایین تری یا ارزان تری ارائه دهند؟

طراحی سایت با قیمت ارزان و پایین

بگذارید من هم در کنار شما نظر خودم را ارئه کنم.یکی از این موارد استفاده طراح از طرح ها و امکانات از پیش ساخته شده است.

مورد بعدی میتواند به آزاد کار بودن طراح برگردد.برخی از طراحان در اینترنت به صورت شخصی و بدون داشتن دفتر کار میکنند.خب این موضوع باعث کاهش هزینه های آنان می گردد و این امر می تواند باعث کاهش هزینه طراحی توسط آنها هم بشود.

در مورد سوم هم میتوان به این موضوع اشاره کرد که برخی به بازار وب تازه وارد شده اند.البته این دلیل بر بی تجربگی آنها در طراحی سایت نیست اما چون تازه وارد بازار وب شده اند برای رقابت بهتر قیمت کمتری ارائه می کنند.

و خب مورد آخر به همان مورد سوم هم مرتبط است.بازار وب دارای رقابت بسیار سنگینی است بنابراین بعضی ها وجه برتری خود را با قیمت پایین به مشتریان عرضه می کنند.

 حال به نظر شما چه مواردی باعث ارائه قیمت های نسبتا بالا می شود ؟

 طراحی سایت گران یا با قیمت بالا

بازهم اجازه دهید من هم در کنار شما نظر خودم را بگویم.کد نویسی یا ویرایش حرفه ای کدها , گرافیک حرفه ای , بهینه سازی و خیلی موارد دیگر باعث میشود که طراح وقت خیلی بیشتری برای سایت مشتری بگذارد بنابراین توقع هزینه بیشتری هم دارد.

اما موارد دیگری هم در قیمت بالا تاثیر دارد. مثل شرکتهایی که هزینه های بالایی دارند.مثل هزینه اجاره دفتر,حقوق کارمند,تبلیغات و ...

همچنین شرکت هایی که چون معروف هستند و معمولا هم کارهای خوبی ارائه داده اند قیمت های بالاتری پیشنهاد می دهند.

و اما کلام آخر:

با تمام این تفاسیر ممکن است شرکتی با هزینه پایین تر وب سایتی بهتر از شرکتی با هزینه بالاتر به شما ارائه دهد.اگر شرکتی قیمت پایین ارائه داد دلیل بر این نیست که سایت بدردنخوری به شما تحویل میدهد.اگر شرکتی قیمت بالایی ارائه داد دلیل بر این نیست که بی انصاف یا خدای نکرده کلاه بردار است.

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت خودتان مطالعه بیشتری کنید و قیمت پیشنهادی آنها را با فاکتورهایی که گفتم بسنجید .

لطفا قبل از بررسی در مورد شرکتی قضاوت نکنید.اول مطالعه کنید , بررسی کنید و سپس بهترین شرکت که متناسب با بودجه شما بهترین قیمت را ارائه میدهد انتخاب کنید.

من سعی کردم کاملا بی طرفانه بنویسم و مطلبی منتشرکنم که در هنگام انتخاب طراح به شما کمک کند.

همچنین دوستان عزیز جهت تبادل لینک رایگان به لینکدونی نارنجی مراجعه کنید.

متد های ایجاد متن جدید بخش دوم

این مقاله بدست وب سایت ساخت سایت تولید گردیده است.


متد های نوشتن متن جدید قسمت 2 

نوشتن متون جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن متن تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر نوشتن مطلب نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه متون روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن مطالب تارنما های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و ایجاد مطلب هایتازه و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به تولید متن تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون درج شده توسط خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربیات نشان داده است که همیشه از گفتگوها استقبال زیادی می شود. مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از راه های نوشتن متن جدید باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوروش انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های متنی ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان زیادتری برخودار است به همین علت میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی کاربران زیادی را به تار نما خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان همیشگی خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با رتبه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین سایت های فارسی میباشد و نشان دهنده رشد ویدیو در اینترنت ایران می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک زیادی به بالا رفتن اعتبار یک تارنما در گوگل می کند. برای تولید ویدئو میتوانید از 2 راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مطلب توسط وبسایت قیمت طراحی سایت گردآوری شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

شکل های تشکیل متن جدید بخش 1

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

مدل های ساخت محتوای جدید قسمت اول

متاسفانه در این روزها اکثر پایگاه ها به ویژه وب پایگاه های تازه کار به جای ایجاد مطلب جدید اقدام به کپی برداری از محتوای پایگاه های دیگر مینمایند . بسیاری از این افراد نمیدانند که چگونه میتوانند مطلب جدید و اختصاصی خود را ایجاد و منتشر نمایند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه ایجاد متن نو کاری سخت و وقت گیر است اقدام به کپی برداری از سایر وب سایت ها می نمایند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در پایگاه  گوگل درحال سرچ یک مطلب خاص باشید اما در چندین پایگاه مختلف که از نتایج گوگل باز کرده اید ، محتوای یکسان و بدون ذره ای تغییرات مشاهده کنید ! حتی در بسیاری از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک مطلب باشید و لینک آن در سایت ها اولی که بازدید کرده اید دارای مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که همین لینک دقیقا در سایت ها های دیگر تکرار شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید فایل مد نظر خود را بیابید.

