بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

تاثیر دکوراسیون بر روحیه کودکان و مطالبی برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اتاق کودک

عنوان مقاله : اهمیت دکوراسیون داخلی بر روحیه کودکان و مطالبی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق کودک

این مقاله توسط گروه طراحی دکوراسیون مثلث فیروزه ای ارائه شده است.

آرامش، یک حس درونی است اما وقتی از آرامش در دنیای بیرونی حرف به میان می آید، دکوراتورها می گویند آرامش آدم ها از اتاق خوابشان شروع می شود. می پرسید چرا؟ روشن است، چون اتاق خواب هر شخص یعنی فضای خصوصی زندگی اش، که اگر متناسب با نیازهای روحی و جسمی او آراسته شده باشد، فعالیت های روزمره را برایش آسان می کند و باعث می شود آدم با آرامش بیشتری در فعالیت های روزانه اش حضور پیدا کند. اما قبل از اقدام به طراحی اتاق خواب ، لااقل باید به این ۳ سؤال پاسخ داد:

طراحی اتاق کودک
قرار است اتاق خواب را برای چه کسی (و با چه سنی) دکور کنید؟
درباره روحیات و خلقیات صاحب اتاق چه می دانید؟

چه سبکی را با سلیقه او مناسب و هماهنگ می دانید؟

قطعاً اتاق خوابی که قرار است برای یک نوزاد دکور شود، حال و هوایش بسیار متفاوت است با اتاق خوابی که مثلاً قرار است برای پسر ۱۶ ساله ای که عاشق سینما و فوتبال است، دکور شود. با در نظر گرفتن چند نکته ساده می توانید طراحی دکوراسیون موفق و ایده آلی برای اتاق خواب کودکان داشته باشید. فراموش نکنید که اتاق خواب برای کودکان، نه تنها جایی برای خوابیدن، بلکه یک قلمروی استثنایی است که انجام هر فعالیتی در آن برای بچه ها امکان پذیر است. این ۱۳ نکته را به خاطر بسپارید.

برای انتخاب رنگ اتاق خواب کودک، ترجیحاً بروید سراغ رنگ های بدون سرب. با استفاده از رنگ های شاد در رنگ آمیزی طراحی اتاق کودک و با استفاده از تکنیک های نقاشی روی دیوار، می توانید اتاق او را به یک سرزمین افسانه ای تبدیل کنید. برای مثال، می توانید از شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش یا موضوعات برگرفته از کتاب های داستانی اش روی دیوارها نقاشی کنید یا روی سقف اتاق خواب کودک، آسمانی پر از ابرهای پنبه ای یا کهکشانی پر از ستاره بکشید. با این کار، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده، زمینه را برای پرورش خلاقیت او نیز آماده کرده اید.

اختصاص دادن بخشی از اتاق به سرگرمی ها و فعالیت های روزانه کودک، باعث شکوفایی استعدادش می شود. مثلاً می توانید روی یکی از دیوارها تابلویی از جنس چوب پنبه نصب کنید تا فرزندتان بتواند نقاشی ها و پوسترهای مورد علاقه اش را با پونز به آن بزند تا بتواند هر روز روی دیوار اتاقش مجموعه ای از چیزهای مورد علاقه ا ش را ببیند.

بچه ها ذاتاً به گردآوری اشیا و جمع کردن عکس های مورد نظرشان علاقه مندند. با نصب این تابلو، آن ها جایی برای این کار پیدا می کنند و ضمناً از ریخت و پاش های اضافی هم جلوگیری می شود.

قفسه ای بدون در و با اندازه ای قابل تنظیم در اختیار کودک بگذارید تا چیزهایی مثل اسباب بازی، ماکت ماشین و هواپیما، کتاب و دفتر، وسایل ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم نقاشی و چیزهایی از این قبیل را در آن نگهداری کند.

چنین قفسه ای می تواند یک مکان دردسترس و مناسب در دکوراسیون اتاق کودک محسوب شود. این قفسه ها البته باید روی دیوار ثابت شده باشند تا اگر احیاناً کودک از آن بالا رفت، قفسه ها روی خودش برنگردند. ضمناً از نصب قفسه هایی که در های شیشه ای دارند، نیز باید پرهیز کنید.

برای این که اتاق کودکان در آینده هم مورد استفاده قرار بگیرد، بهتر است یک مبلمان ساده و کاربردی را در نظر بگیرید و اگر در مبلمان، چوب به کار رفته است، دقت کنید که حتماً لایه تثبیت کننده سیلر نیز به آن زده شده باشد.

یکی از قوانین مهم در طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی اتاق کودک، سهولت در امر نگهداری، نظافت و مراقبت از اجزای آن است. هنگام انتخاب لوازم، حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که باید اجزای این اتاق به راحتی قابل شستشو و ضد لک باشند.

در انتخاب کف پوش مناسب برای اتاق کودک دقت کنید. موکت های بادوام و قالیچه های قابل شستشو و انعطاف پذیر (به شرطی که فکری برای نلغزیدنش کرده باشید) از جمله کف پوش های مناسب برای اتاق کودکان به حساب می آیند. بهتر است هنگام خرید این نوع کف پوش ها، رنگ های روشن و طرح های ساده را انتخاب کنید، چرا که معمولاً کودکان، با توجه به رشد سریعشان، از طرح ها و رنگ های تند و گرم، زودتر خسته می شوند.

هنگام انتخاب تختخواب برای کودکان، شرایط سنی آن ها را حتماً در نظر بگیرید. اگر می خواهید برای نوزادتان تختخوابی تهیه کنید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که فاصله بین نرده های محافظش حداکثر ۶ سانتی متر باشد تا ایمنی نوزاد به خطر نیفتد. این نرده های محافظ باید به اندازه ای بالا بیایند که نوزاد نتواند به راحتی از تخت خارج شود.

از گذاشتن وسایل نوک تیز و میله مانند در دکوراسیون اتاق خواب کودکان اجتناب کنید، چراکه ممکن است بچه ها موقع بازی کردن، با یکی از این وسایل برخورد کنند و مشکلی برایشان ایجاد شود.

نور اتاق کودک باید ملایم و غیر مستقیم باشد. برای این کار، می توانید از انواع نورهای بازتابی یا پخش شونده استفاده کنید تا چشم کودک آزرده نشود. یادتان باشد در مکانی که اختصاص به فعالیت های کودک دارد، نوری جداگانه تعبیه کنید و حتماً از نورهای تزئینی هم در دکور اتاق کودکان بهره ببرید. می توانید انواع چراغ های تزئینی ریز را نیز در جایی از اتاق قرار بدهید تا فضای خاصی را برای سرگرمی و تفریح کودکان ایجاد کرده باشید.

برای پوشش پنجره ای اتاق کودکان، توصیه می شود از کرکره ها یا شاترها استفاده کنید؛ که هم تنظیم نور و جریان هوا به وسیله آن ها به سهولت امکان پذیر است، هم چین دار و دست و پاگیر نیستند.

در انتخاب پوشش دیوارها حتماً ایده و سلیقه کودک را در نظر داشته باشید، چراکه بچه ها بیشتر فعالیت هایشان را در اتاق خوابشان انجام می دهند. یادتان باشد که برای رنگ آمیزی دیوارها هم از رنگی استفاده کنید که مورد علا قه کودک است. با این کار، هم به شکل گیری شخصیت فرزندتان کمک کرده اید، هم زمینه را برای آرامش بیشتر او فراهم آورده اید.

کلمات کلیدی :  دکوراسیون  -  دکوراسیون داخلی  -  دکوراسیون داخلی 

 

مراکز فعال دکوراسیون در شهرهای مختلف

 دکوراسیون داخلی در بیرجند , دکوراسیون داخلی در ایلام ,دکوراسیون داخلی در بجنورد , دکوراسیون داخلی در بوشهر, دکوراسیون داخلی در مازندران, دکوراسیون داخلی در شهرکرد,دکوراسیون داخلی در سنندج, دکوراسیون داخلی در گلستان, دکوراسیون داخلی در سنندج, دکوراسیون داخلی در خرم آباد 

