بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

راه های سفارش به جا کابینت فلزی در چیدمان آشپزخانه

عنوان: روشهای سفارش زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

مبل تختخواب شو و دکوراسیون داخلی شیک و زیبا با هم ارتباط مستقیم دارند و همچنین تاثیر زیادی در طراحی فضای داخلی منزل و استفاده بهینه از فضای داخلی منزل و به خصوص منازل کوچک دارند.در اکثر مواقع محدودیت ها باعث می شوند تا ذهن انسان فعال تر شود و برای حل آن مشکل به دنبال راه حلی کارآمد باشد، مثلا همین فضاهای کوچک در خانه های امروزی. خیلی ها فکر می کنند حالا که دیوارهای خانه به هم نزدیک شده اند آن ها هم باید از خیلی از مبلمان های شان چشم پوشی کنند، اما طراحان و معماران خلاق این مشکل را هم حل کرده اند و با طراحی مبلمان های چند منظوره و مبل های تخت خواب شو بسیاری از این مشکل ها را حل کرده اند، شاید برای شما هم که خانه ای کوچک دارید آشنایی با انواع این مبلمان ها جذاب باشد، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با دنیای متفاوتی از مبلمان ها آشنا شوید.


مبل های تختخواب شو  در موقع نیاز از سمت جلو، یعنی همان قسمتی که کوسن ها روی آن قرار گرفته اند باز می شوند و به تخت خواب تبدیل می شوند، معمولا این مبل های تخت خواب شو عرض زیادی دارند و به عنوان سرویس خواب هم می توانند مورد مصرف قرار بگیرند.اگر به دنبال مبلمان های تخت خواب شو مدرن تری هستید، پیشنهاد می کنم تا از مبلمان هایی که پشتی های تاشو دارند استفاده کنید، در زیر این مبلمان ها پایه هایی به صورت اهرم قرار دارد و زمانی که بخواهید از این مبل ها به صورت تخت استفاده کنید، تشک ها روی این اهرم ها قرار می گیرد.

از سویی باید قبل از خرید دقت داشته باشید که بافت نهایی این نوع از مبلمان به صورتی باشد که هنگام خوابیدن روی آنها با سلیقه و ذائقه شما به طور کامل هماهنگی داشته باشد. جنس پارچه مبل یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. پارچه هایی با بافت درشت یا برجسته مناسب مبل های تختخوابشو نیستند. این مدل از پارچه ها با تمام زیبایی، موقع استفاده باعث آزارتان می شوند و بعد باید هزینه ای برای تعویض رومبلی در نظر بگیرید.به طور کل بافت هایی را که نرم و لطیف و مقاوم هستند، انتخاب کنید. همچنین می توانید ملافه ای را جداگانه برگزینید که به هنگام خواب و استراحت از آن روی تختخواب استفاده کنید.

هنگام خرید، الگو و طرح پارچه مبلی را انتخاب کنید که با اتاق شما هماهنگی داشته باشد، در نظر داشته باشید تنوع طرح و بافت این نوع مبلمان در بازار بسیار زیاد است. می توانید انواع گل دار، راه راه، چهارخانه و مدل های عروسکی را بنا بر سبک اتاق و نوع کاربرد آن انتخاب کنید.

هنگام خرید کاناپه های تختخوابشو به پایه های آن دقت کنید. کاناپه هایی را خریداری کنید که پایه هایش با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشد. آن دسته از کاناپه هایی که با میخ به بدنه متصل می شوند بعد از مدتی شل می شود و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تخت خواب می شوند.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

ورود به مالزی و بازدید از مناظر زیبا کشور شهر دبی

عنوان : مواردی برای مسافرت به دبی و برگزیدن برترین مسافرخانه در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

کوالالامپور شهر دیدنی هاست و همواره پذیرای علاقه مندان به سفر و گردشگری بوده است. هتل های لوکس این شهر دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده و ویژه ای می باشند. از جمله هتل های پنج ستاره این شهر هتل اینترکنتیننتال - نیکو می باشد. با ده دقیقه پیاده روی می توانید به برج های دوقلوی Petronas برسید و از آن لذت ببرید.

رستوران های هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. قرار گرفتن هتل در منطقه Golden Triangle سبب شده تا وصول به مرکز همایشات حرفه ای و پیشرفته شهر به سهولت انجام گیرد. بازار زیبای واقع شده در خود هتل مکانی عالی برای تفریح و همچنین استفاده از غذای رستوران ها می باشد.

