بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

آموزش راه اندازی و ترمیم پکیج در خانه

ترفندهای نصب و بازسازی اسپیلت در منزل

کارگذاشتن یونیت  خارجی

جای جای گذاری واحد خارجی باید به طوری انتخاب شود که هوای بیرونی  و نویزحاصل از دستگاه مزاحمتی برای همسایگان ایجاد نکند.
  دستگاه باید جایی  کارگذاشته شود که به آسانی هوای مورد نیاز توسط آن دمیده شود. در صورت عدم رعایت این نکته هوای رفت کندانسور، بازگردانده میشود و باعث می گردد|سبب میشود}  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرکولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند


مراحل نصب یک دستگاه کولر گازی اسپلیت

    نصب سینی جهت نگهداشتن یونیت داخلی ( IN DOOR) بر روی دیوار جهت نصب سینی احتیاج به یک تراز بوده تا سینی بصورت تراز روی دیوار نصب گردد و از دلر چکشی و مته مخصوص برای سوراخ کاری روی دیوار استفاده می شود، همچنین نگدارنده ریموت کنترل بر روی دیوار در مکانی که به راحتی قابل دسترس باشد لازم است .
    نصب یک پایه مناسب و مقاوم برای یونیت خارجی ( OUT DO0R) بر روی دیوار پشت بام روی زمین یا سقف های شیب دار .
    نصب یک فیوز مناسب از نوع فیوز کند کار ( فیوز موتوری ) و همچنین استفاده از کابل استاندارد و مرغوب متناسب با جریان مصرفی دستگاه در جائیکه سیستم اتصال زمین ( ارت ) وجود دارد. سیم ارت دستگاه را حتما وصل کنید.
    توجه :
    استفاده از لوله های آب یا فاضلاب آب و یا لوله گاز بعنوان سیستم اتصال زمین کار خطرناک و امکان برق گرفتگی دارد.
    جهت عبور لوله ها، لوله درین و کابل ارتباطی باید بر روی دیوار سوراخی به اندازه این مجموئه تعبیه شود و قبل از اینکه این مجموئه از داخل سوراخ عبور کند، یک لوله پلاستیکی مناسب داخل سوراخ بایستی کمی به سمت بیرون شیب داشته تا آب حاصل از دیفراست براحتی از درین خارج شود. در بعضی از مکان ها برای ایجاد یک چنین سوراخی بهتر است از مته های گرد بر که برای این منظور ساخته شده است استفاده کرد.
    لوله ها بایستی به آرامی خم کاری شود تا دو پهن نشده و مشکلاتی را که قبلا توضیح دادیم ایجاد نکند. برای این منظور از لوله خم کن های فولادی یا فنری استاده می کنیم و به آرامی لوله ها را خم می کنیم. سعی کنید مسیر های پر پیچ و خم را برای لوله ها ایجاد کنید و از حداقل خم استفاده کنید. لوله ها را بایستی جدای از کرد و سعی کنید مجموئه لوله ها و درین و کابل ارتباطی را توسط نوار مخصوص که برای این منظور ساخته شده در آخر، نوار پیچی کنید. در ضمن شیلنگ درین که به لوله درین دستگاه داخلی اضافه می شود را باید در محل اتصال محکم و آب بندی کرد.
    در هنگام نصب یونیت داخلی و خارجی حد استاندارد طول لوله کشی از لحاظ ارتفاع لوله ها و همچنین کل طول لوله ها در نظر گرفته شود. فضای لازم در اطراف یونیت داخلی و خارجی رعایت شود و همچنین ارتفاع مناسب یونیت داخلی از کف اتاق به طور صحیح انتخاب گردد. این موارد در جداول مخصوص هر دستگاهی آورده می شود.سعی کنید به جداول راهنما که از طرف سازنده دستگاه ارائه می گردد مراجعه نمائید.
    هنگامی که یونیت خارجی بالاتر از یونیت داخلی قرار می گیرد، روغن جریان یافته در مسیر لوله کشی به راحتی به کمپرسور بر نمی گردد. برای سهولت در این کار به ازاء هر 5 الی 7 متر بین یونیت داخلی و خارجی یک تله روغن متناسب درست کرده و یا از قبل تهیه و نصب نمایید.
    یکی از عمده ترین مشکلات در نصب کولر های گازی نشت گاز است. لذا بهتر است قبل از اقدام به لوله کشی با یکسری لوازم و سپس رعایت اصول لوله کشی آشنا شوید.








