بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

نکاتی درمورد انتخاب بهترین آرایشگاه

 عنوان: راه های تهیه لباس تور زیبا و مناسب

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آرایشگاه عروس می باشد.

خرید لوازم آرایش عروس برای بسیاری از عروس خانم ها از مهمترین فاکتورها در خرید عروسی و در برگزرای مراسم عروسی به شمار می رود. بازار خرید لوازم آرایشی، داغ داغ است. خانم‌ها مشتری‌های اصلی و پر و پا قرص این مواد هستند اما متاسفانه اکثرا اطلاعات کافی در مورد این وسایل ندارند. انواع مختلفی از لوازم آرایشی در بازار هستند و کیفیت‌های متفاوتی دارند اما این که کدام یک بهتر یا بدتر هستند، تنها براساس مسائل ظاهری قابل قضاوت نیست. در ضمن نوع، میزان و نحوه مصرف نیز نیازمند داشتن اطلاعات ویژه‌ای است. شاید در این هفته بتوانیم شما را تا حدودی با دانستنی‌های لازم در این زمینه، آشنا کنیم. پیش از این، استفاده از لوازم آرایشی به وسیله زنان و دختران در موقعیت‌های اجتماعی و یا روزهایی ویژه مرسوم بود ولی این روزها بسیاری از دختران کم سن و سال شهرمان را می‌بینیم که از غلیظ‌ترین آرایش‌ها در اجتماع استفاده می‌کنند. زیاده‌روی در استفاده از لوازم آرایشی ویژه ایران نیست بلکه اغلب کشورهای خاورمیانه به نوعی با آن دست به گریبان‌ هستند.

بدون شک نمی‌توان به هر دختر و زنی که آرایش می‌کند، برچسب بیمار اجتماعی یا روانی زد زیرا گاهی افراد احساس می‌کنند با مقداری آرایش کردن، غم و اندوه خود را به دلیل نارضایتی عمیق از وضع ظاهری چهره‌شان، تسکین می‌بخشند. در هنگام خریداری لوازم آرایشی باید چه مسائلی را مد نظر قرار داد:

اگر می‌خواهید رنگ جدید رژ لب یا ریملی را امتحان کنید، قطعا باید از یک تستر استفاده کنید. اگر بخواهید ببینید که این محصولات خوب هستند یا نه، از پشت دست یا بازوی خود بعنوان نمونه استفاده کنید. این اصلا ایده ی خوبی نیست که رژ لب را روی لب‌هایتان و ریمل را روی مژه هایتان امتحان کنید. شما نمی‌دانید که تا بحال چند نفر از آن‌ها استفاده کرده‌اند. همچنین یک مایع یا دستمال ضد عفونی کننده در کیفتان داشته باشید تا بتوانید براحتی نمونه‌ها را پاک کنید.

قوانین تست کردن

برای تست کردن هیچ مشکلی وجود ندارد. این راهی است تا بدون اینکه محصولی را بخرید آنرا امتحان کنید. اگرچه تست مقدار زیادی از انواع مختلف لوازم آرایش و در نهایت خرید نکردن از آن فروشگاه، کمی زیاده روی است. اما بابت تست یک یا دو محصول نگران نباشید. اگر شما چیزی را برای خرید انتخاب کرده اید، حالا برای تست محصولات بیشتری احساس راحتی کنید. چه کسی می‌داند، شاید از چیزی خوشتان آمد و یکی از آن هم خریداری کردید!بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در محصولات خود از بقایای جنینی مانند جفت استفاده می‌کنند که این کار نگرانی‌هایی را از بابت انتقال بیماری‌هایی مثل ایدز و هپاتیت فراهم آورده است. جفت لایه تغذیه کننده جنین در رحم مادر است که پس از تولد دور ریخته می‌شود. در حال حاضر استفاده از آن در محصولات آرایشی ممنوع شده است ولی برخی کارخانه‌ها ادعا دارند که مواد موجود در جفت موجب رشد بافتی و برطرف شدن چین و چروک‌ پوست می‌شوند. در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد این مواد هیچ‌گونه اثری برای برطرف کردن چین و چروک‌ ندارند و فقط اثر مرطوب کنندگی بالایی دارند.
سازندگان مواد آرایشی از جفت، تلاش می‌کنند با استفاده از الکل و سایر مواد پاک کننده، جفت را از آلودگی میکروبی پاک کنند ولی باید در نظر داشت این مواد همان‌قدر که سلول‌ها را می‌کشند، اثر سمی روی سلول‌های بدن نیز دارند و همچنین امکان انتقال ویروس ایدز و هپاتیت همچنان وجود خواهد داشت. آلبومین و کلاژن‌ گاوی تولید شده از گاو‌هایی که دچار جنون گاوی هستند نیز برای تولید محصولات آرایشی خطرناک است.

در این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس اشاره ای شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.