این مطلب بدست وب سایت بهینه سازی سایت گردآوری شده است.

منبع

کلمات کلیدی : طراحی سایت , تعرفه طراحی سایت , بهینه سازی سایت

معیارهای اساسی گذاشتن اثاثیه در آپارتمان های امروزی

معیارهای اساسی چیدن وسایل در خانه های امروزی

تعیین محل وسایل و مبلمان منزل یکی از مرعوب کننده ترین و مهمترین تصمیمات در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. به خصوص اگر فضای کوچکی در اختیار داشته باشیم، باید برای چیدن وسایل بیش از پیش ظرافت به خرج دهیم.سقف پلی کربنات هم بی تاثیر نیست.

سه موقعیت زیر از جمله حالتهای معمول در منازل هستند که میتوان تعدادی از اصول اولیه طراحی دکوراسیون داخلی را بر اساس آنها شرح داد.

اتاق نشیمین :
هنگامی که لوازم اتاق نشیمن را میچینید، یک روش ساده انتخاب مرکز توجه یا نقطه تمرکز برای اتاق است. این نقطه، در واقع مرکز ثقل اتاق است و وسایل باید درست در مقابل این قطعه مهم چیده شوند. به این ترتیب شما باید مراحل زیر را طی کنید.

نقطه تمرکز را انتخاب کنید. شومینه، پنجره های بزرگ یا میز تلویزیون و چیدمان وسایل و مبلمان را در اطراف آن انجام دهید. این نقطه تمرکز باید به دیوار تکیه داشته باشد و مبلمان دور از دیوارها چیده شوند تا فضایی خودمانی و گرم ایجاد شود.

پلی کربنات نورگیر و کلا فراورده های پلی کربنات در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.

بهره بری از استادهای مورد تایید ماکروسافت

یادگرفتن  روش های خریدن دستگاههای هیتری

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هیتر , tnm2000 , آموزش شبکه

امروزه استفاده از کامپیوتر در تمامی سازمانها و شرکت های کوچک و بزرگ اجتناب ناپذیر است. استقرار و راه اندازی شبکه در هر سازمانی که دست کم از دو کامپیوتر استفاده می نماید جزء اصول بدیهی آن سازمان محسوب می شود ، پس هر سازمانی علاوه بر طراحی و راه اندازی شبکه ، نیازی حیاتی به سیستمی دارد که نحوه عملکرد شبکه و کامپیوترها را زیر نظر گرفته و در صورت بروز هرگونه مشکلی ، فورا عیب یابی ( troubleshooting ) نماید. به همین دلیل حداقل یک پست سازمانی برای نگهداری و زنده نگه داشتن شبکه های کامپیوتری در اکثر سازمان ها تعریف شده است و همین امر موجبات رونق بازار کار متخصصان شبکه را فراهم آورده است.

MCITP دوره آموزشی و گواهینامه مایکروسافت در مبحث شبکه های کامپیوتری بر مبنای سیستم عامل های سرور و کلاینت مایکروسافت است. در سالهای اخیر MCITP جایگزین MCSE شده است.

در سالهای پیش MCSE محبوب ترین مدرک علمی مورد توجه علاقه مندان IT بوده است. این مدرک نشان دهنده تخصص دارنده این گواهینامه در زمینه طراحی و راه اندازی شبکه های کامپیوتری بود اما پس از ارائه نسخه جدید سیستم عامل سرور مایکروسافت یعنی Windows Server 2008 و همچنین سیستم عامل کلاینت مایکروسافت Windows 7 ، مدرک MCITP به جای MCSE از طرف مایکروسافت ارائه شد.

در سال ۲۰۱۲ مایکروسافت مجددا دست به تغییرات گسترده ای در سرفصل های دوره های آموزشی خود زد و مجددا نام مدرک MCSE را جایگزین MCITP نمود که مباحث Cloud به سرفصل های قبلی اضافه شده است . نام مدارک حرفه ای مایکروسافت در زمینه شبکه در حال حاضر MCSE 2012 است.

خوشبختانه کلاس ها و دوره های آموزشی MCITP سایبرتک ، به دلیل بهره جستن از اساتید مجرب مورد تایید مایکروسافت و همچنین استفاده از کارگاه ها و لابراتوارهای بسیار مجهز و سرفصل ها ، منابع و سناریوهای استاندارد مایکروسافت ، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هیتر , tnm2000 , آموزش شبکه