بهاره

بهاره

بهاره

بهاره

قیمت خانه در استانبول.

خرید خانه در استانبول.|گرفتن قیمت به صورت آنلاین در باب خرید خانه در استانبول چه ویژگی هایی دارد؟ 

 

قیمت اپارتمان دست دوم در استانبول

پایین تر بودن قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول، باعث استقبال بیشتر کسانیکه بدنبال خرید خانه در استانبول هستند شده است. قیمت آپارتمانی که 10 سال از عمر آن می گذرد، از آپارتمانی نوساز پایین تر است. همین پایین بودن قیمت باعث می شود که افرادی که بودجه پایین تری دارند، به خرید آن علاقه بیشتری نشان دهند. اگر شما نیز به همین دلیل تصمیم به خرید گرفته اید، قبل از هر کاری باید از قوانین، اطلاعات بسیار کامل و دقیقی داشته باشید.

بطورکلی با بالا بودن مالیات، مالکان قیمت اصلی ملک را در سند و قرارداد ذکر نمی کنند. این خود باعث ریسک بالای خرید آپارتمان دست دوم می شود. به همین خاطر، شما می بایست تمام مراحل خرید خود را، از طریق مشاور املاک و وکیل حرفه ای انجام دهید و تنها به صرف پایین بودن قیمت اپارتمان دست دوم در استانبول، اقدام به خرید خودسرانه آن نکنید.
اجاره خانه در استانبول

با 3 میلیون توریست روزانه، این شهر، شلوغ و پررفت و آمد است. پس تعجبی ندارد که اجاره خانه در استانبول، همواره با استقبال بالایی در کل سال همراه باشد. بعضی بدنبال اجاره هفتگی هستند و عده ای بدنبال اجاره آپارتمان کوتاه مدت یا سالیانه. در فصول گرم، تقاضای اجاره هم به نسبت بالاتر می رود. تقاضای زیاد اجاره خانه در استانبول باعث شده که بسیاری برای استفاده از درآمد اجاره، اقدام به خرید خانه در استانبول کنند و سود سرشاری را بدست آورند.

قیمت اجاره خانه در استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است و در بهار و تابستان که توریست های بیشتری مسافرت می کنند، قیمت اجاره نیز بالاتر می رود.

جهت آشنایی می توانید به kharidekhane.com بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.