اگر قصد بازدید و خرید از دیگر مراکز تجاری شهر را داشته باشید با استفاده از وسایل نقلیه و طی فرصتی کوتاه می توانید به این مراکز دست یابید. امکانات رفاهی هتل شما را سرگرم خواهد کرد. از جمله استخر زیبای در برگرفته با باغهای استوایی در هتل مکانی برای استراحت و تجدید قوای شماست.

در سالن بدنسازی امکان پرداختن به ورزشهای روزانه وجود دارد. همچنین در آب گرم هتل می توانید ار خدمات درمانی استفاده کنید. رستوران های هتل غذاهای متنوعی از جمله غذاهای چینی و ژاپنی را سرو می نمایند و همچنین کافی شاپ قرار گرفته در لابی هتل انواع نوشیدنی ها را برای میهمانان مهیا می کنند. پاکیزگی، ارائه خدمات عالی و راحتی در این هتل انتظار شما میهمانان عزیز را می کشد.

هتل میفر دبی هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان شناخته شده و پر رفت و آمد الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به : نزدیکی به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک اشاره نمود . شاتل رایگان به پارک ساحلی ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل برای مسافران تور دبی است.

 

کارکنان و خدمه این هتل بسیار خوش رفتار و همچنین تمییز بودن هتل و پاکیزه بودن و دکوراسیون شیک اتاق ها هم در این هتل دبی مثال زدنی می باشد که با ایجاد این فضا توانسته اند گردشگران را به خود جذب کنند و کسانی که برای اقامت در این هتل بوده اند را راضی نگه دارند.

اتاق های هتل میفر دبی بسیار شیک می باشد به گونه ای که برای معلولین هم اتاق هایی در نظر گرفته اند. اتاق های این هتل مبله و بزرگ می باشند و اگر می خواهید هزینه کمتری برای اتاق خرج کنید می توانید اتاق های کوچکتر و مناسب برای خود اجاره کنید. اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و مجهز با کلیه لوازم ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و امکانات دیگر مناسبی برای تور دبی در نظر گرفته اند.

هتل میفر دبی

اگر بخواهیم از امکانات تفریحی این هتل سه ستاره دبی برای شما بگویم، استخر این هتل که استخر سر باز است که در بالا پشت بام هتل می باشد به همراه صندلی های آفتاب گیر مخصوص و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی هم در این هتل برای استفاده مسافران و رفاه بیشتر فراهم شده است.

هتل میفر دبی

رستوران هتل میفر هم غذای های مناسب و همچنین کافی شاپ و بار هتل که توسط مهماندارن هتل شما پذیرایی می شوید و برای میل غذا های مختلف می توانید به رستوران هتل بروید.نکته شایان ذکر این است غذای های این هتل با گوشت های حلال تهیه می شود.

هتل میفر دبی

ساعت پذیرش هتل میفر دبی:ساعت ۱۴:۰۰می باشد وساعت ترک هتل میفر ساعت ۱۲:۰۰می باشد.

آدرس هتل میفر دبی : Regga Al Buteen,Deira,Dubai

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به هلند

شخصیت شناسی براساس فرم انگشت!

عنوان: پسری که با شنیدن جواب نه از علاقه اش دست نکشید!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

