بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

مدل های فنی کاغذ های توپی

ویژگی های فنی تکه های رول

  مشخصات فنی ورق های رول پلی کربنات پارکینگ

ورقهای رول پلی کربنات با مقاومت بسیار بالای پلی کربنات نسبت به فیلم های پلی اتیلنی ، اولین گزینه جهت جایگزینی پوشش گلخانه ها می باشد ،همچنین وزن سبک و خاصیت عایق بودن ورقهای پلی کربنات سقف کاذب از دیگر مزایای این محصول می باشد که باعث کاهش مصرف انرژی می گردد ، همچنین مقاومت بالا در برابر شرایط جوی (نور خورشید و باد و باران و برف و ...) و پایداری ابعادی و شفافیت و فرآیند پذیری سبب انتخاب در مصارف گسترده را پدید آورده است.ورق های رول پلی کربنات در اشکال مختلف مانند شفاف ، یخی ، گالشی و مشجر تولید می شود.
 دو طرف ورقهای رول پلی کربنات با فیلم محافظ سطحی پوشانده می شود و بر روی طرفی از سطح که دارای لایه مقاوم در برابر اشعه uv می باشد مطالبی در مورد نحوه نصب و نگهداری ورق چاپ شده است.

مزایا:

ورقهای رول پلی کربنات با درصد عبور نور بالا و تحمل دمایی گسترده ، مقاومت به ضربه بالا نسبت به شیشه و همچنین مقاومت در برابر اغلب مواد شیمیایی و حلالها و همچنین قابلیت فرم دهی بالا جایگزین مناسب برای انواع پوشش گلخانه ، نورگیر پاسیو ، پوشش سقف کاذب استخر و ... می باشد.

راستی در پایان این مقاله یه چیز یادم اومد .آدرس وبلاگتون را اینجا ثبت کنید تا با تبادل لینک رتبه هاتون افزایش پیدا کنه .

لینکدونی نارنجی جایی برای تبادل لینک ثبت آدرس وبلاگها و وب سایتهای جدید شماست. ما به هم کمک کنیم تا رتبه سایتها افزایش یابند.

مهاجرت همیشگی استرالیا از طریق تخصص با حمایت ایالتی

  لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا


برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق تخصص و مهارت ، ابتدا بایستی مطمئن شویم شغل شما در لیست های مشاغل مورد نیاز این کشور ( لیست SOL و CSOL ) که از طرف اداره مهاجرت تهیه و اعلام می شود ، وجود دارد .
 
این لیست ها معمولا سالی 1 یا 2 بار بازنگری می شود .


** لیست قابل مشاهده فعلی جدیدترین لیست اعلام شده از طرف اداره مهاجرت به استرالیا می باشد .
 
اداره مهاجرت استرالیا دارای 2 لیست از مشاغل مورد نیاز می باشد ، لیست SOL مشتمل است بر مشاغلی که همه ایالتها به آنها نیاز داشته و از ارزش شغلی بالاتری برخوردار می باشند ، در نتیجه شخص متقاضی می تواند در صورت واجد شرایط بودن برای اقامت فدرال ( ویزای کلاس 189 ) اقدام نماید و بدین ترتیب به هیچ شخص یا ایالتی وابسته نمی شود.
 
ولی لیست CSOL شامل مشاغلی بسیار گسترده تر از لیست SOL می باشد بنحوی که تمامی مشاغل مورد نیاز را در خود جای داده است ، متقاضیانی که شغلشان در این لیست وجود داشته بایستی الزاما توسط یکی از ایالات و یا اقوام درجه یک خود که در استرالیا مقیم هستند ، اسپانسر شوند. (ویزای کلاس 489، 190)
 
نکته قابل توجه : متقاضیانی که شغلشان در لیست CSOL قرار دارد و توسط یکی از ایالتها اسپانسر می شوند از الویت بالاتری نسبت به آنهایی که شغلشان صرفا در لیست SOL قرار دارد و اسپانسر ایالتی ندارند ، برخوردار هستند یعنی زمان بررسی پرونده ایشان سریعتر خواهد بود.