عنوان : روند و ویژگی ها اقامت به آلمان

عنوان : روند و محاسن اقامت به دانمارک

مهاجرت عبارت‌است از جابه‌جایی مردم از مکانی به مکانی دیگر برای کار یا زندگی. مردم معمولاً به دلیل دور شدن از شرایط یا عوامل نامساعد دورکننده‌ای مانند فقر، بیماری، مسائل سیاسی، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت مهاجرت می‌کنند. دلیل دوم می‌تواند شرایط و عوامل مساعد جذب‌کنندهٔ مقصد مهاجرت مانند امکانات بهداشتی بیشتر، آموزش بهتر، درآمد بیشتر، مسکن بهتر و آزادی‌های سیاسی بهتر باشد.در زیر توضیح مختصری در مورد مهاجرت به اروپا و همچنین مهاجرت به آمریکا آورده شده است که به شما برای مهاجرت به این کشورها کمک میکند و علاوه بر این همچنین شما می توانید با در نظر داشتن شرایط خود با استفاده از یک یا چند روش برای مهاجرت به انگلیس , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به ایتالیا ,مهاجرت به هلند , مهاجرت به اسپانیا و غیره هم قدام نمایید.

مهاجرت به کانادا

در حال حاضر کانادا به عنوان کشوری با یک سیاست باز مهاجرپذیری و بیش از 34 گروه قومی مختلف شناخته میشود. کانادا سالانه با بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا می باشد. روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا وجود دارد.شما میتوانید تحت یک یا چند روش مختلف برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط باشید. اینکه بهترین روش را بسته به شرایط خاصتان انتخاب کنید از اهمیت به سزائی برخوردار است.کانادا شمالی ترین کشور قاره ی آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است. مساحت کلی کشور کانادا ۹٫۹۸۴٫۶۴۰ کیلو متر مربع می باشد. از نگاهی دیگر این کشور۶ برابر ایران و ۴۰ برابر کشور انگلیس است.به کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.این کشور  از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود.کانادا به ۱۰ استان و ۳ قلمرو تقسیم شده‌است. استان‌ها در کل استقلال زیادی از دولت مرکزی کانادا دارند.

مهم‌ترین استان از لحاظ اقتصادی و سیاسی، استان انتاریو می‌باشد. که شهرهای تورنتو و اتاوا در آن قرار دارد. کبک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نووااسکوشیا، اونتاریو، جزیرهٔ پرینس ادوارد و ساسکاچوان استان‌های این کشور هستند.جمعیت کانادا بر طبق آخرین گزارش اداره آمار کانادا ، بیش از سی و سه میلیون و ششصد هزار نفر است. حدود ۸۰٪ مردم کانادا در شهرهایی که کمتر از ۲۵۰ کیلومتر تا مرزهای آمریکا فاصله دارند زندگی می‌کنند.حکومت کانادا “دموکراتیک فدرال” است و توسط دو بخش حکومتی استانی و کشوری اداره می شود. مسئولیت ها و قدرت در بین دولت های استانی و دولت مرکزی (کشوری) تقسیم شده است.

مهاجرت به آلمان

آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان ، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال ، دانمارک و دریای بالتیک ، از شرق با لهستان و جمهوری چک ، از جنوب با اتریش و سویس و از غرب با فرانسه، بلژیک ، لوکزامبورگ و هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۴۹٬۲۲۳ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ ترین کشور اروپا است. آلمان هم اکنون یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا ، موتور اقتصادیِ حوزهٔ پولیِ یورو محسوب می‌شود که این موضوع باعث افزایش درخواست های مهاجرت و اقامت آلمان شده است شهرهای بزرگ آلمان برلین ، هامبورگ، مونیخ و فرانکقورت  می‌باشند.  جمهوری فدرال آلمان  یکی از اعضای سازمان ملل متحد ، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است.

این کشور دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است . این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند. قطعا می دانیم که کشور آلمان یکی از پیشروترین کشورهای جهان و اروپا می باشد، به طوری که این پیشرفت تا جایی جلو رفته که در 3 سال اخیر آلمان را به اولین صادرکننده جهان و اروپا بدل ساخته، بدیهی است که کشوری که می خواهد در کورس رقابت صنعت عقب نماند نیازمند نیروی متخصص می باشد، که بتواند خود را استانداردهای روز جهانی برابری کند و بعضا این استانداردها ارتقا ببخشد. احساس این نیاز در کشور آلمان باعث گردیده که سال 2012 مقامات این کشور تصمیم به استخدام نیروهای متخصص و ماهر، حتی از کشورهای دیگر جهان بگیرد، که این بهترین فرصت برای کسانی هست که بدون سرمایه گذاری قصد مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت آلمان را برای خود و خانواده هایشان و استفاده از امکانات قانونی و مزایای اجتماعی آن است.