وقتی که یک لبخند ساده بر روی لبان شما می‌نشیند مطمئناً حس بی‌نظیر آن را لمس می‌کنید؛ لبخند چیزی‌هایی فراتر از یک حس خوب را به شما می‌دهد. تحقیقات روانشناسی 10 فایده لبخند زدن را بیان می‌کنند.آدمها همیشه لبخند می‌زنند، مخصوصاً وقتی در جمع هستند اما لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن آنها نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌های مختلفی را به دیگران برساند.در زیر به 10 روشی که می‌توان از لبخند برای فرستادن پیام درمورد قابل اعتماد بودن، جذابیت، اجتماعی بودن و ویژگی‌های بسیار دیگر درمورد خودمان استفاده کرد، اشاره می‌کنیم.
1. تشویق دیگران برای اعتماد به شما در دنیایی که همه فقط به فکر خودشان هستند، واقعاً به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟ یک نشانه از قابل اعتماد بودن ما، لبخند است. لبخندهای واقعی پیام می‌فرستد که دیگران می‌توانند به ما اعتماد کرده و با ما همکاری کنند. کسانیکه لبخند می‌زنند معمولاً سخاوت و برونگرایی بیشتری دارند.اقتصاددانان نیز تصور می‌کنند که لبخند ارزش ویژه‌ای دارد. در یک تحقیق که توسط شارلمان و همکاران (Scharlemann et al.) انجام گرفت، احتمال اینکه شرکت‌کننده‌ها به افرادیکه لبخند می‌زدند اعتماد کنند خیلی بیشتر از بقیه بود. این تحقیق مشخص کرد که لبخند تمایل افراد برای اعتماد کردن را تا 10% افزایش می‌دهد.
2. جلب ملایمت و ارفاق دیگران
وقتی افراد کار بدی انجام می‌دهند و دستگیر می‌شوند معمولاً لبخند می‌زنند. آیا این کار برایشان فایده‌ای دارد؟
براساس تحقیقی که توسط لافرانس (LaFrance) و هِچ (Hecht) در 1995 انجام گرفت، می‌تواند اینطور باشد. ما با کسانیکه قانونشکنی کرده‌اند، اگر بعد از آن لبخند بزنند، با ملایمت و ارفاق بیشتری برخورد می‌کنیم. مهم نیست که لبخندی دروغین باشد، لبخندی از روی بیچارگی باشد یا یک لبخند واقعی، همه آنها باعث می‌شود برای فرد خاطی کمی تحفیف قائل شویم.
به نظر می‌رسد که به این دلیل در این مورد موثر است که تصور می‌کنیم افرادی که بعد از قانون شکنی لبخند می‌زنند، قابل‌اعتمادتر از آنهایی هستند که لبخند نمی‌زنند.
3. رهایی از خطاهای اجتماعی
فراموش کردید به مناسبت سالگرد ازدواجتان برای همسرتان هدیه بخرید؟ اسم یک مشتری مهم را فراموش کرده‌اید؟ سهواً یک بچه کوچک را لگد زدید؟ اگر چنین مواردی برای شما هم پیش آمده باشد، احتمالاً خجالت‌زده شده‌اید.
لبخندعملکرد خجالت این است که شما را از مکان‌های اجتماعی پرفشار بیرون کند. لبخند‌های از روی خجالت با پایین انداختن سر همراه است و خیلی وقت‌ها هم یک خنده کوتاه احمقانه به آن اضافه می‌کنیم. این کار برای این انجام می‌شود که باعث شویم فرد مقابل اشتباه سهوی ما را فراموش کرده و سریعتر ما را ببخشد.
بنابراین لبخند از روی خجالت به ما کمک می‌کند از زندان رها شویم.
4. چون درغیراینصورت احساس بدی پیدا خواهم کرد
گاهی‌اوقات به این دلیل لبخند می‌زنیم که هم مودبانه است و هم اینکه بعد از آن احساس بدی پیدا نمی‌کنیم. مثل زمانیکه کسی با اشتیاق درمورد اینکه چطور مقداری پول در جیب یکی از لباس‌های قدیمی‌اش پیدا کرده برایمان تعریف می‌کند. شاید خیلی جای لبخند زدن نداشته باشد اما اینکار را می‌کنید چون مودبانه است.در یک تحقیق از افراد مختلف سوال شد بعد از شنیدن اخبار خوب از یک نفر، صورت خود را خشک و جدی نگه دارند. بعد از آن احساس بدی پیدا کردند و تصور می‌کردند که آن فرد نظر بدی نسبت به آنها پیدا خواهد کرد.به همین دلیل است که در اینگونه مواقع سر خود را تکان داده و لبخند می‌زنیم چون می‌دانیم اگر اینکار را نکنیم، بعد احساس پشیمانی خواهیم کرد. این احساس در زنان قوی‌تر از مردان است.
5. خندیدن از ته قلب
لبخند زدن راهی برای کاهش فشار ناشی از موقعیت‌های ناراحت‌کننده است. روانشناسان به آن فرضیه فیدبک چهره می‌گویند. حتی وقتی به اجبار لبخند می‌زنیم برای اینکه کمی روحیه‌مان را بهتر کند کافی است.هشدار: لبخند زدن به چیزهای ناراحت‌کننده شاید موثر باشد اما به نظر دیگران جالب نمی‌رسد. وقتی آنسفیلد (Ansfield) در تحقیق خود از شرکت‌کننده‌ها خواست تا ویدئوهایی ناراحت‌کننده تماشا کنند، آنهایی که لبخند زدند بعد احساس بهتری داشتند تا آنها که لبخند نزدند. اما آنهایی که به تصاویر ناراحت‌کننده لبخند می‌زدند در نظر دیگران خوشایند نبودند.
6. برای درک و بینش بهتر
وقتی عصبی هستیم، توجه ما کمتر می‌شود. متوجه نمی‌شویم که کناردستمان چه می‌گذرد و فقط اتفاقی که درست روبه‌رویمان می‌افتد را می‌بینیم. این هم از نظر لفظی و هم استعاری صدق می‌کند: وقتی مضطرب هستیم یا استرس داریم، متوجه ایده‌هایی که در گوشه‌های ذهنمان است نمی‌شویم. اما برای به دست آوردن درک از یک مشکل، دقیقاً به همین ایده‌های پیرامونی نیاز پیدا می‌کنیم.لبخند زدن باعث می‌شود احساس خوبی پیدا کنیم که انعطاف‌پذیری در توجه را بالا برده و توانایی ما برای فکر کردن کلی‌نگر را تقویت می‌کند. وقتی این ایده توسط جانسون و همکاران (Johnson et al.) در سال 2010 بررسی شد، نتایج تحقیق نشان داد که شرکت‌کننده‌هایی که لبخند می‌زدند در کارهایی که نیاز به توجه داشت و فرد باید کل جنگل و نه فقط درختان آن را می‌دید، بهتر عمل می‌کردند.
7. برای جذابیت
لبخند خانم‌ها تاثیری جادویی بر همسرشان دارد و تاثیر آن حتی از ارتباط چشمی نیز بالاتر است. در یک تحقیق بر روی نحوه برخورد آقایان با خانم‌ها را در یک بار بررسی کرد ]والش و هویت، 1985 (Walsch & Hewitt, 1985) [. وقتی زنی فقط ارتباط چشمی با همسرش برقرار می‌کرد، در 20% از موارد فرد به او نزدیک می‌شد. وقتی همان زن لبخندی را هم اضافه می‌کرد، در 60% از موارد مرد به او نزدیک می‌شد.
اما وقتی مردها به زنان لبخند می‌زنند، تاثیر آن جادوییت کمتری دارد. بااینکه لبخند زدن جذابیت خانم‌ها را برای آقایان بیشتر می‌کند اما برعکس آن چندان صادق نیست. درواقع، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مردان وقتی باغرور و یا حتی خجالت رفتار کنند، نسبت به زمانیکه شاد به نظر می‌رسند، جذابیت بیشتری دارند ]تریسی و بیل، 2011 (Tracy & Beall, 2011)[. کمتر لبخند زدن باعث می‌شود مردان مردانه‌تر به نظر برسند.
8. پنهان کردن فکر
روانشناسان در گذشته تصور می‌کردند که یک لبخند واقعی هیچوقت دروغ نمی‌گوید. لبخند‌های دروغین و مصنوعی فقط دهان را درگیر می‌کند درحالیکه لبخندهای واقعی به چشم‌ها نیز می‌رسد. اما در تحقیقات اخیر مشخص شده است که 80% از افرادیکه لبخند مصنوعی می‌زنند می‌توانند تاثیر لبخند بر روی چشم‌ها را نیز تقلید کنند.پس از لبخند می‌توان برای پنهان کردن چیزی که واقعاً به آن فکر می‌کنیم استفاده کنیم اما با این وجود ساختن یک لبخند مصنوعی چندان آسان نیست زیرا زمان‌بندی آن باید درست باشد. رمز ایجاد یک لبخند قابل‌اعتماد این است که شروع کُندی دارد، یعنی نیم‌ثانیه طول می‌کشد تا روی صورت پخش شود. یک تحقیق نشان داده است که در مقایسه با یک لبخند با شروع سریع (یک دهم ثانیه)، لبخندهای با شروع کُندتر قابل‌اطمینان‌تر، واقعی‌تر و جذاب‌تر تلقی می‌شوند. 9. برای پول درآوردن
در موارد قبل بررسی کردیم که اقتصاددانان نیز ارزش لبخند را دریافته‌اند اما آیا لبخند می‌تواند واقعاً برایمان پول‌ساز باشد؟ واضح است که یک لبخند پهن از یک مستخدم می‌تواند: تید و لوکارد (Tidd and Lockard) در سال 1976 در تحقیق خود دریافتند که مستخدم‌هایی که لبخند می‌زنند انعام بیشتری دریافت می‌کنند.
بطور‌کلی‌تر افرادیکه در صنایع خدماتی هستند، مثل مهمانداران هواپیما یا آنها که در بخش سرگرمی و میهمان‌نوازی هستند، برای لبخند زدن به مشتریان خود پول می‌گیرند. اما مراقب باشید. تضاد مداوم بین آنچه واقعاً احساس می‌شود و آنچه نشان داده می‌شود می‌تواند موجب خستگی فرد و فرسودگی شغلی شود.





















10. لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند
یکی از ساده‌ترین لذت‌های زندگی که معمولاً به‌خاطر خودکار بودن آن دیده نمی‌شود زمانی است که به کسی لبخند می‌زنید و او در جواب به شما لبخند می‌زند.
اما همانطور که ممکن است متوجه شده باشید همه آدمها در جواب یک لبخند، لبخند نمی‌زنند. هینز و توم‌هاو (Hinsz and Tomhave) در سال 1991 در تحقیق خود بررسی کردند که چه نسبت از افراد لبخند را با لبخند جواب می‌دهند. نتایج آنها نشان داد که حدود 50% از افراد اینگونه رفتار می‌کنند. درمقایسه معمولاً هیچکس اخم را با اخم جواب نمی‌دهد.
اگر هیچکدام از این تحقیقات نتونست لبخندی روی لبان شما بنشاند این را هم در نظر بگیرید: افرادیکه زیاد لبخند می‌زنند معمولاً بیشتر عمر می‌کنند. در یک تحقیق که بر روی تصاویر بازیکنان بیسبال در سال 1952 انجام گرفت مشخص شد که آنها که لبخند زده بودند تا 7 سال بیشتر از همسانان خود عمر کرده‌اند.شاید حالا دلیلی برای لبخند زدن پیدا کرده باشید.

















