بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

تجربه بهترین مرکز ماساژ در غرب تهران چیست؟

مرکز ماساژ تخصصی کاملاً بهداشتی

در طی سال  های اخیر به علت سبکصحیح زندگی افراد ترجیحا به دردهای نابسماندچار می‌شدند اما امروزه وجود آلودگی‌های گوناگون آب و هوایی دردها را یکی پس از دیگری مهمان بدن افراد نموده که گاه قصد رفتن را به‌هیچ‌وجه ندارند ازاین‌رو آشنایی با روش‌هایی که بتوان به‌صورت تکرار ناپذیر از آن‌ها استفاده کرد و با تمامی این دردها برای همیشه خداحافظی نمود قابل‌توجه است، سبک‌های مختلف ماساژ که در مرکز تخصصی ماساژ در غرب تهرانبه علاقه‌مندان توسط ماساژور حرفه اییخانم یا آقا ارائه می‌شود طرفداران زیادی را جذب کرده و در رسیدن به آرامشی واقعی بسیار مؤثراند.

ماساژ راهبردی نوین و نو نبوده و از هزاران سال پیش شناخته‌شده است اگرچه امروزه بیشتر موردتوجه قرارگرفته و در میان افراد مطرح است، سال‌ها است در گوشه و کنار جهان روشی برای تسکین دردها و تسکین اضطراب‌ها بوده است و روش های مختلف آن انسان ها را به تعجبوامی‌دارد اما سبک‌هایی بیشتر رونق یافته و از این نظر شناخته‌شده‌تر هستند و مورداستفاده بیشتر قرار می‌گیرند و توسط انواع  نیروی های متخصص ماساژور خانم و آقا   در انواع مرکز ماساژ در غرب تهرانبه مورداجرا درمی‌آیند.

انواع مختلف ماساژ:

سبک‌های مختلف ماساژ باهدف تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، روش های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود آمد و به کاهش درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به بهبود مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، به همین دلیلدارای سبک‌ها متنوع است که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساژ یافته و مورداستفاده قرار دهید.


ماساژ فول بادی آقایان

در طی مراحل ماساژ کامل بدن ، یک پزشک متخصص در طی ماساژ درمانی ،کلیه اجزای بدن را ماساژ می دهد. جلسات ماساژ فول بادی آقایان معمولاً حداقل ۶۰ دقیقه طول می کشد که باعث می شود زمان کار کافی در تمام قسمت های اصلی بدن مانند پشت ، شانه ها ، پا ، بازوها ، دست ها و گردن انجام شود. بطور کلی ، جلسه ماساژ بانوان با آرامش کامل فیزیکی شروع می شود. قبل از پایین بدن ، ماساژور های متخصص ماساژ درمانی یا درمانگر و ماساژور از قسمت کمر و شانه ها شروع می کند. هنگامی که ماساژ گیرنده در طول جلسه ماساژ قسمتی از عضلات بدن را دریافت کند متخصص ماساژ اصولا با گردن و شانه ها و گاهی پوست سر ان را خاتمه می دهد. در ماساژ فول بادی  تمام نقاط عضلانی بدن بطور کامل ماساژ داده میشود.
اگر ناحیه ای از بدن دچار مشکلات حاد شود و نیاز به اهمیت بیشتری – در حین انجام ماساژ فول بادی – داشته باشد ( مانند شانه های کمر) از پزشک متخصص بخواهید که طی مدت زمان بیشتری را روی آن نقاط مشکل صرف کند اما احتمال دارد زمان کمتری را در سایر مناطق بدن صرف کند. برای اطمینان از درمان کامل هر قسمت از بدن و همچنین دقت بر روی تمام نقاط بدن مدت زمان بیشتری را می توانید برای جلسه ماساژ درخواست نمایید.