    1 – لوله مسی خوب با ضخامت استاندارد
    2 – ابزار مناسب شامل :
    الف) لوله بر
    ب) گیره لوله و پرچ کن مناسب
    ج) برقو برای پلیسه گیری لوله بعد از برش
    د) سوهان نرم برای سوهان زدن پس از برش
    ذ) آچار ترک متر
    برای سفت کردن مهره لوله ها برای هر سایز لوله نیروی خاصی لازم است و نیروی اضافه باعث خراب شدن اتصال و امکان نشت را بوجود میاورد.
    از لوله مسی با ضخامت مناسب طبق جدول زیر استفاده کنید.







    ضخامت لوله برای مبرد R – 410a mm  ضخامت لوله برای مبرد R – 407c mm  ضخامت لوله برای مبرد R – 22 mm  قطر لوله به میلیمتر mm  قطر لوله به اینچ in
    0.8  0.8  0.8  6.35  4/1
    0.8  0.8  0.8  9.52  8/3
    0.8  0.8  0.8  12.7  2/1
    1  1  1  15.88  8/5
    1  1  1  19.5  4/3
    فاصله بین یونیت داخلی و خارجی را اندازه گرفته و لوله را کمی بلندتر ببرید.
    کابل ارتباطی را نیز 1/5 متر بلندتر از طول لوله در نظر بگیرید.






 

 

فراگیری تعمیرات اپل توسط تازه ترین شیوه های تکنولوزیکی در آموزشگاه های مدرن

یادگیری تعمیر اپل با بروزترین راه های علمی توسط آموزشگاه های پیشرفته

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات آی پد برگزار میکند.

آی‌پد بصورت درون‌ساخت به همراه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای استاندار اپل به بازار عرضه خواهد شد. این مجموعه عبارتند از:


برنامهٔ Mail برای پست الکترونیک،
برنامهٔ Photos برای مدیریت و آرشیو تصاویر
برنامهٔ Video برای مدیریت و آرشیو فیلم
برنامهٔ یوتیوب برای تماشای فیلم‌های سایت یوتیوب
برنامهٔ آی‌پاد برای تبدیل آی‌پد به آی‌پاد و پخش موسیقی
برنامهٔ آی‌تیونز برای اتصال به فروشگاه موسیقی اینترنتی آی‌تونز
برنامهٔ App Store برای اتصال به فروشگاه اینترنتی اپل و دریافت نرم‌افزار
برنامهٔ iBook برای دریافت و خواندن کتاب‌های الکترونیکی
برنامهٔ Maps برای استفاده از نقشه‌های گوگل
برنامهٔ Notes برای یادداشت برداری
برنامهٔ تقویم
برنامهٔ دفترچه تلفن
همچنین تمام برنامه‌هایی که برای آی‌فون نوشته شده‌اند بر روی آی‌پد قابل اجرا هستند؛ برای استفاده بهتر از نمایشگر بزرگ آی‌پد، می‌توان برنامه‌های آی‌فون را به اندازه دو برابر روی صفحه بزرگ کرد.
اپل و چندین شرکت دیگر مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید عرضه کرده‌اند که از قابلیت‌های ویژه آی‌پد بهترین استفاده را می‌نماید. برای نمونه شرکت اپل نسخه‌ای از بسته نرم‌افزاری iWork را برای تبلت آی‌پد آماده کرده و به فروش رساند. این بسته نرم‌افزاری امکانات واژه‌پردازی، صفحه گسترده و پخش اسلاید را برای کاربران آی‌پد فراهم می‌آورد.













چندین مورد در این دستگاه باعث خدشه دار شدن محبوبیت آن گشت.
نداشتن قابلیت مولتی تسکینگ (که البته در نسخه IOS ۴٫۲.۱ رفع شده‌است)
نداشتن پورت یو اس بی.
این دستگاه نیز مانند دستگاه‌های آیفون و آی پاد تنها از طریق برنامه آیتونز قابل دسترسی است که برای یک تبلت رایانه‌ای این یک نقطه ضعف به حساب میاید. چون همواره به کامیپوتری که به برنامه آیتونز مجهز است نیازمند است.
پشتیبانی نکردن از Flash که متعاقبا باعث کار نکردن فایل‌های محبوب فلش که در بسیاری از سایتها کاربرد دارند خواهد شد.