در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

خرید آلبوم عروسی شیک ومنحصر به فرد عروس و داماد

عنوان: سبکهای انتخاب زیباترین حلقه عروسی 

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های انتخاب کت و شلوار دامادی از مهمترین نکاتی است که لازم است هر دامادی در برگزاری مراسم عروسی به آن توجه داشته باشد. کت و شلوار لباسی رسمی و در عین حال زیباست که اغلب آقایان، آن را برای محافل مختلف می پسندند، اما یقیناً انتخاب این نوع پوشش، نکاتی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. کت و شلوار از آن دسته لباس هایی است که گروه خاصی از آقایان آن را در هر فضایی می پسندند و همواره سعی دارند تا شکل این لباس را با محل مورد نظر خود هماهنگ کنند. یقیناً یک کت و شلوار براق برای محل کار هیچ مردی مناسب نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولاً در محل کار، مهمانی ها یا سایر محافل ترجیح می دهید. لباس رسمی بپوشید، کت و شلوار بهترین گزینه است اما بهتر است قبل از خرید چند توصیه را نیز درنظر بگیرید تا بهترین و مناسب ترین کت و شلوار را بخرید.مد کت نخستین نکته در خرید این نوع لباس آن است که باید بدانید کدام مدل کت، مورد نظر است. شاید خیلی ها به این موضوع توجه نکنند، اما به عنوان مثال باید بگوییم کت هایی که دکمه های کمتری دارند رسمی تر بوده و برای مهمانی ها و مجالس رسمی مناسب است. کت و شلوارهای رسمی معمولاً رنگ های تیره دارند و پارچه های آن ها ساده تر است. بنابراین کت هایی با رنگ روشن و طرح دار یا براق نمی توانند گزینه مناسبی برای جلسات یا مهمانی های رسمی باشند.

اقلام مورد نیاز برای یک داماد خوش تیپ حالا کمی با تاریخچه پیدایش کت ها آشنا شدیم بد نیست به طور مختصر اشاره کنیم که یک داماد خوش تیپ باید حواسش یه چه نکاتی باشد و در یک کلام برای تبدیل شدن به یک شاداماد چه چیزهایی لازم است. قبل از هر چیز یک دست کت‌و‌شلوار که دقیقا قالب بدن‌تان باشد. دکمه شلوار باید به راحتی بسته شود، وقتی ‌می‌نشینید با آن راحت باشید و پاچه شلوار یک سوم قد کفش‌تان را بپوشاند. پیراهنی که به کت مورد نظرتان بخورد، سایز مناسبی داشته باشد و در ناحیه گردن، آستین، کمر، شکم و شانه دقیقا اندازه باشد. جلیقه‌ای که دکمه‌هایش درست زیر خط دکمه‌های کت‌تان قرار بگیرد و لبه پایینی آن روی کمر شلوارتان بیافتد.

