بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

تجارت الکترونیک و مزایای آن پارت 1

فعالیت آنلاین و مزایای آن بخش یک


تعداد زیادی از کشورهای پیشرفته جهان تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت آنلاین در حرکت میباشند . احتمال دارد برخی از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانان قرار داده است اطلاعات کامل و گسترده ای است که در باره هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون انجام هزینه و زمان زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت آنلاین امکان برقراری ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی وب سایت




روش های بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت 3

فراگیری بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی بخش سه

گام 6 : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و برنامه های آماده کدهایی دارند که شما به آنها نیازی ندارید و حتی ممکن است این کدها به بهینه سازی ساختار  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک نمائید.

گام 7 : فشرده سازی کدها .در joomla می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید .

گام نهایی :  چک کردن : پس از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت وب سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - طراحی وب سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت




روش های بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی بخش دوم

فراگیری افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت 2

گام سوم : از بین بردن ماژول ها و بخش هایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کم میکنند . و چون گاها سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، قیمت طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . همچنین اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

گام 5 :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

ساخت سایت - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - ساخت سایت - ساخت سایت




فراگیری افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla پارت یک

روش های تغییر سرعت لود سایت های جوملایی قسمت 1

برای بالا بردن سرعت بارگذاری پایگاه های اینترنتی که با جوملا مشکل شده اند من قدم هایی را ایجاد کردم که در پایین آموزش میدم .

قدم یک :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد من حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر صفحه ای که خواستید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کاهش حجم تصاویر  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز نیست و تنها در زمان طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت




در هنگام ایجاد تارنمای اینترنتی استفاده از کدهای پی اچی پی مناسب تر میباشد یا ای اس پی قسمت سوم

موقع ساخت تارنمای اینترنتی به کارگیری از زبان پی اچی پی بهتر است یا ای اس پی بخش 3

در شرایط کلی میشود گفت که پایگاه اینترنتی هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مشکلات امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک لول قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده وب سایت هایی نظیر گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

بعضی از افرادی که کار تدریس بهینه سازی سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچوقت مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از مزایای بهتری برخوردار است ولی این مسئله دلیل بر ناقص بودن asp نمیباشد . از طرفی قیمت طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - تعرفه طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان