بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

مدل های نوشتن نوشته نو قسمت 3

تهیه تلفن همراه و عکاسی آنلاین
با یک دوربین ساده به آسانی می توانید محتوای منحصر فردی برای سایت خود تولید کنید مثلا اگر در زمینه آرایشگری و گریم کار می کنید می توانید از مدل های مختلف با کسب اجازه عکس گرفته و در پایگاه خود منتشر نمائید ، این دوربین را باید همه جا با خود همراه داشته باشید و عکس های مختلفی در روز تهیه کنید. همچنین استفاده از تصاویر خودتان باعث میشود طراحی سایت ارزان تری داشته باشید زیرا استفاده نمودن از عکس های خود علاوه بر اینکه به به بهینه سازی سایت کمک فراوانی میکند ، باعث میشود هزینه طراحی نیز کاهش یابد زیرا دیگر نیازی به طراحی تصاویر اختصاصی نخواهید داشت.

تولید کتابچه pde
میتوانید با تولید یک کتاب pde قدرتمند ، مخاطبان زیادی را به سایت خود سرازیر نمایید زیرا مخاطبان همواره به دنبال کسب اطلاعات به روز میباشند . اگر توانایی تهیه یک کتاب جدید را ندارید می توانید با خواندن چند کتاب خلاصه ای از آن ها تولید کنید و به صورت یک کتابچه پی دی اف  در بیاورید ، به یاد داشته باشید که ذکر منبع اصلی این کتاب ها کاربران را به پایگاه شما بسیار خوشبین میکند .

ساخت نوشته کوتاه اما سودمند
گوگل به تازگی اعلام کرده است که مطالب کم حتی کمتر از 300 کلمه هم می تواند در رتبه بندی یک پایگاه موثر باشد، شما با یک مقاله کوتاه می توانید به گوگل خود را اثبات کنید، فقط کافیست که از لغات و جملاتی استفاده نمائید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با سایت شما و کلمات کلیدی باشد.

منبع : روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.