کفشی که به کت و شلوارتان بخورد و وقتی آن را می‌پوشید در آن راحت باشید. یادتان باشد بهترین زمان برای خرید کفش، شب‌هاست چرا که در این ساعت ها پاهای‌تان حداکثر ورم ممکن را کرده‌اند. اگر صبح کفش را بخرید در روز عروسی که زیاد روی پاهای‌تان می‌ایستید آخرهای .شب پای‌تان ورم می‌کند و کفش پای‌تان را می‌زند ارتباط قد و کت
افرادی که قد متوسط یا کوتاهی دارند باید به یاد داشته باشند کت های دو دکمه بهتر و برای قد بلندها کت هایی که سه دکمه دارند مناسب تر است. افراد چاق بهتر است کت هایی را که دو چاک در قسمت پشت دارند انتخاب کنند تا قدری لاغرتر به نظر بیایند.

اندازه کت
یکی دیگر از موارد مهم در خرید کت و شلوار آن است که کت باید کاملاً اندازه شما باشد. بیش از حد گشاد یا تنگ بودن کت تصویری زشت از شما نشان خواهد داد. هنگام خرید دقت داشته باشید کت مورد نظر شما در قسمت سر شانه باید کاملاً مناسب با اندازه عرض شانه های شما باشد. اصلاً هم به این موضوع فکر نکنید که با پوشیدن یک پولیور می توانید کتی را که یک سایز بزرگ تر است، اندازه تن تان کنید.

آستین کت
دقت داشته باشید که اندازه آستین هم در جلوه بیشتر لباس بسیار مهم است. آستین کت نباید خیلی بلند باشد، بهترین اندازه برای آستین این است که آستین پیراهن شما یک سانتی متر از زیر آستین کت بیرون باشد، یادتان باشد شلوارهای خیلی گشاد و بلند هم از زیبایی لباس شما کم خواهد کرد.

دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

نکاتی مهم و کاربردی که باید برای مهاجرت به کانادا بدانید

عنوان: همه آن چیزی که باید برای اقامت کانادا بدانید

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

کشور کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته با سطح رفاه بالا به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرین می باشد.همچنین این کشور برای جذب نیروهای کار متخصص و حرفه ای برنامه های گوناگونی دارد.این مسئله نشان دهنده این موضوع می باشد که دولت کانادا نیز به دنبال جذب این نیروها و جبران کمبود های خود در زمینه های گوناگون شغلی است.طبق آمار های اعلام شده توسط نهاد های مربوطه این کشور همچنان نیاز زیادی به جذب نیروهای کار در زمینه های پزشکی، بهداشت و پرستاری دارد.برنامه دولت کانادا در این زمینه به صورت جامع و کامل برای سراسر کشور در نظر گرفته شده است تا بتوانند پزشکان متخصص، پرستاران،دندانپزشکان،داروسازان و غیره را جذب کند.این روزها تقریبا تمام شهر ها و استان های کانادا به افرادی که در زمینه مراقبت های بهداشتی و پزشکی تخصص دارند نیاز دارد.در ادامه خلاصه ای از راه های مهاجرت قانونی برای متخصصان حرفه بهداشت آورده شده است.

 کانادا دوره خاصی را در زمینه مهاجرت تجربه می کند. از طرفی نیاز شدید به نیروی انسانی بیش از پیش وجود دارد و از سوی دیگر به دلیل حضور ۹ ساله محافظه کاران ضد مهاجر در قدرت و تلاش آنان برای غیر شفاف و نیز ناکارآمد کردن حداکثری سیستم مهاجرت شاهد نوعی به هم ریختگی و سردرگمی در کلیت سیستم هستیم. با آمدن لیبرالها البته امید می رود که شاهد شرایط بهتری باشیم و مقررات منطقی در این زمینه حاکم شود.

در این مطلب امکانات پیش روی فارغ التحصیلان رشته های حرفه ای مانند پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، صاحبان آزمایشگاههای تشخیص طبی، وکلا، حسابداران، مهندسین مشاور و........ که از آنها به عنوان افراد حرفه ای و یا Professionals یاد می شود در شرایط فعلی یعنی مطابق مقررات موجود در فوریه ۲۰۱۶ برای مهاجرت به کانادا بررسی می کنیم.افراد حرفه ای مورد بحث در این مقاله شامل افرادی هستند که در یکی از رشته های مورد مثال در بالا تحصیل کرده اند و مجوز کار دریافت کرده اند این افراد شخصا مسوول اقدامات حرفه ای خود هستند اگر چه ممکن است در قالب یک مجموعه نیز به کار اشتغال داشته باشند ولی مجوز کار آنها قایم به شخص است و نمایندگی پذیر نیست.