شرکت اَپِل (به انگلیسی: Apple Inc.) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تأسیس شد.
این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.
اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فونو ای پد را نام برد.
همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.
مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره‌گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین



این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته پس از تأسیس شرکت سهام خود را به جابز و وزنیاک واگذار کرد

کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند. بلافاصله در سال ۱۹۷۷ اپل نوع دیگری از کامپیوتر شخصی یعنی Apple II را وارد بازار کرد که به دلیل مجهز بودنش به فلاپی درایو ۵٫۲۵ اینچی از رقبای دیگر خود در آن دوره نظیر Commodore که از نوار مغناطیسی برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌کرد، پیشی گرفت. در سال ۱۹۸۰ اپل سعی کرد با معرفی مدل Apple III که به نوعی بهینه شده سری Apple II به شمار می‌آمد با بزرگ‌ترین رقیب آن دوره یعنی آی‌بی‌ام که با تجهیز کامپیوترهای خود به سیستم‌عامل DOS توانسته بود سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد، وارد رقابت جدی شود اما به دلیل ایراداتی که در طراحی این مدل وجود داشت مجبور شد تا صدها دستگاه از Apple III فروخته شده را به کمپانی برگردانده و از همین‌جا با تعیین و تشخیص راه‌حل‌های ممکن برای رفع مشکل مدل Apple III ایده ساخت مدلی جدید خلق شد.

فراگیری تعمیر ایپد توسط جدیدترین راه های تکنولوزیکی در موسسه های مدرن

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات آی پد برگزار میکند

راه های آرایش ماندگار برای پوست های مختلف

 

عنوان : نکاتی برای دوام بیشتر آرایش

 (ارزشیابی مهارت ها):
اولین قدم برای متقاضیان اخذ اقامت نیروی کار ماهر استرالیا  (general skilled migration) انتخاب یک شغل از لیست مشاغل استرالیا ست که مطابق با تحصیلات وی باشد تا مهارت هایش مورد ارزشیابی قرار گیرد.معیار های ارزشیابی مهارت های فرد متقاضی برای هر شغل انتخابی متفاوت است و بطور کلی تکیه بر مدارک،تجربه و سوابق کاری و توانایی فرد در مهارت زبان انگلیسی دارد.لیست مشاغل استرالیا( sol) شامل 190 حرفه یا بیشتر است و اگر رشته تحصیلی شما شامل مشاغل موجود در این لیست گردد می توانید برای ویزای این ویزای بطور مستقیم  درخواست ارائه کنید.

 

تحصیل در استرالیا

 

 

کسانی که رشته تحصیلی شان شامل لیست مشاغل ( sol) نمی گردد می توانند از طریق لیست مشاغل اسپانسری استرالیا     consolidated sponsored occupations list (csol) اقدام نمایند. لیست مشاغل(csol) شامل بیش از 600 حرفه می گردد که از طرف کارفرمایان در ایالت های مختلف استرالیا پیشنهاد می شود.به هر حال اگر رشته شما شامل لیست مشاغل ( sol) نمی گردد برای اقدام به یک اسپانسر ایالتی یا کارفرما نیاز خواهید داشت.

2. skillselect چیست و چگونه باید از این مرحله گذشت؟
تمام متقاضیان اخذ اقامت دائم و موقت استرالیا  برای پذیرش باید از مرحله skillselect عبور نمایند.از طریق این برنامه متقاضیان به بیان علاقه مندی خود ((eoi به درخواست خود پرداخته و پس از پذیرش از طرف دولت استرالیا برای او دعوتنامه ای ارسال می شود تا بتواند درخواست اقامت خود را ارائه دهد.قبل از ارسال فرم skillselect توصیه می شود تا مرحله ارزشیابی مهارت ها و تست مهارت زبان انگلیسی را گذرانده باشید تا مهم ترین معیار های ارائه درخواست بعد از دریافت دعوت نامه را داشته باشید. دپارتمان مهاجرت به استرالیا بر طبق عملیاتی اتوماتیک هر دوهفته یکبار برای کسانی امتیاز بیشتری دارند دعوت نامه ارسال می نماید.برای دریافت دعوتنامه باید مجموع امتیازات شما به عدد 60 برسد.

3 . graduate temporary visas (ویزای موقت فارغ التحصیلان) :
ویزای موقت فارغ اتحصیلان به شما اجازه می دهد بعد از اتمام تحصیلات خود در کشور استرالیا به مدت 18 ماه دیگر یا بیشتر برای کار و زندگی بمانید.

