بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

موردهایی برای آشنایی با کشورهای مختلف برای اقامت در آنها

موردهایی برای شناخت کشورهای مختلف جهت مهاجرت به

آشنایی با نیوزلند جهت مهاجرت به نیوزلند

نیوزیلند یا زلاندِ نو کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است، این کشور از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده و مناطق خودمختار نیو، جزایر کوک، توکلائو و راس را هم در بر می‌گیرد.بیشتر جمعیت نیوزیلند را مهاجران اروپایی (به‌ویژه بریتانیایی و ایرلندی) تشکیل می‌دهند. مهمترین اقلیت هم رنگین پوستان مائوری هستند که از هزار سال پیش ساکن این سرزمین شده‌اند، اقلیتهای کوچکتر ساکن نیوزیلند آسیایی‌ها و پولینزی‌ها هستند که با مهاجرت به نیوزیلند جمعیت شهرهای بزرگ را تشکیل داده اند.نیوزیلند فاصله زیادی با دیگر خشکی‌های کره زمین دارد، به طوریکه استرالیا نزدیکترین همسایه این سرزمین در دو هزار کیلومتری آن قرار دارد، دریای میان این دو کشور به دریای تاسمان معروف است. نزدیکترین همسایگان این کشور از شمال جزایر تونگا، فیجی، نیوکالدونیا هستند.

شناخت کشور کانادا برای مهاجرت به کانادا

در حال حاضر کانادا به عنوان کشوری با یک سیاست باز مهاجرپذیری و بیش از 34 گروه قومی مختلف شناخته میشود. کانادا سالانه با بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا می باشد. روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا وجود دارد.شما میتوانید تحت یک یا چند روش مختلف برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط باشید. اینکه بهترین روش را بسته به شرایط خاصتان انتخاب کنید از اهمیت به سزائی برخوردار است.کانادا شمالی ترین کشور قاره ی آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است. مساحت کلی کشور کانادا ۹٫۹۸۴٫۶۴۰ کیلو متر مربع می باشد. از نگاهی دیگر این کشور۶ برابر ایران و ۴۰ برابر کشور انگلیس است.به کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.این کشور  از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود.کانادا به ۱۰ استان و ۳ قلمرو تقسیم شده‌است. استان‌ها در کل استقلال زیادی از دولت مرکزی کانادا دارند.مهم‌ترین استان از لحاظ اقتصادی و سیاسی، استان انتاریو می‌باشد. که شهرهای تورنتو و اتاوا در آن قرار دارد. کبک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نووااسکوشیا، اونتاریو، جزیرهٔ پرینس ادوارد و ساسکاچوان استان‌های این کشور هستند.

آشنایی با فرانسه برای مهاجرت به فرانسه

فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه کشوری است واقع در اروپای غربی؛ فرانسه بزرگ‌ ترین کشور اروپای غربی و بعد از اوکراین دومین کشور بزرگ قاره اروپا است. این کشور با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد.فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است.جمعیت کشور فرانسه حدود ۶۵ میلیون نفر است.

تحصیل در فرانسه به صورت رایگان می باشد. زبان تدریس فرانسوی است اما بعضی از دانشگاه ها به عنوان مثال دانشگاه تولوز به زبان انگلیسی هم تدریس می کنند. متقاضیان که به دنبال تحصیل در فرانسه هستند باید به زبان فرانسوی مسلط باشند و امتحان TCF و یا DELF را گذرانده باشند.توصیه می شود درخواست تحصیل به مقاطع فوق لیسانس و دکترا داده شود چرا که درخواست ویزا برای مقطع لیسانس با دشواری همراه است. فوق لیسانس معمولا دوره ای یک ساله است . فوق لیسانس دو ساله هم وجود دارد که سال دوم معمولا آمادگی برای مقطع دکترا است.ادامه تحصیل در فرانسه در مقطع دکترا خود به تنهایی سه سال طول می کشد.تحصیل در فرانسه در سه مقطع تحصیلی ( لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا) امکان پذیر می باشد. شایان به ذکر است که کشور فرانسه کلیه دانشگاه ها و مراکز آموش عالی کشور ایران را قبول دارد بنابراین مشکلی از نظر پذیرش دانشجو با توجه به دانشگاه وجود نخواهد داشت.