این افراد به دو دسته کلی تقسیم می شوند :

1.شاغلین جوان و تازه کار : افرادی که به تازگی وارد این مشاغل شده اند و زیر سی سال سن دارند و هدفشان از مهاجرت در درجه اول خود و سپس فرزندانی است که احتمالا یا هنوز دنیا نیامده اند و یا بسیار کم سن و سالند.

2.شاغلین میان سال و با سابقه: افرادی که سالهاست در این مشاغل کار کرده اند و هدفشان از مهاجرت در درجه اول ایجاد امکان برای فرزندانی است که معمولا در دهه دوم زندگی خود هستند.

برای مهاجرت به کانادا دو دسته برنامه مهاجرتی وجود دارد :

برنامه های نیروی متخصص شامل برنامه نیروی متخصص فدرال (از مسیر سیستم ورود سریع)، برنامه نیروی متخصص کبک و نیز برنامه های جسته و گریخته نیروی متخصص استانی. این برنامه ها در شرایطی ممکن است برای دسته اول مناسب باشد.
برنامه های تجاری موجود شامل برنامه نیروی متخصص کبک، برنامه کارآفرینی کبک و برنامه های تجاری استانی که این برنامه ها بیشتر مناسب دسته دوم خواهد بود.

برنامه های نیروی متخصص : زمانی بود که عملا همه افراد حرفه ای امکان اقدام در برنامه های نیروی متخصص را داشتند و بدون هر گونه مانعی نیز پذیرفته می شدند این روند دست کم در مورد برخی از این رشته ها تا پایان سال ۲۰۱۴ به خوبی برقرار بود کافی بود همت می کردند نمره زبانی به دست می آوردند و آنگاه پزشک یا حسابدار و یا ..... با هزینه اندکی امکان مهاجرت داشت. این روزها البته شرایط مانند قبل نیست. برای برنامه فدرال باید از سیستم ورود سریع اقدام کنید.در این برنامه افراد پروفایل می سازند و منتظر دریافت دعوتنامه از دولت فدرال می شوند این دعوتنامه البته بدون داشتن پیشنهاد شغل و یا مورد علاقه قرار گرفتن از سوی یکی از استانها شانس زیادی برای صدور ندارد به این ترتیب اگرچه پزشک و یا دندانپزشک و یا وکیل دادگستری امکان باز کردن پروفایل دارد ولی شانس چندانی ندارد. چرا؟

صدور پیشنهاد شغل از طرف کارفرمای کانادایی برای این افراد نشدنی است چرا که این افراد برای کار در کانادا نیازمند دریافت مجوزهای مربوطه اند یعنی وکیل باید به عضویت کانون وکلا در آید و پزشک باید در سیستم پزشکی این سامانه شناخته شود. برای این داستان اولا باید اقامت داشت و ثانیا باید همه مسیر چندساله و پر فراز و نشیب آنرا طی کرد. هیچ کارفرمایی نمی تواند به پزشک بدون مجوز کار، پیشنهاد شغل بدهد اگر هم بدهد معتبر نیست پس عملا این راه بسته است فرقی نمی کند حسابدار باشید، وکیل باشید یا پزشک. این افراد دقیقا به همین دلیل شانسی برای مورد توجه قرار گرفتن از سوی استانها هم ندارند.تنها در حالتی ممکن است در سیستم فدرال شانسی داشته باشند که سطح بالایی از زبان بدانند به گونه ای که تمام امتیاز زبان را بگیرند سن زیر سی سال داشته باشند خواهر و برادری هم در کانادا منتظرشان باشد و عملا امتیازی بالاتر از ۴۵۰ در سیستم ورود سریع بدون پیشنهاد شغل کسب کنند. در این صورت با توجه به روند انتخاب افراد که معمولا کف امتیاز انتخاب شوندگان در همین حوالی است شانسی برای انتخاب خواهند داشت.مهاجرت پرستاران و پزشکان به کانادا