دو نوع ویزا برای فارغ التحصیلان وجود دارد:

graduate work :این ویزا 18 ماهه است و لازمه آن این است که رشته تحصیلی فرد متقاضی در لیست مشاغل ( sol) وجود داشته باشد.

 post study work:این نوع ویزا دو نوع دو ساله برای کسانی که می خواهند تحصیلات خود را در مقطع لیسانس و چهارساله برای کسانی که می خواهند تحصیلات خود را در مقطع دکترا به اتمام برسند دارد.اما این ویزا به متقاضیانی تعلق خواهد گرفت که اولین بار برای ویزا تحصیلی خود در تاریخ 5 نوامبر 2011 یا بعد از درخواست داده باشند.

برای کسب هر یک از این ویزاها فرد باید بمدت دوسال تحصیلات آکادمیک  خود را در کشور استرالیا گذرانده باشد و مدرک آیلتس 6 یا بیشتر در هر چهار مهارت داشته باشد.با داشتن هر نوع از ویزاهای فارغ التحصیلی فرد حق این را دارد تا بطور تمام وقت کار کرده و تحصیل کند.

داشتن این ویزا برای دانشجویان بین المللی بسیار مفید است زیرا:

- زمان بیشتری دارند تا تحصیل کنند،سابقه کاری بدست آورند و مهارت های خود را در زبان انگلیسی بهبود بخشند.

- فرصت بهتری خواهند داشت تا از طرف یک کارفرما برای کار اسپانسری دریافت کنند.

- فرصت این را خواهند داشت تا به ایالت های مختلف استرالیا سفر کنند تا بتوانند از طریق ویزاهای ایالتی ( state nominaton) استرالیا برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

- بعد از اتمام تحصیلات خود می توانند از bridging visa استفاده نمایند تا راحت تر به ویزا (general skilled migration) و اقامت دائم استرالیا دست یابند.

 

4. get nominated by a state (معرفی شدن از طرف یکی از ایالت ها):
ویزای( state nominaton) مزایا بسیاری برای دانشجویان بین المللی خواهد داشت ،بدلیل:

-کسب امتیاز بیشتر:10 امتیاز اسپانسری برای زندگی در منطقه شهری و 5 امتیاز اسپانسری برای زندگی در استرالیا و مناطق دیگر.

-لیست مشاغل با تعداد بیشتر:دانشجویان می توانند حرفه خود را از لیست مشاغل (csol) انتخاب کنند که به نسبت لیست مشاغل ( sol) تعداد بیشتری دارد.

-اولیت در skillselect : دانشجویان بجای اینکه منتظر دریافت دعوت نامه خودکار دولتی شوند خیلی زود تر می توانند دعوتنامه ایالتی را بدست آورند.

 

english language ability. 5 (توانایی در مهارت زبان):
برای ارائه درخواست  تمام ویزاهای (general skilled migration) به توانایی در مهارت زبان انگلیسی با حداقل نمره 6 یا بیشتر نیاز است.

یکی از راه های بدست آوردن ویزای اقامت دائم استرالیا داشتن مهارت در زبان انگلیسی بیشتر از حداقل مهارت برای کسب امتیاز لازم است.بعبارتی دیگر اگر موفق به دریافت نمره آیلتس 7 گردید امتیاز 10  و با نمره آیلتس 8 امتیاز 20 را کسب خواهید کرد .دانشجویانی که برای مدتی در استرالیا زندگی کرده اند و توانایی خود را در مهارت زبان افزایش داده اند راحت تر می توانند به بیشترین امتیاز در مهارت زبان دست یابند.

 

6. work experience points (امتیاز سابقه کار):
برای کسب اقامت دائم استرالیا 20 امتیاز برای داشتن سابقه کار متقاضی در نظر گرفته شده است.سوابق کاری خارج از استرالیا و داخل کشور استرالیا هر دو محاسبه خواهد شد.

برای اینکه سوابق کاری شما محاسبه شود باید دارای شرایط زیر باشد:

- تنها سوابق کاری در نظر گرفته می شود که مرتبط با رشته تحصیلی شما باشد.

- سوابق کاری شما بعد از اتمام تحصیلاتتان در آن رشته محایبه می شود.سابقه کار در حال تحصیل در کشور استرالیا به حساب نمی آید مگر اینکه بطور مثال تحصیلات خود را در کشور خودتان در یک مقطع به پایان رسانده باشید ودر حین  ادامه تحصیل در استرالیا کار کنید.

-در حین تحصیل تنها 20 ساعت کار در هفته شما از کل ساعات تحصیل محاسبه می گردد.

-اگر هر یک از شرایط ویزای خود را نقض کنید سوابق کاریتان در نظر گرفته نخواهد شد.