آشنایی با آمریکا جهت مهاجرت به آمریکا

بر اساس آمار جهانی مهاجرت به آمریکا,مهاجرت به آلمان,مهاجرت به کانادا, مهاجرت به نیوزلند جزء انتخابهای اول مهاجران برای مهاجرت میباشد که در این میان کشور آمریکا به دلیل بهره مند بودن از منابع عظیم مالی، اقتصادی، صنعتی، انسانی و ...  نیاز روز افزونی به پذیرش متخصصان و نخبگان در همه زمینه های علم و فناوری در خود احساس می کند. همین امر سبب افزایش متقاضیان مهاجرت و اقامت آمریکا و همچنین دشوار کردن مراحل اخذ ویزای آمریکا شده است.روش های مهاجرت و اقامت آمریکا  عبارتند از : برنامه سرمایه گذاری دولت امریکا با اخذ گرین کارت | EB5 / برنامه ویزای تجاری امریکا در سریع ترین زمان با تمام مزایا | E2 / برنامه کار دولت امریکا با اخذ گرین کارت | EB3 / مهاجرت به امریکا از طریق ازدواج یا نامزدی.

تعداد متقاضیان تحصیل در آمریکا ، مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا (گرین کارت) در مقایسه با هر کشوری بسیار بالاتر است. آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی جهان با بزرگترین منابع طبیعی و صنایع پیشرفته به مقصدی رویایی برای بسیاری از این افراد تبدیل شده است

مهاجرت به استرالیا و تحصیل در این کشور
دانشگاه های استرالیا شهریه دریافت می نمایند و میزان این شهریه به رشته و دانشگاهی که شما انتخاب می نمایید دارد. به طور تخمینی می توان میزان شهریه های عنوان شده در زیر را به عنوان یک بر آورد بسیار کلی در نظر گرفت اما توجه داشته باشید که میزان شهریه دانشگاه ها متغیر است و برای اطمینان از میزان دقیق شهریه دانشگاه مورد نظرتان حتما به وب سایت دانشگاه تحصیل در استرالیا مراجعه نموده و یا به دانشگاه ایمیل ارسال نمایید و از آنها سوال نمایید.

دانشگاهها :   
   
تحصیلات پایه    9000 -  14000  دلار استرالیا در سال
لیسانس         10000 - 16500 دلار استرالیا در سال
   
مراحل تحصیلی بعد از لیسانس :  
   
Graduate Certificate       9000 – 16000 دلار استرالیا در سال
Graduate diploma     11000  - 18000 دلار استرالیا در سال
   
فوق لیسانس- دکتری:  









  11000  - 18000 دلار استرالیا در سال

لیست دانشگاه های استرالیا:

دانشگاه ملی استرالیا - دانشگاه سیدنی - دانشگاه ملبورن - دانشگاه کویینزلند - دانشگاه موناش - دانشگاه نیوساث ولز - دانشگاه

ادلاید - دانشگاه وسترن استرالیا - دانشگاه مک کواری - دانشگاه آر.ام.آی.تی - دانشگاه یو تی اس - دانشگاه لاتروب - دانشگاه

تکنولوژی کرتین - دانشگاه تکنولوژی کویینزلن - ددانشگاه تکنولوژی سویین برن - دانشگاه ولونگونگ - دانشگاه کنبرا - دانشگاه فلیندرز

دانشگاه ساث استرالیا - دانشگاه نیوکاسل - دانشگاه دیکی  - دانشگاه گریفیث - دانشگاه وسترن سیدنی - دانشگاه جیمزکوک -

دانشگاه تاسمانی - دانشگاه نیواینگلند - دانشگاه چارلزاسترت - دانشگاه مرداک - دانشگاه کاتولیگ استرالیا - دانشگاه سان شاین

کوس - دانشگاه سادرن کراس - دانشگاه بالارات - دانشگاه سنترال کویینزلند - دانشگاه ادیث کوان - دانشگاه سادرن کویینزلند -

دانشگاه چارلزداروین - دانشگاه ویکتوری - دانشگاه باند - دانشگاه نوتردام

 

 

جهت انجام امور مهاجرت به نیوزلند اطلاعاتی برای شناخت بهتر این کشورها در زیر آمده است

مواردی که در بالا ذکر شده برای آشنایی با کشورها برای اقدام جهت گرفتن اقامت آمریکا

 

 مهاجرت به فرانسه  -  اقامت نیوزلند  -  مهاجرت به نیوزلند  -  اقامت نیوزلند  -  مهاجرت به فرانسه  -  اقامت نیوزلند  -  استرالیا 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.