بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

خدمات طراحی سایت در اراک


سئو ( بهینه سازی ساختار سایت )
پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .


گرافیک ( ظاهر سایت )
درجه سی : گرافیکی ساده و غیرقابل تغییر بر اساس درخواست مشتری ( مشتری فقط میتواند تم رنگی وب سایت را انتخاب کند )
درجه بی : گرافیک متوسط + امکان تغییر در رنگ بندی سایت ، فاقد طراحی هدر و تصاویر گرافیکی برای بخش های مختلف سایت
درجه آ :  گرافیک خوب + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر
پنل حرفه ای: گرافیک عالی + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای 2 الی 3 بخش از سایت
پنل ویژه : گرافیک حرفه ای + امکان تغییر در رنگ بندی های سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای تمامی بخش های سایت





نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرایط و ضوابط تعرفه ها شامل هزینه میباشد که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

فرم تماس ، آمار سایت ، سایر امکانات اولیه
درجه سی : دارد
درجه بی : دارد
درجه آ : دارد
پنل حرفه ای : دارد
پنل ویژه : دارد




ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام هزینه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد

یک مدیر کارآمد میبایست در رابطه با عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و ار آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد، عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند .در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند.






برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک  مراجعه کنید.

مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد





هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد


استان مرکزی

بزرگترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک می‌باشد. این استان به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود. در روزگار کهن این مکان عراق نام داشت که در زمان تسلط اعراب بر ایران عراق عجم نامیده می‌شد که شامل بسیاری از استانهای همجوار امروزی می‌شد

این استان از شمال به استان‌های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان‌های لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است.

این استان با مساحتی معادل ۲۹٬۵۳۰ کیلومتر مربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، ۱٬۳۹۴ آبادی دارای سکنه و ۴۶ آبادی خالی از سکنه‌است.

مرکز این استان شهر اراک است. شهرستانهای این استان عبارت‌اند از: اراک، محلات، ساوه، تفرش، خمین، فراهان، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان، زرندیه و خنداب.

 

آب و هوای استان به علت وجود کوه‌های مرتفع، مجاورت با حاشیه مرکزی ایران، همجواری با بخشی از منطقه حوض سلطان، کویر میقان و حوزه آبریز دریاچه نمک و همچنین قرار گرفتن در محل تلاقی دو رشته کوه البرز و زاگرس، دارای آب و هوایی متنوع است. همچنین جهت و جریان وزش بادهای غربی ـ مدیترانه‌ای و اقیانوس اطلس، توده‌های هوای فشار زیاد اقیانوس هند و جریانهای سرد آسیای مرکزی شرایط اقلیمی استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

مهمترین انواع آب و هوای استان عبارتند از: آب و هوای نیمه بیابانی در مناطقی چون ساوه و زرندیه، آب و هوای معتدل کوهستانی همراه با زمستان سرد و تابستان معتدل، در شهرستان‌هایی مانند اراک، خمین، تفرش و محلات. آب و هوای سرد کوهستانی با زمستانی سرد و برفی و تابستانی خنک در محدوده‌های جغرافیایی شهرستان شازند.همچنین در بخش‌هایی از شهرستان فراهان مخصوصاً روستای کسرآصف مناظری زیبا دارند که انسان را به یاد جنگل‌های شمالی ایران می‌اندازد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد

بهاره

نوجوانان چاق در سال های پیش رویشان دچار مرض قند و بیماری قلبی} می‌شوند

دبیرستانی های چاق در جوانی مبتلابه مرض قند و بیماری قلبی} می‌شوند


 به گزارش مهر، متخصص محمد هاشمی با اشاره به برقراری 11مین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و پ

متابولیسم در روزهای 12 تا چهارده آبان‌ ۹۵ در تالار همایش‌های کالج شهید بهشتی، اشاره کرد:

وی با بیان اینموضوع که تیروئید و دیابت از معمول ترین بیماری های غدد درون‌ریز می باشد، گفت: رژیم غذایی غلط،

سبب ایجاد چاقی و چاقی عامل بروز خیلی از بیماری های غیرواگیر از جمله دیابت است،

به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود برای پیشگیری از بروز دیابت از رژیم غذایی سالم پیروی و فعالیت بدنی متناسب داشته باشند.

 

هاشمی ادامه داد: زمانی که افراد دچار چاقی و اضافه‌وزن می‌شوند طی دهه های آینده عمر احتمال بیشتری برای ابتلا به  دیابت و در نهایت به بیماری های قلبی دارد، اما زمانی که نوجوانان و جوانان در دهه اول و دوم زندگی دچار چاقی می‌شوند در سنین جوانی به دیابت و بیماری قلبی مبتلا می‌شوند. در واقع پیروی نکردن یک رژیم غذایی سالم سن ابتلا به دیابت و بیماری‌های قلبی را در کشور کاهش می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه احتمال بروز دیابت در افراد چاق بسیار بیشتر از سایر افراد است، گفت: به همین دلیل این افراد بیشتر در معرض بیماری‌های پرخطر قرار می‌گیرند.

 

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین المللی بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم، یادآور شد:‌ بررسی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم، اختلالات فوق‌کلیه، پوکی استخوان، چاقی و غیره از جمله مهم‌ترین محورهای برگزاری این کنگره است گه زبده‌ترین دانشمندان دنیا با حضور در کنگره درخصوص این موضوعات به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت.

 

هاشمی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این کنگره برگزاری جلسات جداگانه برای گروه پرستاران است که در این قسمت پرستاران می‌توانند هم زمان با اجرای همایش، با آخرین اطلاعات حوزه تشخیص، مراقبت و  درمان  در زمینه بیماریهای شایع غدد درون ریز و متابولیسم دسترسی داشته باشند.

 

بهاره

کم حجم کردن اندازه و حجم عکس ها در طراحی سایت

 کم حجم کردن سایز و حجم عکس ها در ساخت وب سایت


خب همانگونه که در نوشته ها کار های زیادکردن سرعت وب سایت توضیح دادیم.

ازجمله از مهمترین فاکتور های افزایش سرعت بالاآمدن وب سایت کم حجم کردن تصاویر است .

درابتدا یک شرح بدم که به چه دلیل می بایست انداره عکس ها کم گردد .

فرض کنید یک تصاویر معمولی با تلفن همراه خودتون گرفته اید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه .

یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من  بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه .

فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم .

ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .

بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید .

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .

همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید .

بهاره