 

7. study in australia (تحصیل در استرالیا):
داشتن مدارک زیر می تواند به شما در کسب اقامت دائم استرالیا کمک نماید:

- دو سال تحصیلات آکادمیک در استرالیا :اگر دو سال تحصیلات خود را در استرالیا بگذرانید 5 امتیاز دریافت نموده و واجد شرایط دریافت ویزای موقت فارغ التحصیلی می گردید.

-کسب صلاحیت های لازم: برای اخذ اقامت استرالیا از طریق انتخاب یکی از مشاغل موجود در لیست ( sol) نیاز به ارزشیابی مهارت داشته و در پایان دو سال تحصیل و با کسب ویزای فارغ التحصیلی  و کار در این کشور شرایط را برای خود آسان تر می نمایید.

- سال حرفه ای:سال حرفه ای در اختیار دانشجویان رشته های حسابداری،مهندسی و فنآوری اطلاعات قرار خواد گرفت.بعبارتی دیگر بعد از اتمام دوره اصلی تحصیلات خود با داشتن ویزای فارغالتحصیلی در یک دوره آموزشی حرفه ای به همراه کار شرکت می کنند که برای آنها 5 امتیاز اضافی به ارمغان می آورد.

-تحصیلات منطقه ای:دانشجویانی که دو سال تحصیلات آکادمیک خود را در یکی از مناطق استرالیا مثلا نورس تریتوری بگذرانند نه تنها 5 امتیاز بیشتر دریافت کرده بلکه راحت تر می توانند برای ویزای معرفی ایالتی ( state nominaton) اقدام نمایند.

 

8. employer sponsors (حمایت کارفرما):
بسیاری از دانشجویان برای کسب اقامت دائم استرالیا از ویزای اسپانسری کارفرما استفاده می کنند که ارزشیابی مهارت ندارد و لیست مشاغل (csol)   گسترده تری دارد.

انواع ویزاهای اسپانسری عبارتند از:

- ویزای موقت 457 :

این ویزا 4 ساله است و فرد  متقاضی باید مدرک آیلتس با نمره حداقل 5 و حداقل درآمد  $53,900 داشته باشد.کارفرمایان برای اسپانسر شدن باید قادر باشند نیاز های مالی و آموزشی کارجو را برآوردن نمایند.

-  employer nomination scheme) (ویزای معرفی کارفرما)
این ویزا دائم است و بیشتر دارندگان ویزای 457 بعد از اتمام دو سال کار موفق به دریافت آن می گردند.همچنین  فرد بعد از ارزشیابی مدارک و ارائه سه سال سابقه کاری مرتبط می تواند مستقیما برای این ویزا درخواست ارائه نماید.

 

9.  regional skilled migration scheme) (مهاجرت منطقه ای):
برای داشتن این ویزا که دائمی است نیاز به پیشنهاد کاری از سوی کارفرما می باشد و دانشجویان بدون ارزشیابی مدرک و داشتن ویزای 457 می توانند بطور مستقیم  برای این ویزا درخواست ارائه نمایند.

 

10.  get your bridging visa right (دریافت بریجینگ ویزا بدرستی):
این ویزا برای دانشجویان کمی چالش بر انگیز است و یک اشتباه به معنای حضور غیر قانونی دارنده در خاک استرالیا می باشد.

مهم ترین نکات در مورد این ویزا چیست:

- دریافت دعوتنامه و داشتن مجوز برای درخواست ویزای (general skilled migration) به معنای دریافت کردن ویزای بریجینگ نمی باشد.

- بسیاری از دانشجویان زمان کافی ندارند تا قبل از پایان اعتبار ویزای دانشجویی خود برای ویزای فارغ التحصیلی،اقامت دائم و یا هر ویزای دیگری درخواست دهند و آنها می توانند از این نوع ویزا استفاده نمایند.

-با داشتن ویزای بریجینگ می توانید به خارج از کشور سفر داشته باشید و باید قبل از سفر برای دریافت آن اقدام نمایید و این مستلزم پرداخت هزینه و توضیح دلیل سفر شما می باشد.

-دانشجویان با داشتن بریجینگ ویزا در حالی که منتظر نتایج درخواست ویزای  (general skilled migration) هستند حق کار بصورت تمام وقت را دارند .

اقامت استرالیا


 
11. keep up to date (بروز بودن):
قوانین مهاجرت استرالیا بطور مداوم در حال تغییر است و فرد متقاضی باید از طریق سایت های مهاجرت و دولتی استرالیا و یا از طریق افراد آگاه در این زمینه از آخرین تغییرات مطلع گردند تا بتوانند بهترین و صحیح ترین راه را انتخاب نمایند.