برنامه نیروی متخصص کبک هم که باز است و باز نیست به فرض اینکه مشکل ثبت پرونده و داستانهای تمام نشدنی کبک را ندیده بگیریم محدودیتی برای اقدام نیست اما این افراد تنها زمانی شانس قبولی دارند که زبان فرانسه بسیار عالی بدانند و دست کم مدرک زبان b2 داشته باشند و از سوی دیگر سنشان زیر ۳۵ سال باشد و اگر همسر دارند او نیز شرایط مناسبی داشته باشد. این شرایط به ندرت ممکن است در گروه های شغلی مورد اشاره ما جمع شود. برنامه های استانی نیروی متخصص نیز عملا بی خاصیتند و کمکی به این گروه نمی کند و نامشان را نمی توان امکان گذاشت. این برنامه ها مقطعی و معمولا مختص فارغ التحصیلان و یا ساکنین آن استانهاست و شرط پیسنهاد شغل نیز نیاز اولیه آنهاست.به طور خلاصه می توان گفت برنامه نیروی متخصص برای جوانان تازه کاری که تلاش زیادی در زبان آموزی داشته اند ممکن است راه حل مفیدی باشد به خصوص که معمولا هنوز توان مالی اقدام تجاری را ندارند.

درمورد برنامه های تجاری:افراد حرفه ای موضوع بحث ما بیشتر دسته دوم هستند یعنی شاغلین میان سال و با سابقه که معمولا در کار خود حرفه ای هستند و چه بسا کارمندانی را نیز در دفتر خود به کار گرفته اند. بسیاری از آنها در طول سالیان کار اندوخته ای نیز دارند و به اندازه کافی دارایی دارند و هدف اولیه برای اقدام نیز ایجاد فرصت برای فرزندانشان است. این دسته گاهی اصلا قصد ماندن در خارج از کشور را ندارند و مایلند فرزندان را مستقر کنند و خود در رفت و آمد باشند.

برنامه های تجاری برای این دسته از افراد ممکن است کار آمد باشد اما مهم است که بدانیم کدام برنامه و چگونه؟ برنامه های تجاری دست کم در زمان حال در میان برنامه های فدرال وجود ندارد. برنامه سرمایه گذاری کبک و برنامه های کارآفرینی کبک و دیگر استانها نظیر بریتیش کلمبیا، منیتوبا و ....

دقت کنید تنها برنامه سرمایه گذاری، برنامه کبک است و برنامه های استانهای دیگر به غلط در بازار ایران به عنوان سرمایه گذاری خوانده می شوند این برنامه ها، برنامه های کارآفرینی هستند یعنی لازمه آنها ایجاد یک کسب و کار و اداره آن زیر شرایط معینی است ضمن اینکه این روزها در اکثر آنها ویزای اقامتی در کار نیست و باید با ویزای کار بروید و دو سال بیزنس کنید تا شاید واجد شرایط اقدام برای اقامت شوید. کبک نیز برنامه کارآفرینی دارد که هنوز اعلام بازگشایی برای سال ۲۰۱۶ نشده است. در همه این برنامه ها یعنی سرمایه گذاری کبک و انواع کارآفرینی استانی مدیریت شرط لازم برای اقدام است و متقاضی باید اثبات کند که دست کم دو سال مدیر بوده است.

نکته ای که بسیاری از شرکتهای مهاجرتی به آن توجه ندارند و به این دسته از شاغلین حرفه ای مشاوره غلط می دهند این است که تعریف مدیریت در برنامه های تجاری استانی و همینطور کارآفرینی کبک درمورد پزشکان، دندانپزشکان و ...... صدق نمی کند. ضمن اینکه الزام به راه اندازی بیزنس در کانادا نیز با توجه به جنس کار این افراد عملا بی وجه است.تنها برنامه ای که تعریفش از مدیریت شامل مشاغل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، وکالت، صاحبان کلینیکهای روانشاسی، صاحبان دفاتر حسابداری، صاحبان دفاتر مهندسی مشاور و این قبیل افراد می شود برنامه سرمایه گذاری کبک است. و عملا اقدام در برنامه های پیش گفته اتلاف وقت و پول شماست. علاوه بر این در برنامه سرمایه گذاری کبک که اتفاقا به راحتی افراد حرفه ای را می پذیرند هیچ تعهدی برای ایجاد شغل و یا هر گونه اقدام ویژه پس از مهاجرت به کانادا ندارید و اقامت دایم بدون شرط کانادا را دریافت می کنید. از این جهت متقاضی پس از مستقفر کردن خانواده براحتی می تواند زندگی خود را به گونه ای که هم کسب و کار خود در ایران را حفظ کند و هم وضعیت اقامتی خود و خانواده را تثبیت کند تنظیم کند.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.