گونه های مختلف ماساژ:

انواع مختلف ماساژ باهدف تمرکز بر اعضای مختلف بدن، شیوه‌های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود آمداست و به افت درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به حل کردن مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، بنا به این دلایل دارای سبک های مختلف است که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساز تهران یافته و مورداستفاده قرار دهید.
قسمت های مختلف ماساژ ریلکسی:

زمانی که فشارهای عصبی کل نقاط بدن را درگیر نمایند ماساژ ریلکسی می‌تواند با تأثیر مثبت خود بر تمامی نقاط بدن به آرامش و دور نمودن واکنش ها کمک نماید، در این نوع ماساژ از تأثیرمستقیم بر روی پوست کمک گرفته می‌شود تا بتوان به کمک آن به آرام نمودن ماهیچه‌ها و سیستم عصبی پرداخت، پوست قدرت بسیار زیادی بر آرام نمودن تنش عضلات داشته زیرا حرکات و ضربه‌های ریتمیک و کوتاه بر روی پوست می‌توانند گردش خون را در تمام نقاز بدنافزایش داده و بدین ترتیب اکسیژن‌رسانی به بافت های عصبی را سرعت بخشد شمامی‌توانید با حضور در بهترین مرکز ماساژ در غرب تهراناز مزایای بی نظیر ماساژ در سالن استفاده نمایید از فواید ماساژ ریلکسی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

    رفع سموم کلی بدن:

بالا رفتن سرعت گردش خون خود به حمل مواد زائد کمک کرده و مانع تجمع آن‌ها در خون می‌گردد.

    ایجاد آرامش:

در ماساژ لذت‌بخش با فشارهای ملایم در کنار انواع روغن‌های ماساژ به تلقین عمقی آرامش و تمرکز کامل ذهنی در فرد می‌پردازند.

    رفع کامل استرس:

این ماساژ با کاهش ضربان قلب، کاهش کلسترول خون، تقویت بافت های ماهیچه ، کنترل هورمون استرس و… عضلات را شل کرده و استرس را از بین می‌برد.

    بازگشت حس طراوت

با فعال نمودن قسمت چپ مغز طی ماساژهای خاص و ترشح هورمون دوپامین هر دوعاملی بر نشاط‌بخشی مفرط در فرد می‌شود.

    تقویت سیستم ایمنی

ماساژ با از بین بردن هورمون کورتیزن که عامل نابودی گلبول‌های سفید است به بالا بردن قدرت دفاعی بدن کمک می‌کند.

    کاهش درد کمر

تأثیر شگرفت ماساژ تایلندی بر کاهش درد در بیماران نسبت به دیگر روش‌ها بسیار زیاد و نتیجه تا حد قابل قبولی سریع‌تر ظاهر می‌شود.

    بهبود حال روحی بیمار

این ماساژ علاوه بر از بین بردن تنش‌ها تأثیر خارق‌العاده‌ای در کاهش بیماری‌های روحی چون گیجی و سردرگمی و بهبود خلق‌وخوی افراد دارد.

   
ماساژ سوئدی و فوایدش:

در بین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی به سراغ ماهیچه‌ها رفته و با انواع مالش‌های طولانی، ضربه‌ها، تکان‌ها و فشار سعی دربازگرداندن خون به قلب دارد این فعالیت که باعث بهبود گردش خون می‌شود به‌سرعت ماهیچه‌ها را از سموم خالی نموده و اکسیژن را جایگزین آن می‌نماید شما طی فرآیند ماساژ سوئدی و در مرکز ماساژ با مجموعۀ کاملی از افلوراژ، خم کردن، لرزش و اصطکاک مواجه خواهید شد که به افزایش گلبول‌های سفید خون و کاهش هورمون‌های استرس کمک می‌نماید از دیگر مزایای ماساژ سوئدی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

    ریلکسیشن:

ضرباتی که همگی در این ماساژ وجود دارند به کاهش فشار بر عروق، تنظیم سرعت گردش خون، منظم نمودن ضربان قلب، کاهش فشارخون، دفع سموم، بهبود جریان خون کمک کرده و این به معنای آرام نمودن عضلات و رگ‌های خونی بدن و دور کردن التهابات از آن‌ها می‌باشد.

    تسکین استرس:

کنترل هورمون استرس با کاهش فشارخون که به کاهش بیماری‌هایی چون سکته قلبی و مغزی و شل شدن عضلات و دور کردن انقباضات عصبی منجر می‌شود در سایۀ ماساژ سوئدی فراهم می‌شود.

برای کسب مشاوره در رابطه با انواع ماساژ ها و تعیین وقت مناسب برای ماسای درمانی میتوانید به بهترین مرکز ماساژ در غرب تهرانمراجعه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.