مهاجرت به آمریکا

بر اساس آمار جهانی مهاجرت به آمریکا,مهاجرت به آلمان,مهاجرت به کانادا, مهاجرت به نیوزلند جزء انتخابهای اول مهاجران برای مهاجرت میباشد که در این میان کشور آمریکا به دلیل بهره مند بودن از منابع عظیم مالی، اقتصادی، صنعتی، انسانی و ...  نیاز روز افزونی به پذیرش متخصصان و نخبگان در همه زمینه های علم و فناوری در خود احساس می کند. همین امر سبب افزایش متقاضیان مهاجرت و اقامت آمریکا و همچنین دشوار کردن مراحل اخذ ویزای آمریکا شده است.روش های مهاجرت و اقامت آمریکا  عبارتند از : برنامه سرمایه گذاری دولت امریکا با اخذ گرین کارت | EB5 / برنامه ویزای تجاری امریکا در سریع ترین زمان با تمام مزایا | E2 / برنامه کار دولت امریکا با اخذ گرین کارت | EB3 / مهاجرت به امریکا از طریق ازدواج یا نامزدی.

تعداد متقاضیان تحصیل در آمریکا ، مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا (گرین کارت) در مقایسه با هر کشوری بسیار بالاتر است. آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی جهان با بزرگترین منابع طبیعی و صنایع پیشرفته به مقصدی رویایی برای بسیاری از این افراد تبدیل شده است.امروزه به علل گوناگون از جمله نیاز روز افزون کشور ها به افراد متخصص، علاقه به ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد و دکترا در دانشجویان سراسر دنیا از جمله ایران وجود دارد. کشور آمریکا با بیش از ۵۰۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی نیاز روز افزون به دانشجوی خارجی در صدر کشورهای علاقه مند به پذیرش تحصیلی جای می گیرد.

مهاجرت به اروپا

امروزه اروپا اقتصاد موفق جهان به شمار می رود و این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی و امریکا به سمت اروپا شده است و موفقیتهای به دست آمده در شرکتهای خارجی که در اروپاشروع به فعالیت نموده اند گواه این مطلب می باشد. شما نیز می توانید بخشی از این موفقیت باشید کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی با ثبت شرکت در یک کشور اروبایی علاوه بر آغاز گسترش فعالیتهای تجاری و افتتاح حساب بانکی قادر به اخذ اقامت کشور مورد نظر برای خود و خانواده خواهند بود.رفتن به اروپا راههای بسیاری دارد که بهترین آن حتما راه هایی است که شما خطر کمتری را تقبل کنید و هزینه کمتری را بپردازید.در واقع بهترین راه مهاجرت به اروپاراهی ارزان کم خطر با حد اقل هزینه است.کشوری که دارای دو همسایه اروپایی و شش همسایه آسیایی که نقطه تلاقی دو قاره مهم آسیا و اروپا می باشد و همچنین ۹۸% جمعیت آن را مسلمانان و 2% آن را مسیحیان و کلیمیان تشکیل میدهند ترکیه است.مهاجرت به ترکیه می تواند یکی از گزینه خوب با شرایط خاص برای مهاجرین خاورمیانه و آسیا باشد.
در مورد اخذ اقامت کوتاه مدت یا  بلند مدت در اروپا و موضوعاتی نظیر آن در اینجا به توضیح بسنده میکنیم که چندین راه جهت اخذ اقامت وجود دارد.




1-      راه سرمایه گذاری در خارج از کشور

2-      راه کار آفرینی در کشورهای اروپایی

3-      راه تحصیل و سپس اخذ کار

4-      یافتن کار در اروپا و گذراندن چند سال کاری در اروپا (بین سه تا هفت سال بسته به کشور محل اقامت)

 

مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی

اسکاندیناوی که معادل  انگلیسی آن   Scandinavian Peninsula     میباشد. شبه  جزیره‌ای در شمال اروپا و دربرگیرنده سه کشور سوئد، نروژ، دانمارک است.از دلایل اصلی مهاجرت به سوئد و نروژ و دانمارک سیاست‌ها و استاندارهای بالای حمایت از خانواده و سطح رفاه مطلوب، شهرت دارند. این کشورها در بین ثروتمند‌ترین کشورهای جهان هستند، و در عین حال دولت، بخش قابل توجهی از منابع اقتصادی خود را به صورت هدفمند در میان کسانی که بیشترین نیاز اقتصادی را دارند، توزیع می‌کند مقوله «سیاست خانواده» در این کشورها برنامه‌‌های متنوعی را شامل می‌شود، اما مهم‌ترین برنامه‌ها شامل: برنامه مرخصی والدین، که به والدین شاغل امکان می‌دهد زمان بیشتری را با فرزند خود سپری کنند و طرح مقرری کودکان، که به والدین کمک می‌کند ازعهده مخارج تأمین فرزندان برآیند،این موارد باعث می شود که افراد متقاضی,مهاجرت به دانمارک و یا مهاجرت به نروژ را حتی با توجه به قوانین سخت مهاجرتشان جزء گزینه های اصلی خود قرار دهند.

 

 مهاجرت به استرالیا اقامت استرالیا  -  استرالیا 

راه هایی جهت گذراندن دوره های شبکه مثل دوره های یادگیری ccnp

روش هایی جهت یادگیری آموزش های شبکه نظیر دوره های فراگیری ccna
 

امروزه درصد بالایی از کامپیوترهای مورد استفاده در دنیا از سیستم های عامل مایکروسافت استفاده می کنند. در ایران نیز سازمان ها و شرکت و ادارات دولتی از سیستم عامل های مایکروسافت بعنوان کلاینت و سرور استفاده می کنند.مدیران شبکه این واحدها به منظور نصب وراه اندازی ،مدیریت ،ارائه سرویس های کاربردی ودسترسی از راه دور و پیاده سازی قابلیت های نوین این محصولات لازم هست که آموزش های کاربردی در این زمینه داشته باشند.شرکت مایکروسافت مدارک مختلف جهت آماده سازی مدیران شبکه طراحی وارائه کرده است.از جمله آنها می توان به مدارک MCTS ,MCSA,MCSE,MCITP  اشاره نمود.عصرشبکه به عنوان قوی ترین مرکز آموزش دوره های تخصصی،تمامی دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت را به صورت استاندارد وکاربردی ارائه می نماید.دوره های استاندارد براساس سیلابس اصلی مایکروسافت ارائه می شود ،درحالیکه دوره های کاربردی توسط کارشناسان عصر شبکه طوری طراحی می شوند که دانشجویان با هدف هزینه کمتر و زمان کوتاهتر بتوانند تخصص لازم برای حضور قوی ومحکم در بازار کار کسب نمایند.
مدارک تخصصی شبکه های مایکروسافت همچون MCITP,MCSE از سری دوره های Expert و MCSA از سری دوره های Associate مایکروسافت می باشد.(بر اسال تقسیم بندی جدید دوره های مایکروسافت) این مدارک نشانگرمهارت فرد در بکارگیری و مدیریت سیستم عامل های مایکروسافت همچنین محصولات دیگر نظیر SQL Server و Exchange server می باشد.ضمینه های شغلی زیر بیشترین کاربرد را برای دارندگان این مدارک خواهند داشت:
 
- مدیریت سیستمها و شبکه های گسترده                               - مدیریت سیستمهای IT
- مدیریت امنیت شبکه های گسترده                                    - معماری سیستمها و شبکه
- مدیریت شبکه  

 
دوره های آموزش ccna و آموزش ccnp و آموزش mcitp مناسب گذراندن هستند .

MCSA

Solutions Associate

مدرک MCSA از سری مدارک جدید مایکروسافت محسوب شده وبا مدرک System Administrator مایکروسافت که ازچندسال پیش ارائه می گردید تفاوت دارد.   MCSAمخفف  Microsoft Certified Solutions Associate می باشد.
MCSA:
Windows Server 2012
MCSA:
Windows Server 2008

MCSE

Solutions Expert

مدرک MCSE ازمدارک جدید مایکروسافت می باشد ومخفف Microsoft Certified Solutions Expert می باشد. این مدرک در هفت شاخه مختلف ارائه میشود که عبارتند از:
MCSE:
Desktop Infrastructure
MCSE:
Server Infrastructure

