بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

روش های از بین بردن ناهنجاری فک و روش انجام عمل آن و نتیجه این عمل و یا کاشت گونه بر بهبود ظاهر چهره اشخاص

راه های  رفع ناهماهنگی  فک و چگونگی انجام عمل آن و نتیجه این جراحی و یا کاشت گونه بر بهبود ظاهر چهره اشخاص
وقتی فک ها و دندان ها به خوبی با هم چفت نشوند، درست صحبت کردن یا جویدن کار دشواری می شود. بسته به این که فک بالا چقدر از فک پایین عقب تر است  یا دندان های فک بالا تا چه اندازه روی دندان های فک پایین را می پوشانند، فک های غیرهم تراز می توانند بر زیبایی کلی صورت تاثیرگذار باشند. جراحی فک به صورت ترمیمی باعث بهبود ظاهر صورت  می شود،کارکرد بهینه را تضمین می کند و ناراحتی ناشی از مشکلات فک را تسکین می دهد. عمل فک علاوه بر اینکه در بهبود ظاهر افراد مفید می باشد، به عنوان درمان نیز در بعضی مشکلات بکار می رود. وقتی  مشکلات مرتبط با فک شما متوسط یا شدید باشد و با ارتودنسی نتوان آنها را برطرف کرد، عمل فک مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی ارتوگناتیک (واژه یونانی ارتو به معنای مستقیم و گناتوس به مفهوم فک است) یک جراحی یک فکی یا دو فکی به منظور جابجایی موقعیت فکین می باشد. توسط جراحی ارتوگناتیک روابط صحیح دندانی فکی و هارمونی صورتی ایجاد می گردد. هنگامی که فکین به جلو یا عقب، بالا یا پایین حرکت داده شده و یا چرخانده می شوند بافت نرم صورتی چانه، گونه ها، لبها و نوک بینی نیز به تناسب جابجا می گردند. بنابراین چنانچه فکین به درستی جابجا گردند یک هارمونی بین اجزاء صورت ایجاد شده و به نیمرخی زیبا می انجامد.بیماران ۱۸ تا ۴۵ ساله بهترین کاندید برای عمل فک هستند. جراحی فک بعد از ۱۸ سالگی انجام می شود زمانیکه به طور نرمال رشد فکین متوقف می گردد. عمل فک به ندرت برای کودکان زیر ۱۸ سال صورت می گیرد. درمان آنها محدود به ارتودنسی و اصلاح رشد فکین است.مراحل درمان برای انجام عمل فک سه دسته میباشد که مرحله اول آن درمان ارتودنسی قبل از عمل فک و مرحله دوم عمل فک و مرحله سوم ارتودنسی بعد از عمل فک میباشد.

برخی ناهنجاری ها که ممکن است نیاز به عمل فک داشته باشند عبارتند از :
اپن بایت شدید (فاصله بین دندانهای بالا و پایین هنگامی که دهان بسته است)
چانه کوچک
جلو بودن فک
تنگی شدید فک بالا
ضربه به صورت یا نقایص جنینی
مشاهده لثه بیش از حد هنگام لبخند زدن
ناتوانی در رساندن لب ها به یکدیگر بدون چروک شدن







کلمات کلیدی :  کاشت مو -  کاشت مو -  عمل بینی - عمل بینی

از جمله خدمات مرکز منتو همکاری و معرفی مراکز فعال عمل زیبایی,عمل بینی,کاشت مو و غیره در استانهای مختلف میباشد.

کاشت مو در تبریز - کاشت مو در ارومیه - کاشت مو در اردبیل - کاشت مو در اصفهان - کاشت مو در کرج - کاشت مو در ایلام - کاشت مو در بوشهر - کاشت مو در تهران -کاشت مو در شهرکرد - کاشت مو در بیرجند  - کاشت مو در مشهد - کاشت مو در بجنورد - کاشت مو در اهواز - کاشت مو در زنجان - کاشت مو درسمنان - کاشت مو در سیستان و بلوچستان - کاشت مو در شیراز - کاشت مو در قزوین - کاشت مو در قم - کاشت مو در کردستان - کاشت مو در کرمان - کاشت مو در کرمانشاه - کاشت مو در یاسوج - کاشت مو در گرگان - کاشت مو در رشت - کاشت مو در لرستان - کاشت مو در مازندران - کاشت مو در اراک - کاشت مو در بندرعباس - کاشت مو در همدان - کاشت مو در یزد 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.