بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

ترفند هایی برای کم کردن هزینه های طراحی سایت برای سازمان های تجاری در ایران

عنوان : روش های برای کاهش قیمت های  طراحی سایت برای شرکت های گوناگون  درایران

 تکمیل مراحل زیر قبل از شروع طراحی وب سایت و قبل از توسعه و گسترش پروژهء وب سایت می تواند باعث اطمینان شما در مورد این شود که هزینه های انجام کار طبق برنامه پیش می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت یا تعرفه طراحی سایت با ما در ارتباط باشید.

3- اگر پروژهء شما شامل طراحی سایت و یا طراحی مجدد وب سایت می باشد، قبل از تماس با طراح وب سایت خود، یک نگاه به آن بیاندازید. داشتن ایده و نگاه کوتاهی به طراحی وب سایتی که شما آن را ترجیح می دهید باعث کاهش نیاز بررسی های مجدد خواهد شد. بررسی مجدد طراحی سایت به دلیل عدم آگاهی نسبت به آنچه شما خواستار آن در طراحی سایت تان هستید، می تواند باعث افزایش قیمت ها و هزینه های شما شود. شروع پروژهء طراحی سایت با این ایده و رویکرد که "وقتی طرح را ببینم متوجه می شوم که چه می خواهم" می تواند باعث افزایش هزینه های پروژه و زمان پایان آن خواهد شد.( به دلیل بررسی های بیش از حد در زمان انجام پروژه) اگر مطلقاً هیچ ایده و برنامه ای برای شروع پروژه ندارید، یک لیست از وب سایت های قابل مقایسه در زمینه کاری اتان که آنها را می پسندید، تهیه نمایید. مطمئن شوید که هرگونه عناصر لازم که دوست دارید، در وب سایت تان وجود داشته باشد را در نظر گرفته اید.

4- مطالبی که می خواهید در سایت تان نمایش داده شود را تهیه کرده و یا تهیه محتوای وب سایت را به فردی متخصص بسپارید. شما نباید یک وب سایت با محتوای ناقص را راه اندازی نمایید. اما اگر محتوای وب سایت تان آماده نیست، به جای سرمایه گذاری در یک وب سایت بزرگ با محتوای ناقص و تعریف نشده، یک وب سایت بروشور مانند( یک صفحه) و تعریف شده ایجاد نمایید. بدون یک محتوای موثر، طراحی سایت بی معنی خواهد بود. اگر محتوای مطالب وب سایت شما آماده نیست در واقع وب سایت شما کامل نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.