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آموزش MCITP

 معرفی دوره های مایکروسافت

امروزه حدود 76 درصد سیستم های مورد استفاده در دنیا از سیستم های عامل مایکروسافت استفاده می کنند. در ایران نیز سازمان ها و شرکت و ادارات دولتی از سیستم عامل های مایکروسافت بعنوان کلاینت و سرور استفاده می کنند.مدیران شبکه این واحدها به منظور نصب وراه اندازی ،مدیریت ،ارائه سرویس های کاربردی ودسترسی از راه دور و پیاده سازی قابلیت های نوین این محصولات لازم هست که آموزش های کاربردی در این زمینه داشته باشند.شرکت مایکروسافت مدارک مختلف جهت آماده سازی مدیران شبکه طراحی وارائه کرده است.از جمله آنها می توان به مدارک MCTS ,MCSA,MCSE,MCITP  اشاره نمود.عصرشبکه به عنوان قوی ترین مرکز آموزش دوره های تخصصی،تمامی دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت را به صورت استاندارد وکاربردی ارائه می نماید.دوره های استاندارد براساس سیلابس اصلی مایکروسافت ارائه می شود ،درحالیکه دوره های کاربردی توسط کارشناسان عصر شبکه طوری طراحی می شوند که دانشجویان با هدف هزینه کمتر و زمان کوتاهتر بتوانند تخصص لازم برای حضور قوی ومحکم در بازار کار کسب نمایند.

مدرک متخصص مهندسی شبکه های مایکروسافت یا MCITP از سری دوره های Professional ،نشانگر مهارت فرد در به کارگیری ومدیریت2008 Microsoft Windows Server می باشد. متخصصین دارای مدرک MCITP در میان مهندسین و همکاران متخصص خود به عنوان مدیران شبکه مبتنی بر مایکروسافت و پیشروان طراحی زیرساخت ویندوز سرور 2008 شناخته می گردند. اخذ مدرک MCITP یعنی مهارت عالی در زمینه کار با ویندوز 2008 مایکروسافت.آموزش MCITP در زمینه های شغلی زیر بیشترین کاربرد را دارا می باشد:

- مدیریت سیستمها و شبکه های گسترده           

- مدیریت سیستمهای IT

- مدیریت امنیت شبکه های گسترده

- معماری سیستمها و شبکه

- مدیریت شبکه   

دو مدرک کاربردی در مباحث شبکه مایکروسافت که جایگزین آموزش MCSE و آموزش MCSA قلمداد می گردند عبارتند از:

3 آزمون <<    MCITP: Administrator Server

 

Exam 70-642 TS: Configuring Windows Server 2008 Network Infrastructure

 

Exam 70-640 TS: Configuring  Windows Server 2008 Active Directory

 

Exam 70-646 PRO: Windows Server 2008 Server Administrator

5 آزمون << MCITP: Enterprise Administrator

 

Exam 70-640 TS: Configuring Windows Server 2008 Active Directory/span>

 

 

Exam 70-642 TS: Configuring Windows Server 2008 Network Infrastructure

 

Exam 70-643 TS: Configuring  Windows Server 2008 Applications Infrastructure

 

Exam 70-620 TS: Configuring  Windows VISTA

 

Exam 70-647 PRO: Configuring  Windows Server 2008 Enterprise

 

MCTS=Microsoft Certified Technology Specialist

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آموزش MCSE Server Infrastructure

 
 

MCSE: Server Infrastructure

Solutions Expert

 
آموزش MCSE یک استاندارد شناخته شده جهانی برای متخصصین IT می باشد.

مدرک Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) تایید می کند که شما دارای مهارت های لازم برای نگهداری(راهبری) یک Data Center بسیار کارآ و مدرن می باشید. علاوه بر آن در Identity Management(مدیریت هویت), Systems Management (مدیریت سیستم ها), Virtualization (مجازی سازی) , Storage , Networking دارای تجربه می باشید.

جهت دریافت مدرک MCSE دوره های آموزشی و آزمون های زیر را باید با موفقیت بگذرانید:
آموزش ccna و آموزش ccnp و آموزش mcitp دوره های مناسب این کار هستند.



 

چگونگی طراحی و چینش میز نهار خوری در طراحی داخلی

عنوان مقاله : راه های دیزاین و چیدمان میز نهار خوری در دکوراسیون داخلی

این مقاله توسط گروه طراحی دکوراسیون مثلث فیروزه ای ارائه شده است.

 با توجه به افزایش استفاده از میزنهار خوری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی و اهمیت زیبایی و کاربردی بودن میز های نهارخوری، شناخت مدل های جدید و طرح های شیک و مدرن میز نهارخوری می تواند ما را برای انتخاب طراحی مبلمان و طراحی پذیرایی باکلاس و دوست داشتنی یاری نماید. در ادامه با جدیدترین مدل های میز نهارخوری 2014 بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

طراحی میز ناهار خوری
مدل های جدید میز نهارخوری از طراحی های متفاوتی تشکیل شده است. زیبایی، ابعاد و راحتی آن در هنگام صرف غذا می تواند از مهمترین ویژگی های میز و صندلی نهارخوری باشد که توجه به هر کدام از آن ها قبل از سفارش و تهیه میزنهارخوری برای طراحی آشپزخانه و چیدمان آن ضروریست. در ادامه عکس های مدل های جدید و متفاوت میز نهار خوری را با هم مشاهده می نماییم.

 

طراحی میز ناهارخوری


میز نهارخوری شیک و مدرن

 

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری


طراحی میز ناهارخوری

طراحی میز ناهارخوری

طراحی پایه های جدید برای میز و صندلی نهارخوری یکی از ترفندهای زیبایی بیشتر میزهای نهارخوری  است که طراحان مختلف توانسته اند طرح های موفقی را در این سال رونمایی کنند.
قبل از انتخاب میز نهارخوری به محل قرارگیری آن و ابعاد موردنظر با توجه به ظرفیت موردنیازتان توجه کنید تا انتخاب مناسبی برای طرح و رنگ میزنهارخوری داشته باشید. امیدواریم از مشاهده طراحی نهارخوری لذت برده باشید .


حال به تعریفی از دکوراسیون داخلی می پردازیم .

براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه». دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند. معماری داخلی آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن عملگرا و کارآمد نیز باشد. در واقع طراح با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی، فضایی را طراحی می‌کند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته‌های مخاطبش است. دکوراسیون داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی داخلی است. این رشته از طرفی همانند معماری با ساختمان و اجزا و عناصر سازنده ساختمان سروکار دارد و از طرفی مانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید دارد اگر بگوییم معماری با مسائلی با مقیاس بزرگ شهری در تماس است تخصص معماری داخلی در مقیاس انسانی و ارتباط با فضاهای عمومی و شخصی است. و ماحصل آن ارتباط انسان با جهان پیرامون است. معماران داخلی علاوه برداشتن دانش کافی در زمینه معماری به توسعه و دریافت حس دریافتی از فضاهای معمارانه می‌پردازند به گونه‌ای که حس تعلق و یکپاچگی را در فضا به وجود می‌آورد و به عبارت دیگر به معماری فضا از نقطه نظر ساکنان یا استفاده کنندگان آن می‌پردازد.

کلمات کلیدی :  دکوراسیون داخلی  -  دکوراسیون  -  دکوراسیون 

مراکز فعال دکوراسیون در شهرهای مختلف

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز ,دکوراسیون در مشهد , دکوراسیون در تبریز , دکوراسیون در اصفهان , دکوراسیون در کرج ,دکوراسیون در سمنان , دکوراسیون دریاسوج , دکوراسیون در بیرجند , دکوراسیون در ایلام ,دکوراسیون در بجنورد , دکوراسیون در بوشهر, دکوراسیون در مازندران, دکوراسیون در شهرکرد,دکوراسیون در سنندج, دکوراسیون در گلستان, دکوراسیون در سنندج, دکوراسیون در خرم آباد,دکوراسیون در زنجان, دکوراسیون در بندر عباس, دکوراسیون در اردبیل, دکوراسیون در قزوین,دکوراسیون در همدان, دکوراسیون در یزد, دکوراسیون در زاهدان, دکوراسیون در ارومیه,دکوراسیون در کرمان, دکوراسیون در کرمانشاه, دکوراسیون در قم

روش های از بین بردن ناهنجاری فک و روش انجام عمل آن و نتیجه این عمل و یا کاشت گونه بر بهبود ظاهر چهره اشخاص

راه های  رفع ناهماهنگی  فک و چگونگی انجام عمل آن و نتیجه این جراحی و یا کاشت گونه بر بهبود ظاهر چهره اشخاص
وقتی فک ها و دندان ها به خوبی با هم چفت نشوند، درست صحبت کردن یا جویدن کار دشواری می شود. بسته به این که فک بالا چقدر از فک پایین عقب تر است  یا دندان های فک بالا تا چه اندازه روی دندان های فک پایین را می پوشانند، فک های غیرهم تراز می توانند بر زیبایی کلی صورت تاثیرگذار باشند. جراحی فک به صورت ترمیمی باعث بهبود ظاهر صورت  می شود،کارکرد بهینه را تضمین می کند و ناراحتی ناشی از مشکلات فک را تسکین می دهد. عمل فک علاوه بر اینکه در بهبود ظاهر افراد مفید می باشد، به عنوان درمان نیز در بعضی مشکلات بکار می رود. وقتی  مشکلات مرتبط با فک شما متوسط یا شدید باشد و با ارتودنسی نتوان آنها را برطرف کرد، عمل فک مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی ارتوگناتیک (واژه یونانی ارتو به معنای مستقیم و گناتوس به مفهوم فک است) یک جراحی یک فکی یا دو فکی به منظور جابجایی موقعیت فکین می باشد. توسط جراحی ارتوگناتیک روابط صحیح دندانی فکی و هارمونی صورتی ایجاد می گردد. هنگامی که فکین به جلو یا عقب، بالا یا پایین حرکت داده شده و یا چرخانده می شوند بافت نرم صورتی چانه، گونه ها، لبها و نوک بینی نیز به تناسب جابجا می گردند. بنابراین چنانچه فکین به درستی جابجا گردند یک هارمونی بین اجزاء صورت ایجاد شده و به نیمرخی زیبا می انجامد.بیماران ۱۸ تا ۴۵ ساله بهترین کاندید برای عمل فک هستند. جراحی فک بعد از ۱۸ سالگی انجام می شود زمانیکه به طور نرمال رشد فکین متوقف می گردد. عمل فک به ندرت برای کودکان زیر ۱۸ سال صورت می گیرد. درمان آنها محدود به ارتودنسی و اصلاح رشد فکین است.مراحل درمان برای انجام عمل فک سه دسته میباشد که مرحله اول آن درمان ارتودنسی قبل از عمل فک و مرحله دوم عمل فک و مرحله سوم ارتودنسی بعد از عمل فک میباشد.

برخی ناهنجاری ها که ممکن است نیاز به عمل فک داشته باشند عبارتند از :
اپن بایت شدید (فاصله بین دندانهای بالا و پایین هنگامی که دهان بسته است)
چانه کوچک
جلو بودن فک
تنگی شدید فک بالا
ضربه به صورت یا نقایص جنینی
مشاهده لثه بیش از حد هنگام لبخند زدن
ناتوانی در رساندن لب ها به یکدیگر بدون چروک شدن







کلمات کلیدی :  کاشت مو -  کاشت مو -  عمل بینی - عمل بینی

از جمله خدمات مرکز منتو همکاری و معرفی مراکز فعال عمل زیبایی,عمل بینی,کاشت مو و غیره در استانهای مختلف میباشد.

کاشت مو در تبریز - کاشت مو در ارومیه - کاشت مو در اردبیل - کاشت مو در اصفهان - کاشت مو در کرج - کاشت مو در ایلام - کاشت مو در بوشهر - کاشت مو در تهران -کاشت مو در شهرکرد - کاشت مو در بیرجند  - کاشت مو در مشهد - کاشت مو در بجنورد - کاشت مو در اهواز - کاشت مو در زنجان - کاشت مو درسمنان - کاشت مو در سیستان و بلوچستان - کاشت مو در شیراز - کاشت مو در قزوین - کاشت مو در قم - کاشت مو در کردستان - کاشت مو در کرمان - کاشت مو در کرمانشاه - کاشت مو در یاسوج - کاشت مو در گرگان - کاشت مو در رشت - کاشت مو در لرستان - کاشت مو در مازندران - کاشت مو در اراک - کاشت مو در بندرعباس - کاشت مو در همدان - کاشت مو در یزد